Gå til innhold

Puh, ble nesten fersket :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thank you Coop obs for shop express 😊

Anonymous poster hash: 0c49d...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det du som tok brusen min i går?

Kom hjem til 24 grader og gledet med til iskald cola zero etter en lang spasertur - og den var ikke med, gitt!

Og ingenting lå igjen etter med påsto butikken.

Møkkakjerring! 😉

Skrevet

Tror dere virkelig på dette?

Anonymous poster hash: 3fafc...3e9
Skrevet

Samme her! Skulle ha Tamponger og tannkrem i går, og ble belastet for dette, men hadde det ikke med da jeg kom hjem😡

Anonymous poster hash: 2070e...086

Skrevet

Det finnes så utrolig mye rare folk som ikke bryr seg det dugg om andre, så ja dette har jeg ingen problemer med å tro på. Kanskje hi er et troll, men at det finnes sånne menneker er jeg ikke i tvil om

Anonymous poster hash: 0f112...255

Skrevet

Det finnes så utrolig mye rare folk som ikke bryr seg det dugg om andre, så ja dette har jeg ingen problemer med å tro på. Kanskje hi er et troll, men at det finnes sånne menneker er jeg ikke i tvil om

Anonymous poster hash: 0f112...255

Jeg tror også at det finnes mennesker som synes sånt er ok, men hele HIs innlegg lyser "skrive et provoserende innlegg og så lene meg tilbake og nyte alle som hisser seg opp". 

Skrevet

😡 hadde jeg sett det hadde du aldri sluppet ut av butikken uten en kraftig utskjelling på god nynorsk vis! Du hadde rødmet så mye av skam at fargen din hadde ikke forlatt ansiktet ditt på dagevis!!

Anonymous poster hash: 53c24...cae

Skrevet

Kolonial.no :hjerte: :hjerte: :hjerte: Slipper sånne slasker som deg, får varene kjørt hjem og båret rett opp i 4.etasje.

Anonymous poster hash: 2bbb2...1ba
Skrevet

HI, du burde skamme deg!

Jeg har ikke ord! Det er så usselt gjort...

Anonymous poster hash: 31bec...db8
Skrevet

Ja, jeg trur på dette. Har vært vekter i over 10 år, og det er dessverre altfor mange som gjør slike som HI.

Til HI: Du sparer ikke. Du stjeler. Du er en kriminell. Du stjæler i hvertfall fra de son trenger akkurat den gulosten mer enn deg pga. de har dårligere økonomi enn deg.

Anonymous poster hash: 3b007...009

Skrevet

Tenk så stusselig å gjøre seg til tyv for litt dagligvarer. Du må få litt mer innhold i livet, for det er bare trist at dette gir deg spenning:(

Blir bare trist på vegne av deg og andre som deg.

Anonymous poster hash: d7e8d...fa3

Skrevet

Jeg kjører for det meste Coop sin shop express. For noen år siden la jeg 2 fine handlenett der jeg skulle ta i mot varer og det sto en utenlandsk familie der. Da jeg hadde betalt og kom bak båndet var det kun et.

Og jo jeg vet at folk stjeler og de stjeler mye! Så du lever farlig for en dag blir du tatt!

Anonymous poster hash: 01634...826

Skrevet

Jeg kjører for det meste Coop sin shop express. For noen år siden la jeg 2 fine handlenett der jeg skulle ta i mot varer og det sto en utenlandsk familie der. Da jeg hadde betalt og kom bak båndet var det kun et.

Og jo jeg vet at folk stjeler og de stjeler mye! Så du lever farlig for en dag blir du tatt!

Anonymous poster hash: 01634...826

Det var viktig å presisere at det stod en utenlandsk familie der fordi..?

Anonymous poster hash: 660e8...0a9

Skrevet

Jeg er mere overrasket over at så mange av dere som kommenterer her tydeligvis ikke evner å se hva dere pakker i posene deres?

Anonymous poster hash: 87063...a08

Skrevet

Jeg er mere overrasket over at så mange av dere som kommenterer her tydeligvis ikke evner å se hva dere pakker i posene deres?Anonymous poster hash: 87063...a08

Når man handler mye har man da ikke opptelling når man pakker i poser? Det er da jammen kjedelig nok å handle om man ikke skal bruke ekstra tid på det.

Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 02cec...f5d
Skrevet

For et medmenneske du er! 

Anonymous poster hash: 474f7...5ed
Skrevet

Ble frastjålet noe for noen få år tilbake, på samme vis, da hadde vi skrapet sammen siste rest av pengene våre, for å klare å få kjøpt inn litt mat. Varene var scannet inn, men borte var de når jeg skulle pakke, det var snakk om en kartong egg og en pose mel, så det var jo ikke små nips for vår del.. Heldigvis, etter litt om og men, fikk jeg med nye varer av butikken, men de fulgte det opp, de sjekket overvåkningskamera og saken ble anmeldt til politiet. Får håpe og tro det samme hender med deg.

Anonymous poster hash: 5574d...592
Skrevet

USJ! Skikkelig møkk å gjøre sånt! Gjøre deg til kjeltring for ketchup og tannbørster.... Du tenker kanskje ikke at de du stjeler fra en lørdag har brukt siste rest av pengene sine på mat og litt lørdagsgodis til unga sine? Ikke det at det er mer greit å ta fra dem som har god økonomi...  :fy_fy:

Kan hende du er et troll, men er ikke i det minste tvil at det skjer.

Dersom du virkelig gjør det, håper jeg du blir ferska så det ljomer etter. Og at du da kanskje har vettet i behold til å skamme deg dypt.....

Tyver og kjeltringer... grrrrr...

Skrevet

Gjøre seg til tyv for småsaker, og attpåtil skryte av det etterpå.. Men alle butikker har overvåking, så du er på film..

Anonymous poster hash: 6a1e1...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...