Gå til innhold

Hvor mange du kjenner har barn med ulike fedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner flere, inkludert min mor. Selv hadde jeg aldri begitt meg inn på noe sånt. Etter å ha vokst opp i et hjem med halvsøsken og hørt om uendelige komplikasjoner og konflikter som oppstår i familier med mine, dine og våre barn, er ikke fristelsen særlig stor. Da holder jeg heller ut med et litt middelmådig forhold til min mann, slik det er nå er det ingen som lider iallefall.  

Anonymous poster hash: e9646...a0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen til mannen har seks barn med seks ulike fedreAnonymous poster hash: 7b837...d52

Trondheim?

Anonymous poster hash: 593c6...b72

Skrevet

Jeg har to barn med ulike fedre. Er sammen med far til minstemann ...

Anonymous poster hash: 2625a...fe3

Skrevet

Kjenner flere som har barn med 2, også min mor og far. Og ha barn med 2 i dagens samfunn er vel ganske normalt. Selv er jeg enslig mor til 2 barn. Har vært det siden jeg var 30 år, så det kunne jo fort ha blitt et barn med en annen far. Men nå er jeg 37 og fortsatt singel, så da blir det ikke flere barn heller.

Anonymous poster hash: 44126...126
Skrevet

Hmm bortsett fra to av naboene, så kjenner jeg faktisk ingen som jeg kan komme på!

Har ett vennepar som er skilt (jeg er over 40 år). De øvrige har vært gift mellom 10 og 20 år alle sammen.

Anonymous poster hash: d2097...8c8
Skrevet

En nabo av meg har en drøss med halvsøsken.... Moren hennes har 5 barn med 3 forskjellige menn, og faren hennes har 4 barn med 3 forskjellige kvinner (dette er inklusive henne og hennes bror som moren og faren har sammen. Så hvis man holder tungen rett i munnen, så vil det si at de er 7 søsken til sammen :)). Jeg brukte lang tid på skjønne hvem som hørte til her, og hvem som hørte til der. Familieforholdene har vært kaotiske (ikke overraskende), og få av søsknene har noe kontakt i dag, bortsett fra i konfirmasjoner, bryllup og begravelse. Jeg kjenner meg utrolig velsignet med en mor og far som har vært gift i over 40 år, og mine 2 søsken anser jeg som noen av mine beste venner i dag :)

Anonymous poster hash: 4a713...2ac
Skrevet

Jeg venter barn nr 3 med far nr 3

Dette er noe jeg aldri såg for meg.

Men livet ble bare sånn

Har bra utdanning og jobb.

Vokst opp veldig kristent og strengt

Anonymous poster hash: acfc7...296

Skrevet

Min far har fem barn med fire kvinner, tre av disse kvinnene har barn med to menn. Jeg har minst to tanter som har barn med to menn, noen søskenbarn som har det samme. Ellers kjenner jeg eller kjenner til flere andre også.

Det er ganske vanlig.

Det er jo på ingen måte ideelt, men det er store forskjeller i årsakene. Hos noen er det elendige vurderinger, hos andre har det vært livshendelser de selv ikke har hatt veldig stor påvirkning på (partner som har dødd osv.).

Man skal passe seg for å dømme, for man vet sjelden hele sannheten.

Anonymous poster hash: b8fbc...176
Skrevet

En mor i den gamle klassen til eldstemann har tre barn med to forskjellige. Ellers kjenner jeg ingen. Et par av mine venninner og min søster er gift på ny, men har vært bevisste på at de ikke ønsker barn med ulike fedre.

Anonymous poster hash: 99b48...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...