Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #26 Skrevet 29. august 2015 Det kan nok være grunnlag for sykemelding, ja. Men det høres kanskje ut som du har godt av å være i jobb. Få tankene over på andre ting. Av erfaring så er tankene mye skumlere når man har mer tid til å tenke. Uansett, lykke til!!! Anonymous poster hash: 79fba...67c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #27 Skrevet 29. august 2015 Når bekymringene går utover hverdagen, bør du få sjans å hente deg litt inn igjen. Men kanskje, som flere skriver, er en gradert sykemelding lurt? Da kan du unngå stress og tankekjør dagen lang? Masse lykke til! Du har en fantastisk tid i møte! ❤️ Anonymous poster hash: 34e47...55e
Gjest Minnieropptatt Skrevet 29. august 2015 #28 Skrevet 29. august 2015 Så du mener at du er mer redd enn alle oss andre ift å miste før uke 12? Wow! Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Nå har jeg lest alle svarene dine i denne tråden. Mitt inntrykk av deg er at du på ingen måte klarer å sette deg inn i andre sin situasjon. Så lenge du ikke skjønner at HI må fungere optimalt på jobb, hver dag, og at gjentatte aborter kan sette dype spor, vil jeg anbefale deg å holde deg til temaer som "hvilken farge har du på huset", "hvilken buss tar du til jobb" og "er dette passende antrekk å gå på fjellet med".
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #29 Skrevet 29. august 2015 Så du mener at du er mer redd enn alle oss andre ift å miste før uke 12? Wow! Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Nå har jeg lest alle svarene dine i denne tråden. Mitt inntrykk av deg er at du på ingen måte klarer å sette deg inn i andre sin situasjon. Så lenge du ikke skjønner at HI må fungere optimalt på jobb, hver dag, og at gjentatte aborter kan sette dype spor, vil jeg anbefale deg å holde deg til temaer som "hvilken farge har du på huset", "hvilken buss tar du til jobb" og "er dette passende antrekk å gå på fjellet med". Vet du hva, din mening bryr jeg meg ingenting om. Derimot, festlig at du har gått gjennom hele tråden, og sett etter MIN anonymkode 😘 Anonymous poster hash: cd24f...cd2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #30 Skrevet 29. august 2015 Tusen takk for de siste gode, fine og omtenksomme svarene! <3 Ble veldig rørt jeg faktisk. Jeg er ganske følsom og sår i utgangspunktet, så jeg ble litt paff over svarene i starten av tråden fra anonym. Jeg skal snakke med legen min på mandag, han er snill og har fulgt meg tett gjennom de 4 årene vi har prøvd. Han vet jo at jeg ikke er en som skulker eller sluntrer unna. Kanskje en 20-30 % sykemelding kan være et alternativ frem til 12+0. Tar til meg alle gode ord og tanker <3 Klem fra HI Anonymous poster hash: 2eba2...aa0
Gjest Minnieropptatt Skrevet 29. august 2015 #31 Skrevet 29. august 2015 Så du mener at du er mer redd enn alle oss andre ift å miste før uke 12? Wow! Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Nå har jeg lest alle svarene dine i denne tråden. Mitt inntrykk av deg er at du på ingen måte klarer å sette deg inn i andre sin situasjon. Så lenge du ikke skjønner at HI må fungere optimalt på jobb, hver dag, og at gjentatte aborter kan sette dype spor, vil jeg anbefale deg å holde deg til temaer som "hvilken farge har du på huset", "hvilken buss tar du til jobb" og "er dette passende antrekk å gå på fjellet med".Vet du hva, din mening bryr jeg meg ingenting om. Derimot, festlig at du har gått gjennom hele tråden, og sett etter MIN anonymkode 😘 Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Er ikke så vanskelig å se innleggene dine uten å se på kodene skal jeg si deg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #32 Skrevet 29. august 2015 Så du mener at du er mer redd enn alle oss andre ift å miste før uke 12? Wow!Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Nå har jeg lest alle svarene dine i denne tråden. Mitt inntrykk av deg er at du på ingen måte klarer å sette deg inn i andre sin situasjon. Så lenge du ikke skjønner at HI må fungere optimalt på jobb, hver dag, og at gjentatte aborter kan sette dype spor, vil jeg anbefale deg å holde deg til temaer som "hvilken farge har du på huset", "hvilken buss tar du til jobb" og "er dette passende antrekk å gå på fjellet med". Vet du hva, din mening bryr jeg meg ingenting om. Derimot, festlig at du har gått gjennom hele tråden, og sett etter MIN anonymkode Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Man trenger virkelig ikke lete etter innlegg skrevet av deg. Anonymous poster hash: 34f1c...760
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #33 Skrevet 30. august 2015 Jeg sier ja til at du bør sykemelde deg Kos deg og slapp av frem til uke 12. Du kan jo slenge på ekstrem kvalme ol til legen din, sånn at du er sikker på at du får sykemld Anonymous poster hash: 096ec...67b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #34 Skrevet 30. august 2015 Så du mener at du er mer redd enn alle oss andre ift å miste før uke 12? Wow! Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Det har jeg da aldri ment, men hvis du leser innlegget mitt, så har vi slitt i veldig mange år, og de gangene vi har klart å bli gravide har jeg opplevd å miste. Jeg har ikke vært vekk fra jobb i forbindelse med graviditet (annet enn på sykehuset for utskrapingene) Til alle dere andre; tusen takk for saklige og nyttige svar. Jeg drar nok på jobb til mandag og, så får vi se hvordan det går. Prøver å ta en dag av gangen, samtidig som vi går inn i årets mest hektiske måned på jobben. Anonymous poster hash: 2eba2...aa0 Hva hadde skjedd hvis alle gravide sykemeldte seg til uke 12? Det hadde kostet samfunnet ja! Og det er ikke jobben som gjør at du mister, det er nok heller kroppen som frastøter fostre som det er noe alvorlig galt med. Men, for all del, bare overbevis legen din om at det er jobben som gjør at du mister du... Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Takk for nok et sympatisk svar fra deg. Tror nok de færreste gravide har en prøvehistorie som likner min. Jeg unner ingen å slite på den måten. Anonymous poster hash: 2eba2...aa0 ....og det er kjempetrist for deg! Men, du spør om du har grunn til å sykemelde deg, og jeg sier nei! Det er min mening, og du mener da at det er et usympatisk svar? Jeg synes du er meget spesiell som først spør, og når du ikke får det svaret du ønsker, så slenger du ut slike kommentarer! Anonymous poster hash: cd24f...cd2 Og de fleste av oss andre mener at ja, en sykemelding bør hun kunne få. Anonymous poster hash: ac672...3f6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #35 Skrevet 30. august 2015 Det du trenger er nok en psykolog og hadde du kommet til meg hadde du fått en henvisning til det, ikke en sykemelding. Anonymous poster hash: 7fb81...a55
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2015 #36 Skrevet 30. august 2015 Det du trenger er nok en psykolog og hadde du kommet til meg hadde du fått en henvisning til det, ikke en sykemelding.Anonymous poster hash: 7fb81...a55 Så at noen kan trenge begge deler i en overgangsfase er noe du som lege ikke hadde skjønt???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #37 Skrevet 30. august 2015 I prinsippet er jo ikke dette grunnlag for sykemelding, noe du i hovedinnlegget ditt er helt klar over. Men jeg synes du skal ta deg en tur til legen og diskutere saken. Kanskje det kunne vært en ide å snakke med psykiatrisk sykepleier? Med jordmor? Det er ikke like enkelt for alle å bære fram et barn. Ønsker deg veldig lykke til! Anonymous poster hash: b955b...f47
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #38 Skrevet 30. august 2015 Det du trenger er nok en psykolog og hadde du kommet til meg hadde du fått en henvisning til det, ikke en sykemelding.Anonymous poster hash: 7fb81...a55 Så at noen kan trenge begge deler i en overgangsfase er noe du som lege ikke hadde skjønt??? Hun er jo ikke SYK, hun er redd for å miste, som de aller fleste gravide før uke 12. Sliter hun psykisk, så hjelper det ikke å sitte hjemme å glo. Da trenger hun en psykolog. For et samfunn vi har fått altså, vi tåler ikke en dritt av livets utfordringer!! Alt blir 😩 Anonymous poster hash: cd24f...cd2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #39 Skrevet 30. august 2015 Du bør gå til en psykolog. Tror ikke det blir bedre av å sitte hjemme og tenke og kjenne etter. Et svangerskap er langt. Det er min mening (og ja jeg har flere ufrivillige aborter og en fødsel som endte tragisk bak meg) Anonymous poster hash: 67585...b74
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #40 Skrevet 30. august 2015 Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om tilbakemeldingene her inne. De er ikke kompetente til å vurdere om du trenger psykolog eller sykemelding. Min erfaring er at når man begynner å vurdere sykemelding, så burde man nok hatt det... Du føler det er mye stress på jobben, det gir deg også ekstra stress å ha angst for å miste. Stress er ikke bra, og hvis du kjenner at det blir for tungt for deg og du ikke fungerer på jobben, så er det absolutt grunnlag for sykemelding. Snakk litt med legen din, trenger ikke utbrodere eller overdrive. Legene stoler nok på de fleste pasientene sine, og vet at de færreste ber om sykemelding hvis de ikke trenger det Det er tross alt vi som vet best hvordan vi har det. Anonymous poster hash: bf7ae...8a4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #41 Skrevet 30. august 2015 Jeg synes dette burde kvalifisere seg til sykemelding. Hvor mange tror dere er sykemeldt pga psyken? Burde disse kanskje bli tvunget ut i arbeid og heller gå til psykolog (som de nok allerede gjør)? Anonymous poster hash: 96121...2df
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #42 Skrevet 30. august 2015 Jeg synes dette burde kvalifisere seg til sykemelding. Hvor mange tror dere er sykemeldt pga psyken? Burde disse kanskje bli tvunget ut i arbeid og heller gå til psykolog (som de nok allerede gjør)? Anonymous poster hash: 96121...2df Hi er vel ikke akkurat en psykiatrisk pasient. Klart hun kan jobbe! Anonymous poster hash: cd24f...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå