Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #26 Skrevet 28. november 2015 Hehe tro meg ikke noe ekkelt hilsen hun med venninna Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #27 Skrevet 28. november 2015 Jeg har sinnsykt lyst å bli dominert av en ordentlig butch, streng dame 🙈 Anonymous poster hash: c168b...593
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #28 Skrevet 28. november 2015 Hehe tro meg ikke noe ekkelt hilsen hun med venninna Anonymous poster hash: e1de8...36b Håper det. Kanskje hun blir stiv av skrekk når hun skjønner at jeg overhodet ikke har vært borti en jente før hehe Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #29 Skrevet 28. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Ja, den eneste. Du er nok den eneste i hele verden til og med 🙈 Anonymous poster hash: c168b...593
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #30 Skrevet 28. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Nei!😂😂 og😝 Anonymous poster hash: 0218c...b84
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #31 Skrevet 28. november 2015 Jeg kan ikke si at jeg tenner på jentesex akkurat, men det jeg misunner de som driver med det er at partneren er mer opptatt av å tilfredsstille den andre med fingring, slikking og gi den andre orgasme. Lever med en mann som ikke bryr seg om slikt, bare penetrering som utføres under sex og det gir meg så lite. Skulle ønske jeg kunne oppleve skikkelig god sex en gang i livet. Anonymous poster hash: ca063...c54
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #32 Skrevet 28. november 2015 Lesbisk her. Har vel ikke stemmerett, egentlig? Men ja - det er å anbefale Mykt og vått og godt og rått... men så har jeg verdens deiligste dame. Heldig sånn 👍 Anonymous poster hash: eee04...94e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #33 Skrevet 28. november 2015 Jeg kan ikke si at jeg tenner på jentesex akkurat, men det jeg misunner de som driver med det er at partneren er mer opptatt av å tilfredsstille den andre med fingring, slikking og gi den andre orgasme. Lever med en mann som ikke bryr seg om slikt, bare penetrering som utføres under sex og det gir meg så lite. Skulle ønske jeg kunne oppleve skikkelig god sex en gang i livet. Anonymous poster hash: ca063...c54 Hvorfor ikke gi deg selv den opplevelsen? Skal du tilbringe resten av livet med en kjedelig og egoistisk elsker? Du fortjener å nyte! Anonymous poster hash: c168b...593
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #34 Skrevet 28. november 2015 Hehe tro meg ikke noe ekkelt hilsen hun med venninna Anonymous poster hash: e1de8...36b Håper det. Kanskje hun blir stiv av skrekk når hun skjønner at jeg overhodet ikke har vært borti en jente før hehe Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Jeg hadde ikke hatt sex m jente før jeg hadde med venninna mi, men det er så naturlig , du vet selv hvor du liker det , og du leser det ut av ansiktet hennes når du treffer akkurat ingen har vært i nærheten av å gi meg sånn orgasme som når hun fingret meg . Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #35 Skrevet 28. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Nei! og Anonymous poster hash: 0218c...b84 Nei. Da er vi i alle fall tre. Takker meg til ekte, og litt forbudte, mannfolk som vet hva de driver med. Anonymous poster hash: a366e...ea2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #36 Skrevet 28. november 2015 Så jenter vet ikke hva de driver med ? jeg er hetro , men hatt jentesex med kun en , og hun visste søren meg hva hun drev med Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #37 Skrevet 28. november 2015 JAJAJA!! jentesex er den beste sexen jeg har hatt noen gang, og skulle gjerne hatt det mange ganger til har det ikke vært for samboer. Ingenting kan sammenlignes med de orgasmene jeg har hatt med jenter! Det å bli gått ned på av en jente er sikkert 100 ganger bedre, og saksing er vanvittig 😍 gud jeg skulle gjerne gjort det mange ganger til.. Anonymous poster hash: 5c80d...422
