Daquiry Skrevet 27. august 2015 #26 Skrevet 27. august 2015 Da straffer du jo deg selv også??? Hadde jeg ikke gjort...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #27 Skrevet 27. august 2015 Da straffer du jo deg selv også??? Hadde jeg ikke gjort... Jeg klarer meg faktisk fint :-) Hi Anonymous poster hash: a2f51...b0f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #28 Skrevet 27. august 2015 SYnes ikke du er barnslig! Her forteller du han er mye borte - og så velger han være litt til borte fra deg! Likevel skal du stå klar med spredte ben og ha sex med han? Skape avstand i forholdet er det HAN som gjør! Man må prioritere forholdet, ikke bare HI som skal gjøre det! Om du vil ha sex, så ha det! Om du ikke føler for det - så ikke ha det! Lytt til deg selv! Takk! Jeg synes han er utrolig egoistisk, og jeg har ikke gått inn i dette forholdet for å være alenemor flere måneder i året! De ovenfor synes kanskje jeg er barnslig, men jeg vil absolutt ikke ha sex med han. Jeg synes bare det at han kan snu seg, og gå uten å tenke på oss, er jv.turn off. Dessverre. Hi Anonymous poster hash: a2f51...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå