Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Typen var utro for en tid tilbake. Fryktelig vondt og jeg gikk mange runder med meg selv og valgte til slutt å tilgi og fortsette forholdet. Mine nærmeste venninner synes jeg er helt idiot og garanterer at det kommer til å skje igjen. Dette var et One night stand i fylla og han angrer. Jeg hater utroskap, men vi er bare mennesker og jeg mener at feil kan skje. Mulig jeg opplever det igjen, men jeg er villig til å ta den sjangsen fordi jeg elsker han og han er min beste venn. Er jeg helt idiot? De er iallefall helt sjokkert. Anonymous poster hash: 5db1b...650
Mamma til 2 søte Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Jeg har aldri skjønt de som kaller utroskap en feil, full eller ikke. Det er jo en bevisst handling og tyder på at den utro parten gir blanke i den parten som blir rammet. Jeg fatter ikke hvordan voksne folk kan gjøre sånt mot ektefell/samboer og ev barn og kalle det en feil eller angre i ettertid. Du er nok ingen idiot, men stålsette deg for det som kan komme senere.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Han angrer? På utroskapen, eller avsløringen? 😂 Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Han ble ikke avslørt:-) han fortalte det selv dagen etterpå. Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg har samme tankegang som deg hi. Så jeg skjønner hvorfor du tilga han. Jeg hadde nok gjort det samme om et slikt "uhell" hadde skjedd.. Det er sant at vi bare er mennesker, og noen ganger så skjønner man ikke hva man har før man har mistet det. Og da er noen så heldige å får en sjanse til. Men, jeg er kun enig hvis det er et ENGANGStilfelle. Ikke hvis det har vært gjentagelse, foregått over lengre periode eller hvis det skjedde i full bevissthet, uten alkohol. Anonymous poster hash: 51919...fea
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Haha Han har ikke respekt for deg, du kaller det et uhell? Fantastisk! Men joda, bare fortsett i dette fine forholdet du 🙈 Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Haha Han har ikke respekt for deg, du kaller det et uhell? Fantastisk! Men joda, bare fortsett i dette fine forholdet du 🙈 Anonymous poster hash: 9132c...720 Han er nok ikke den første, eller den siste som har vært utro. Det skjer oftere enn du tror, og nei jeg Forsvarer han overhode ikke. Der og da kunne jeg kvelt han, var rasende og knust. Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Haha Han har ikke respekt for deg, du kaller det et uhell? Fantastisk! Men joda, bare fortsett i dette fine forholdet du 🙈 Anonymous poster hash: 9132c...720 Han er nok ikke den første, eller den siste som har vært utro. Det skjer oftere enn du tror, og nei jeg Forsvarer han overhode ikke. Der og da kunne jeg kvelt han, var rasende og knust. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Og.. Vi har fått ett enda bedre forhold etter dette. Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Jeg var utro i forholdet. over lengre tid. Mannen fant det ut. han tilga og ville fortsette oss to. Jeg var ambvivalet og usikker. Hadde det ikke bra med han. Han skjerpet seg. og vi har det magisk nå... ti år etterpå. Anonymous poster hash: 8f28e...ce8
Gjest Antarctica Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alle
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Jeg har gjort det samme som deg, det fungerte en liten stund før både han og meg tok et oppgjør... Var noe som hadde kommet mellom oss og tilliten var borte. Vi er i dag gode venner og kanskje vi finner tilbake til hverandre igjen,men var absolutt riktig å gå fra hverandre for å bearbeide utroskapet. Anonymous poster hash: 341ab...0f1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Haha Han har ikke respekt for deg, du kaller det et uhell? Fantastisk! Men joda, bare fortsett i dette fine forholdet du 🙈 Anonymous poster hash: 9132c...720 Han er nok ikke den første, eller den siste som har vært utro. Det skjer oftere enn du tror, og nei jeg Forsvarer han overhode ikke. Der og da kunne jeg kvelt han, var rasende og knust. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Og.. Vi har fått ett enda bedre forhold etter dette. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Selvfølgelig har dere det! Han puler en annen, som fører til at dere får et fantastisk forhold. Vil ikke tenke på en gang hvor flott dette forholdet vil bli, neste gang det skjer et uhell igjen og han puler ei annen 🙊 Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alle Enig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for. Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Haha Han har ikke respekt for deg, du kaller det et uhell? Fantastisk! Men joda, bare fortsett i dette fine forholdet du 🙈 Anonymous poster hash: 9132c...720 Han er nok ikke den første, eller den siste som har vært utro. Det skjer oftere enn du tror, og nei jeg Forsvarer han overhode ikke. Der og da kunne jeg kvelt han, var rasende og knust. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Og.. Vi har fått ett enda bedre forhold etter dette. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Selvfølgelig har dere det! Han puler en annen, som fører til at dere får et fantastisk forhold. Vil ikke tenke på en gang hvor flott dette forholdet vil bli, neste gang det skjer et uhell igjen og han puler ei annen 🙊 Anonymous poster hash: 9132c...720 Så du mener at en gang utro = alltid utro? Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alleEnig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Byens samtaleemne du da 🙉 Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alleEnig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Byens samtaleemne du da 🙉 Anonymous poster hash: 9132c...720 Tvilsomt.. Har skjedd større ting her enn at en mann har vært utro.. Tror ikkje vi er SÅ interessene for byen... Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alleEnig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Byens samtaleemne du da 🙉 Anonymous poster hash: 9132c...720 Tvilsomt.. Har skjedd større ting her enn at en mann har vært utro.. Tror ikkje vi er SÅ interessene for byen... Anonymous poster hash: 5db1b...650 Ha ha Kun i venninnegjengen da 😉 Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 Man bør kanskje ikke dele sånt med alleEnig:-) men i ren fortvilelse og noen glass vin sammenvevd mine beste venninner plapret jeg.. Litt ekkelt at de vet, men det kan jeg takke meg selv for. Anonymous poster hash: 5db1b...650 Byens samtaleemne du da 🙉 Anonymous poster hash: 9132c...720 Tvilsomt.. Har skjedd større ting her enn at en mann har vært utro.. Tror ikkje vi er SÅ interessene for byen... Anonymous poster hash: 5db1b...650 Ha haKun i venninnegjengen da 😉 Anonymous poster hash: 9132c...720 Ja de prater sikkert. Siden de protesterte vilt når jeg tilga typen. Og det må de bare gjøre Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 Du er helt idiot. (Du spurte i hovedinnlegget) Anonymous poster hash: 9132c...720
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #20 Skrevet 2. september 2015 Du er helt idiot. (Du spurte i hovedinnlegget) Anonymous poster hash: 9132c...720 Ja det var det jeg ønsket svar på, så takk for enkelt og greit svar Anonymous poster hash: 5db1b...650
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #21 Skrevet 3. september 2015 Det er så lett å stå på den andre siden og si.hvor dum du er. Du er midt i det med følelser og alt rundt. Følg hjertet ditt, og Lykke til. Anonymous poster hash: a1796...37c
Brennheite Badeand Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Hvis du klarer å stole på ham igjen og tilliten er tilbake så synes jeg ikke du er idiot. Hvis dere har barn sammen forstår jeg ekstra godt at du vil la det "passere". Tar vi en titt på statistikken kan du nok være ganske trygg på at minst en av venninnene dine som synes du er idiot selv blir bedratt. Kanskje hun bare ikke vet det selv. Men for all del, ikke la det skje igjen. Der synes jeg grensa går mellom å være storsinnet og tilgivende og til å bli "dørmatte".
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #23 Skrevet 3. september 2015 Min var også det , en feil i fylla. Vi hadde en tøff periode hvor både han og jeg tvilte på forholdet og det var nok da lettere og ta et dårlig valg, er ingen unnskyldning da for det finnes ikke egentlig unnskyldninger. Han fortalte det dagen etter selv og angret som en hund. Ble en øyeåpner på at det var meg han ville ha og han var livredd jeg ikke skulle tilgi og gi oss en ny sjans. Dette er nå 17 år siden og han har aldri vært i nærheten av og gjøre noe slik igjen. For han var det faktisk en feil og noe han aldri kommer til å gjøre igjen , han innså han nesten mistet meg. Så HI det kan fint være en feil. Ikke alle som er utro er det igjen og igjen. Anonymous poster hash: d4300...700
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #24 Skrevet 3. september 2015 Jeg hadde også tilgitt min mann i en slik situasjon. Men jeg hadde ikke brydd meg om hva venninne mine hadde ment om det. Hvorfor gidder du i det hele tatt høre på hva de synes i denne saken? Jeg hadde gitt beskjed om at jeg var ferdig med dette og ikke ønsket å snakke mer om det. Anonymous poster hash: 7b8b2...7d7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #25 Skrevet 3. september 2015 Min var også det , en feil i fylla. Vi hadde en tøff periode hvor både han og jeg tvilte på forholdet og det var nok da lettere og ta et dårlig valg, er ingen unnskyldning da for det finnes ikke egentlig unnskyldninger. Han fortalte det dagen etter selv og angret som en hund. Ble en øyeåpner på at det var meg han ville ha og han var livredd jeg ikke skulle tilgi og gi oss en ny sjans. Dette er nå 17 år siden og han har aldri vært i nærheten av og gjøre noe slik igjen. For han var det faktisk en feil og noe han aldri kommer til å gjøre igjen , han innså han nesten mistet meg. Så HI det kan fint være en feil. Ikke alle som er utro er det igjen og igjen. Anonymous poster hash: d4300...700 ..så vidt du vet.. Så vi det du VET, har han aldri vært i nærheten av å gjøre noe sånt igjen!! Anonymous poster hash: 9132c...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå