Gå til innhold

Tilga utroskap. Venninnene mine syns jeg er idiot...

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Du er helt idiot.

(Du spurte i hovedinnlegget)

Anonymous poster hash: 9132c...720

At du er enig med venninnene er sånn sett én ting. Du kjenner ingen av personene og sånn sett er jo din mening diskvalifisert.

Men at du forakter andres evne til å tilgi og andres holdninger til utroskap og forhold - hvorfor må du flagge det? I dette tilfellet er du jo for seint ute, hun HAR tilgitt ham? Er det veldig om å gjøre å få henne til å skifte mening? Hva de to har sammen vet vi jo ingen ting om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det samme som deg, jeg hadde tilgitt og gitt forholdet en sjanse til.

Anonymous poster hash: d052b...6c0
Skrevet

Man bør kanskje ikke dele sånt med alle

Enig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for.

Anonymous poster hash: 5db1b...650

Byens samtaleemne du da

Tvilsomt.. Har skjedd større ting her enn at en mann har vært utro.. Tror ikkje vi er SÅ interessene for byen...

Anonymous poster hash: 5db1b...650

Ha ha

Kun i venninnegjengen da

For et troll du er. Har mannen din pult mange andre damer, du er så bitter?

Anonymous poster hash: 378a5...e2b

Skrevet

Jeg hadde gjort det samme som deg, jeg hadde tilgitt og gitt forholdet en sjanse til.

Anonymous poster hash: d052b...6c0

Det hadde sannsynligvis jeg også, hvis mannen hadde hatt den rette innstillingen i ettertid. (Lagt seg flat, vært villig til å gjøre hva som helst osv. Hadde han prøvd å skylde på meg hadde det ikke vært håp.)

Synes ikke du er idiot HI. Vi er alle forskjellige.

Anonymous poster hash: cd5f9...994

Skrevet

Så slemme mange av dere er! Dere vet svært lite om hi og hennes mann og enda så sitter dere og er frekke som fy :(

Hvor er respekten for at ikke alle er som deg? Hvor er forståelsen for at mennesker kan feile? Hvor er empatien for at de går igjennom en livskrise og ingen kjenner det endelige resultatet av denne utroskapen? Og listen fortsetter og fortsetter....

Anonymous poster hash: ef433...87b

Gjest Antarctica
Skrevet

Så slemme mange av dere er! Dere vet svært lite om hi og hennes mann og enda så sitter dere og er frekke som fy :(

Hvor er respekten for at ikke alle er som deg? Hvor er forståelsen for at mennesker kan feile? Hvor er empatien for at de går igjennom en livskrise og ingen kjenner det endelige resultatet av denne utroskapen? Og listen fortsetter og fortsetter....

Anonymous poster hash: ef433...87b

Enig.

Men hvis du ser på kodene her, så er det mest den hyperaktive anonym 720 som er slem. De fleste svarer skikkelig.

Skrevet

Vel anonyme 720 er ivertfall bitter 😉 og jada jeg vet han aldri har gjort noe igjen. Du skjønner, det er faktisk forskjell på en feil i fylla gjort av en som ikke er en som er på chattesider, surfer cam sex, liker og følger facebooksider og snap/ instagram av babes, flørter på byen ol.... Og menn som faktisk ikke gjør noe av dette. Ikke noe slik har min gjort, hans tlf ligger overalt rundtomkring åpen for hvem som helst å se på og har alltid gjort det. Jeg tror du derfor må se forskjell på noen som er utro som allerede har vært på let på nett etter sex, damer og eventyr enn en som faktisk gjør en feil og thats it. Min er fremdeles etter så mange år redd jeg skal finne på å gjøre det samme for han innser hvor mer naturlig det ville vært for meg å hellet gå. På den tiden hadde vi ingen barn og bodde heller ikke sammen så var ingen grunner til at jeg skulle tilgi enn at jeg trodde han var ment for meg. Men greit jeg ventet på en sånn setn fra ei bitter dame og ser på koden din at du har svart mange sånn...

Anonymous poster hash: d4300...700

Skrevet

Så mange ekle folk det er her inne om dagen! Bare duket hva som er riktig for deg. At han fortalte det selv tyder jo på at han faktisk angrer. Håper dere får det til å fungere. Hadde vi hatt barn sammen ville jeg gjort det samme, iallfall prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...