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #38 Skrevet 28. november 2015 JAJAJA!! jentesex er den beste sexen jeg har hatt noen gang, og skulle gjerne hatt det mange ganger til har det ikke vært for samboer. Ingenting kan sammenlignes med de orgasmene jeg har hatt med jenter! Det å bli gått ned på av en jente er sikkert 100 ganger bedre, og saksing er vanvittig gud jeg skulle gjerne gjort det mange ganger til.. Anonymous poster hash: 5c80d...422 Saksing? Får noen bilder i hodet, men vet ikke om det stemmer Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #39 Skrevet 28. november 2015 JAJAJA!! jentesex er den beste sexen jeg har hatt noen gang, og skulle gjerne hatt det mange ganger til har det ikke vært for samboer. Ingenting kan sammenlignes med de orgasmene jeg har hatt med jenter! Det å bli gått ned på av en jente er sikkert 100 ganger bedre, og saksing er vanvittig gud jeg skulle gjerne gjort det mange ganger til.. Anonymous poster hash: 5c80d...422 Saksing? Får noen bilder i hodet, men vet ikke om det stemmer Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Det er akkurat det det høres ut som og det er rådeilig. Særlig hvis begge er glattbarberte og våte.... Anonymous poster hash: eee04...94e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #40 Skrevet 29. november 2015 JAJAJA!! jentesex er den beste sexen jeg har hatt noen gang, og skulle gjerne hatt det mange ganger til har det ikke vært for samboer. Ingenting kan sammenlignes med de orgasmene jeg har hatt med jenter! Det å bli gått ned på av en jente er sikkert 100 ganger bedre, og saksing er vanvittig gud jeg skulle gjerne gjort det mange ganger til.. Anonymous poster hash: 5c80d...422 Saksing? Får noen bilder i hodet, men vet ikke om det stemmer Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Det er akkurat det det høres ut som og det er rådeilig. Særlig hvis begge er glattbarberte og våte.... Anonymous poster hash: eee04...94e Mmmm ja saksing er nydelig Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #41 Skrevet 29. november 2015 Hvis samboeren din vil ha jentesex, er det lite sannsynlig at dette er tilfredsstillende for deg. Han vil penetrere og ha heterofil sex med to jenter samtidig. Du vil ha skikkelig sex med ei jente. Du trenger da en samboer som lar deg og den andre jenta holde på uten å blande seg inn noe særlig, og en jente som vet hvordan man har sex med en annen jente. Pluss at du da har en drøss potensielle problemer i etterkant. Det er veldig mange tråder her inne om kvinner som har gått med på trekant og angret på det i etterkant, fordi mannen var mer interessert i den andre kvinnen enn en skikkelig trekant, som forårsaker usikkerhet og sjalusi. Anonymous poster hash: 878a7...c86
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #42 Skrevet 29. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Nei, vi er kanskje bare to? Anonymous poster hash: e6cfb...716
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #43 Skrevet 29. november 2015 Kuk er vel bedre Anonymous poster hash: e08d8...216
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #44 Skrevet 29. november 2015 Kuk er vel bedre Anonymous poster hash: e08d8...216 Ikke bedre, annerledes. Men en som vet hva hun gjør og hvordan og når hun treffer riktig er bedre enn en mann som fumler, stopper for tidlig, ikke treffer riktig, osv. Anonymous poster hash: 0f227...337
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #45 Skrevet 29. november 2015 Kuk er vel bedre Anonymous poster hash: e08d8...216 Ikke bedre, annerledes. Men en som vet hva hun gjør og hvordan og når hun treffer riktig er bedre enn en mann som fumler, stopper for tidlig, ikke treffer riktig, osv. Anonymous poster hash: 0f227...337 Jentesex er mer forsiktig og varsomt Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #46 Skrevet 29. november 2015 Mye skaplesber her inne. Anonymous poster hash: e08d8...216
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #47 Skrevet 29. november 2015 Kuk er vel bedre Anonymous poster hash: e08d8...216 Ikke bedre, annerledes. Men en som vet hva hun gjør og hvordan og når hun treffer riktig er bedre enn en mann som fumler, stopper for tidlig, ikke treffer riktig, osv. Anonymous poster hash: 0f227...337 Jeg har en mannlig elsker, og jeg skal love deg at han både treffer veldig riktig, vet hvilket trykk han skal bruke og akkurat når han skal stoppe/ikke stoppe. Men ja, elsker å ha sex med jenter også. Anonymous poster hash: 13b87...46e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #48 Skrevet 29. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Nei, vi er kanskje bare to?Anonymous poster hash: e6cfb...716 Vi er tre Merket at jo mer jeg leste, jo mer über-hetro-seksuell ble jeg! Absolutt ingenting som tenner meg med andre damer.. Men bra for dere som liker både og da!! Kos dere Anonymous poster hash: efac8...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå