Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg er i et heterofilt forhold, men har hele tiden hatt lyst til å teste ut jentesex...har aldri nevnt det for noen, ikke en gang mannen .... Jeg vil kalle meg heterofil men biseksuell... Tenner på jenter, men ønsker ikke forhold med jente ... Så til poenget; mannen min har ytret et ønske om trekantsex og da med ei jente til ... Jeg er SYKT interessert i dette, men samtidig skikkelig nervøs for om fantasien min kommer til å gjøre meg skikkelig skuffet .... Er det noen som har vært i lignende situasjon? ER jentesex deilig? Anbefale ? Huff, føler meg litt fjortis Anonymous poster hash: d115a...857
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Ja... Jente sex er fantastisk deilig 🌟🌟🌟 noe helt eget over det Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Er selv hetero men tenner på jenter, og herlighet som jeg anbefaler deg å prøve det! Beste orgasmene jeg noen gang har hatt og jeg tenker tilbake på det ofte, selv om det er mange år siden nå. Skulle inderlig gjerne opplevd det igjen, men siden jeg ikke vil "dele" på samboeren så blir det nok ikke gjort flere ganger for min del. Men jeg glemmer det aldri Anonymous poster hash: a720a...f37
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Sex er sex, det er ikke noe som heter "jentesex." Bedriver du guttogjentesex til vanlig? Sex er å anbefale om den er bra. Det går for de fleste typene. Anonymous poster hash: 631c5...0d0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Sex er ikke sex;) du kan umulig ha hatt jentesex det er ingenting som kan slå den intense , nære og deilige måten beste orgasmene Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Sex er ikke sex;) du kan umulig ha hatt jentesex det er ingenting som kan slå den intense , nære og deilige måten beste orgasmene Anonymous poster hash: e1de8...36b Jeg er gift med en annen kvinne. Men vi lever selvfølgelig helt platonisk, gud forby... Anonymous poster hash: 631c5...0d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Jentesex er fantastisk . man kan slikke,fingre, kose med kroppene til hverandre, innmari digg og kline lenge og kåte hverandre opp. jeg er bifil Anonymous poster hash: ab56b...895
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Hørtes kjempedeilig ut. Jeg får mer og mer lyst til å gå for trekant altså .... Flere erfaringer? Anonymous poster hash: d115a...857
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Jeg har hatt mye forskjellig sex opp gjennom årene og jentesex er VIRKELIG noe å anbefale. Men så 'ego' som jeg er så ville jeg ikke hatt trekant med sambo. Vi pleier ofte å ha med en jente hjem (gjerne lesbisk) også har jeg sex med henne og vice versa. Sambo pleier å se på og kanskje ta litt på seg selv før han har sex med meg. Jeg og hun styrer på, og han trives best med å se på/ta meg. vinn-vinn for oss. Anonymous poster hash: 1d4bf...ac7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Jeg har hatt mye forskjellig sex opp gjennom årene og jentesex er VIRKELIG noe å anbefale. Men så 'ego' som jeg er så ville jeg ikke hatt trekant med sambo. Vi pleier ofte å ha med en jente hjem (gjerne lesbisk) også har jeg sex med henne og vice versa. Sambo pleier å se på og kanskje ta litt på seg selv før han har sex med meg. Jeg og hun styrer på, og han trives best med å se på/ta meg. vinn-vinn for oss. Anonymous poster hash: 1d4bf...ac7 Wow :-) D E I L I G !!!!!! Hørtes SYKT digg ut ... Yummi Anonymous poster hash: d115a...857
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Jeg har hatt mye forskjellig sex opp gjennom årene og jentesex er VIRKELIG noe å anbefale. Men så 'ego' som jeg er så ville jeg ikke hatt trekant med sambo. Vi pleier ofte å ha med en jente hjem (gjerne lesbisk) også har jeg sex med henne og vice versa. Sambo pleier å se på og kanskje ta litt på seg selv før han har sex med meg. Jeg og hun styrer på, og han trives best med å se på/ta meg. vinn-vinn for oss. Anonymous poster hash: 1d4bf...ac7 Wow :-) D E I L I G !!!!!! Hørtes SYKT digg ut ... Yummi Anonymous poster hash: d115a...857 Anbefales VELDIG hvis mannfolket deres er med på sånn ;-) og sånn som jeg har skjønt det så tenner de aller fleste menn på girl-on-girl action. Anonymous poster hash: 1d4bf...ac7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #12 Skrevet 28. november 2015 Jeg har hatt mye forskjellig sex opp gjennom årene og jentesex er VIRKELIG noe å anbefale. Men så 'ego' som jeg er så ville jeg ikke hatt trekant med sambo. Vi pleier ofte å ha med en jente hjem (gjerne lesbisk) også har jeg sex med henne og vice versa. Sambo pleier å se på og kanskje ta litt på seg selv før han har sex med meg. Jeg og hun styrer på, og han trives best med å se på/ta meg. vinn-vinn for oss. Anonymous poster hash: 1d4bf...ac7 Hvorfor anbefaler du jentesex? Hva er så bra med det? Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #13 Skrevet 28. november 2015 er veldig bra Anonymous poster hash: ab56b...895
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #14 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå 😖) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge 😁 Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #15 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå 😖) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge 😁 Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #16 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå 😖) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge 😁 Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #17 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #18 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt 👃👃 Anonymous poster hash: af49b...828
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #19 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt Anonymous poster hash: af49b...828 Hehe. Jeg vet ikke. Det værste er at jeg har falt for en jente for første gang i livet....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #20 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt Anonymous poster hash: af49b...828 Hehe. Jeg vet ikke. Det værste er at jeg har falt for en jente for første gang i livet....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Kjære deg. Er jo ikke det værste som kan skje ☺ aldri opplevd det selv. Skjønner du er redd! Har hun hun falt for deg å ? Anonymous poster hash: af49b...828
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #21 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt Anonymous poster hash: af49b...828 Hehe. Jeg vet ikke. Det værste er at jeg har falt for en jente for første gang i livet....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Kjære deg. Er jo ikke det værste som kan skje ☺ aldri opplevd det selv. Skjønner du er redd! Har hun hun falt for deg å ? Anonymous poster hash: af49b...828 Tror det, men hun aner nok ingenting om at jeg ikke har snøring på hva jeg begir meg ut på. Jeg digger henne, men sexbiten skremmer meg litt. Det var derfor jeg dyttet litt på denne tråden, for å prøve å finne ut hva jeg tenker om det. Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Luksusdyret Skrevet 28. november 2015 #22 Skrevet 28. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #23 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt Anonymous poster hash: af49b...828 Hehe. Jeg vet ikke. Det værste er at jeg har falt for en jente for første gang i livet....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Kjære deg. Er jo ikke det værste som kan skje ☺ aldri opplevd det selv. Skjønner du er redd! Har hun hun falt for deg å ? Anonymous poster hash: af49b...828 Tror det, men hun aner nok ingenting om at jeg ikke har snøring på hva jeg begir meg ut på. Jeg digger henne, men sexbiten skremmer meg litt. Det var derfor jeg dyttet litt på denne tråden, for å prøve å finne ut hva jeg tenker om det. Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Da syns jeg du skal Være ærlig med henne hvis dere kommer så langt ☺☺ kjenner jeg er litt misunnelig. Aldri prøvd jentesex ☺ Anonymous poster hash: af49b...828
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #24 Skrevet 28. november 2015 Er jeg den eneste dama i hele Norge som ikke tenner på mus og pupper? Jeg gjør jo ikke det jeg heller..........uææhh. Alikevel har jeg falt for en jente Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #25 Skrevet 28. november 2015 Det er så sykt deilig ... Mine beste orgasmer her i livet har jeg fått av mine beste venner , vi har hatt så mye sex opp igjennom årene ( men altfor lenge siden sist nå ) . Hun kunne fingre meg langt inni himmelen , hun gav seg aldri før jeg eksploderte under henne . Hun har slikka meg , fingra meg og hatt tribbing med hverandre . Å gni oss inntil hverandre til vi kom var så sykt deilig å kjenne hun ble våtere og våtere inn mot meg. Jeg elsket å kose med puppene hennes ( de er kjempe store ) og å se ansiktet hennes hver gang hun kom , kan fortsatte kjenne hvor våt hun var om jeg lukker øynene å fantasere om hun. Ble ikke noe dårlig stemning mellom oss , og vi visste så godt at vi kunne gi hverandre orgasmer som var sykt digge Shit nå fikk jeg lyst på hun igjen..... Anonymous poster hash: e1de8...36b ..... Fått av en av mine beste venner .,.. Anonymous poster hash: e1de8...36b Nå ble jeg kåt Anonymous poster hash: af49b...828 Og jeg grøsste....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Grøsset?hvorfor det ?umulig å ikke bli kåt ☺☺gjett hvem som skal leke med seg selv i kveld når barnet er lagt Anonymous poster hash: af49b...828 Hehe. Jeg vet ikke. Det værste er at jeg har falt for en jente for første gang i livet....... Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Kjære deg. Er jo ikke det værste som kan skje ☺ aldri opplevd det selv. Skjønner du er redd! Har hun hun falt for deg å ? Anonymous poster hash: af49b...828 Tror det, men hun aner nok ingenting om at jeg ikke har snøring på hva jeg begir meg ut på. Jeg digger henne, men sexbiten skremmer meg litt. Det var derfor jeg dyttet litt på denne tråden, for å prøve å finne ut hva jeg tenker om det. Anonymous poster hash: 3118a...2a3 Da syns jeg du skal Være ærlig med henne hvis dere kommer så langt ☺☺ kjenner jeg er litt misunnelig. Aldri prøvd jentesex ☺ Anonymous poster hash: af49b...828 Jeg må det, kan ikke fake det. Kanskje jeg blir stiv av skrekk eller synes det er helt forferdelig Anonymous poster hash: 3118a...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå