Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #26 Skrevet 27. august 2015 Det du gjør er å ikke levere barnet til han denne helgen. Bare gi han beskjed om at ifølge rytmen dere har hatt de siste to årene, så er dette din helg. At han velger å reise bort i sin samværshelg er ikke ditt problem. Du holder ikke tilbake barnet fra samvær. Du sender det gladelig til han i hans helger! Så dersom han stevner deg, så får du bare si det som sant er, at far reiste bort i sin samværshelg, men at hvis han er hjemme i neste samværshelg, så skal han få ha barnet! Jeg har også en eks som kan være vanskelig iblant (dog ikke så vanskelig som din). Han ville kun ha sønnen vår en uke i sommerferien, så da hadde jo jeg han resten av tiden. Så siste helg i sommerferien fikk jeg melding der det stod at han var på vei for å hente han. Men da sa jeg bare ifra at vi ikke var hjemme, og at det heller ikke var hans helg (ifølge rytmen før sommeren, var helgen etter hans). Jeg har erfart med han at hvis jeg gir han lillefingeren, så tar han hele hånda. Så dermed er jeg ganske streng, og gir ikke etter med mindre det er noe som går utover sønnen vår. Ikke la han presse deg. Det at han ikke tenker på barnet vil jo bare slå tilbake på han selv til slutt! Anonymous poster hash: e2c16...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå