Gå til innhold

Hvorfor stemmer dere ikke FrP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gremmes over at Frp og Siv Jensen sitter som utnevnt finansminister og hun innehar 2 årig kveldskurs fra BI hahaha.

Nåja litt liten utdannelse. Men snakketøyet i orden, bare synd at det henger ikke på greip det som kommer ut. 

* ta fra de fattige og gi til de rike (kutte tiltaksplasser, lavere navbistand men kutt i arveavgift osv.)

* full velferdsordning og lavere skatt haha. Dette regnestykke går ikke opp, må de vel skjønne. 

Vil ikke tro at Frp og Høyre er ved makten så lengre. 

Anonymous poster hash: 5876b...07d
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Se det! Dere kan jo svare ☺

Da tror jeg heller jeg viser denne tråden til min FrP venninne Anonymous poster hash: b0206...c89

Men dette er jo bare synsing? På lik linje med at noen ikke stemmer Venstre eller KRF. Alle har sine preferanser og meninger.

Mener du virkelig at dette er gode nok argumenter for at andre ikke skal stemme Frp? Hvis du virkelig er så oppegående i politikken at du mener Frp er helt på jordet, må du da kunne argumentere selv, uten hjelp fra andre?

Trenger ikke argumenter så lenge man har kjensgjerninger!
Skrevet

Da tror jeg heller jeg viser denne tråden til min FrP venninne Anonymous poster hash: b0206...c89

Men dette er jo bare synsing? På lik linje med at noen ikke stemmer Venstre eller KRF. Alle har sine preferanser og meninger.

Mener du virkelig at dette er gode nok argumenter for at andre ikke skal stemme Frp? Hvis du virkelig er så oppegående i politikken at du mener Frp er helt på jordet, må du da kunne argumentere selv, uten hjelp fra andre?

Hvilke kjensgjerninger da?

Anonymous poster hash: 7d867...98b

Skrevet

Fordi jeg både har empati og intelligens.

Anonymous poster hash: ed3a1...a45
Skrevet

Fordi jeg oppriktig mener at man må være enten veldig dum eller veldig slem for å ønske makt til FrP.

Anonymous poster hash: 1f1cb...8b1
Skrevet

Fordi jeg stemmer KrF

Anonymous poster hash: d8b8b...6e6

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvilke kjensgjerninger da?

Anonymous poster hash: 7d867...98b

At miljøet ikke tåler mer vekst.

At x kroner inn minus x kroner ut gir null. Og så videre.

Skrevet

Partiet startet som et parti mot skatter og avgifter. Så, i tillegg til at det ikke er gjennomførbart å først senke skatte- og avgiftsinngangen for deretter å øke eller opprettholde velferden; er jeg imot dem av flg grunner:

Kulturpolitikken deres går ut på at folk som bor i distriktene og folk som foretrekker kvalitet og smale kunstformer ikke skal få mulighet til å nyte kultur. Med sin lønnsomhetstankegang mener FrP at alt skal måtte være populært for å overleve. Men det går ikke i et så spesielt felt. Da vil sirkus erstatte teater, Se&Hør bli eneste lesestoff å få kjøpt og Ole Ivarz bli eneste musikktilbud de fleste steder.

FrP har heller ingen miljøpolitikk. Fortsatt vekst i miljøskadelige næringer vil ødelegge hele livsgrunnlaget vårt. Men det nekter de å se.

Ruspolitikken deres er ødeleggende for mennesker i randsonene - frislipp av alkohol vil ta liv, i sær når behandlingstilbudene skal konkurranseutsettes.

Når de på toppen av det hele frir til velgere gjennom folks fremmedfrykt og næringssorger og med de mest grumsete av argumenter, og de tror en flyktningkrise kan omregnes i antall hofteoperasjoner, da blir jeg bare flau.

Jeg er jaggu meg enig med Pashla igjen. Jeg tror vi kunne blitt gode venner!

Skrevet

Fordi jeg stort sett liker andre mennesker og fordi jeg synes at solidaritet er en god ting.0

Skrevet

Fordi jeg er totalt uenig med alt FrP står for!

Anonymous poster hash: 885a5...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...