Gå til innhold

Puh, ble nesten fersket :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en ulovlig måte å tjene litt penger på; hver gang jeg er på butikken så handler jeg bare ca 1/3 av det jeg skal, for så å stjele en vare eller to av persone bak meg (når jeg står og pakker så tar jeg med en vare) .... Går videre til nabobutikken og gjør det samme .... Adrenalinkick OG sparte penger ...

Men, i kveld var det like før det ble oppdaget, personen bak meg spurte han bak kassa hvor det hadde blitt av gulosten :-O hohi .... Gikk kjapt ut for å si det sånn ....

Noen flere som lever litt farlig?

Anonymous poster hash: 21020...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet en ulovlig måte å tjene litt penger på; hver gang jeg er på butikken så handler jeg bare ca 1/3 av det jeg skal, for så å stjele en vare eller to av persone bak meg (når jeg står og pakker så tar jeg med en vare) .... Går videre til nabobutikken og gjør det samme .... Adrenalinkick OG sparte penger ...

Men, i kveld var det like før det ble oppdaget, personen bak meg spurte han bak kassa hvor det hadde blitt av gulosten :-O hohi .... Gikk kjapt ut for å si det sånn ....

Tøys.

Anonymous poster hash: f013c...f43

Skrevet

Finnes det egentlig noen som gjør sånt?

Skrevet

Du burde skjemme deg! Tenk å skryte av noe sånt. Håper inderlig du blir tatt snart.

Anonymous poster hash: 392aa...b11

Skrevet

Følger alltid med på varene mine hvis noen står og pakker egne ting rett ved siden av. Visste at det fantes idioter som deg... Tror faktisk ikke dette er tull :)

Anonymous poster hash: 05a56...efa

Skrevet

Nice try.

Anonymous poster hash: 3fafc...3e9
Skrevet

Er det mulig å være så dum.....og i tillegg skryte av det

Du er klar over at det finnes kameraer?

Anonymous poster hash: 0f112...255

Skrevet

Du får håpe ikke barna dine er med når du blir tatt, for da blir barnevernet kontaktet:-)

Anonymous poster hash: 3009e...a8a

Skrevet

Tar du laktosefri melk også? Denne har to ganger forsvunnet fra meg når jeg skal pakke varene, og jeg så den bli skannet og den sto på kvitteringa. Heldigvis har butikken vært så greie å gitt meg en ("gitt", jeg betalte tross alt for varen!).

Anonymous poster hash: a0d49...463
Skrevet

Haha. Ja. Du lever farlig.

Anonymous poster hash: 77f26...cae

Skrevet

Jeg handlet og et gammelt ektepar stod og tok mine varer. Jeg kommenterte det, men de brydde seg ikke og fortet seg ut av butikken. Tok både yoghurt, melk, ost og noen småting.

Anonymous poster hash: 71684...e20

Skrevet

Hvor trist liv har man ikke om dette er gleden og spenningen i hverdagen?

Anonymous poster hash: f9ff6...8b8

Skrevet

Haha, nei har aldri tatt laktosefri melk....

Trodde flere holdt på sånn jeg, enkelt å få noen varer gratis :-P

Skrevet

Jeg handlet og et gammelt ektepar stod og tok mine varer. Jeg kommenterte det, men de brydde seg ikke og fortet seg ut av butikken. Tok både yoghurt, melk, ost og noen småting.

Anonymous poster hash: 71684...e20

Da hadde jeg tatt det tilbake

Skrevet

Helt til du møter en som gir deg en på trynet, eller en securitasvakt ber om å få se i sakene dine

Skrevet

Jeg håper dette er trolling, men hvis ikke; hva vet du om økonomien til de du stjeler fra? Kanskje (og mest sannsynlig) de trenger de tingene du stjeler, kanskje de har brukt alle pengene på maten og så stjeler du det for å få det gratis? Jeg håper du skammer deg hvis dette er tilfelle og jeg håper du er voksen nok til å slutte!

Anonymous poster hash: 556ae...cb9

Skrevet

Jeg har også opplevd å bli frastjålet ting jeg vet har gått gjennom kassen og som jeg har betalt for. Det er veldig irriterende. Da kommer jeg hjem uten det jeg trenger :frustrert:   Og det hender det er barna sitt også :frown:

Skrevet

Nei, du "tjener" ikke litt penger på dette. Du gjør deg til kjeltring for gulost og spaghetti. Stjeler du godteri fra unger også? Dette er noe av det mest patetiske jeg har hørt om.  :riste:

Skrevet

Jøsseball, hadde aldri kommet på noe sånt engang.

Skrevet

Du kan gjerne ta varene mine hvis du vil. Jeg har mer enn nok. Bare å forsyne seg!

Anonymous poster hash: a4823...071

Skrevet

Varene er ikke "gratis", det er noen andre som har betalt for de og du er smålig nok til å stjele fra de.

Skrevet

Jøsseball, hadde aldri kommet på noe sånt engang.

Jøsseball er ordet! Kreativiteten tar ingen ende 😱

Skrevet

Fy søren så frekt! Alt folk kan finne på for å spare noen kroner. Usselt!

Anonymous poster hash: 660e8...0a9
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det heter ikke å tjene penger, det heter å stjele. Forøvrig tror jeg ingenting på deg. Innlegg kun lagd for å provosere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...