Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 En jeg gikk skole med hadde ei søster som hadde fire barn med fire ulike. Han jeg er stemor til har to yngre søsken til, begge med ulike fedre. Hvor vanlig er det egentlig? Og hva synes dere om slikt? Anonymous poster hash: a6ca6...502
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Fastlegen til mannen har seks barn med seks ulike fedre😅 Anonymous poster hash: 7b837...d52
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Jeg kjenner flere som har barn med ulike fedre. Tenker ikke noe spesielt om det. Hva tenker du jeg bør tenke om det? Anonymous poster hash: c55eb...26d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Er vel ganske vanlig. Tenker at det har jeg strengt tatt ingenting med. Men, hadde ikke orket selv å ha 4 barn med 4 forskjellige fedre. Anonymous poster hash: 5e209...b2d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Jeg har tre barn med tre forskjellige. Har vært dømmende overfor slikt før, men måtte spise ordene mine. Dårlig dømmekraft ja. Men jeg er nå godt med far til nr tre, og det har vi planer om å fortsette å være. Samarbeidet er heldigvis utrolig bra, og barna fr det beste fra oss alle. Vi lever i 2015, heldigvis.. Mannen min hadde ingen barn fra før, og det var utenkelig for han å gå gjennom livet uten barn. Far til nr to er forsåvidt psykopat og har blitt fradømt retten til å ha noe samvær med begge sine to barn. Mulig det er denne mannen det ble skrevet om tidligere i "dilemma"-tråden. Anonymous poster hash: 11de7...542
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Jeg har tre barn med tre forskjellige. Har vært dømmende overfor slikt før, men måtte spise ordene mine. Dårlig dømmekraft ja. Men jeg er nå godt med far til nr tre, og det har vi planer om å fortsette å være. Samarbeidet er heldigvis utrolig bra, og barna fr det beste fra oss alle. Vi lever i 2015, heldigvis.. Mannen min hadde ingen barn fra før, og det var utenkelig for han å gå gjennom livet uten barn. Far til nr to er forsåvidt psykopat og har blitt fradømt retten til å ha noe samvær med begge sine to barn. Mulig det er denne mannen det ble skrevet om tidligere i "dilemma"-tråden. Anonymous poster hash: 11de7...542 Godt gift, skulle det stå. I 9 år 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 11de7...542
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 I vår nærmeste krets på ca 30 stk er der 2 stk som har barn med forskjellige. Merkelig nok er de over hele speltret mtp utdannelse og alder. Når vi kommer til bekjentskaper så vet jeg om mange flere, den verste er en mann som har 10 barn med 7 eller 8 forskjellige damer!! Jeg forstår ikke hvorfor noen vil ha barn med han i det hele tatt, han har svært lite med å gjøre med noen av barna sine. Anonymous poster hash: be824...60a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Ei venninne har et stebarn. Og svigermor har barn med to ulike menn. Ellers er det ingen i min vennekrets/ familie. Anonymous poster hash: e52c1...4b5
TPK Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Faktisk ingen! Noen bekjente, men ingen jeg kjenner skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Tenker at det er ganske vanlig men likevel kjenner jeg faktisk ingen. Jeg kommer nok til å bli den første om jeg får barn med kjæresten om et par år. Så nei jeg tenker ikke noe spesielt om det med mindre noen har 3-4-5 barn med 3-4 forskjellige det må være forferdelig upraktisk 😑 Eneste jeg kommer på er at min far har barn med to forskjellige mødre;) Anonymous poster hash: f15f8...bc2
*Miss Marple* Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 Det er flere i min familie og omgangskrets som har barn med to forskjellige. Det er ikke noe jeg tenker noe på, er ikke det ganske vanlig i dagens samfunn da?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #12 Skrevet 25. august 2015 Kjenner mange menn som har barn med ulike mødre. Han ene har 5 barn. Alle 5 har ulik mor. Anonymous poster hash: 70cae...6f5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Naboene har en skikkelig innviklet familiesituasjon. Kaller de Kari og Per. Kari har 4 barn med 4 fedre, yngste barnet har hun med Per. Per har 3 barn med 3 mødre. Kari sitt første barn sin far har fått barn med Per sin eks som er mor til Per sitt barn nr 2. Moren til eldste barnet til Per har fått barn med Kari sin bror. Anonymous poster hash: 0c00e...5fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #14 Skrevet 25. august 2015 Naboene har en skikkelig innviklet familiesituasjon. Kaller de Kari og Per. Kari har 4 barn med 4 fedre, yngste barnet har hun med Per. Per har 3 barn med 3 mødre. Kari sitt første barn sin far har fått barn med Per sin eks som er mor til Per sitt barn nr 2. Moren til eldste barnet til Per har fått barn med Kari sin bror. Anonymous poster hash: 0c00e...5fc Kari og Per er samboere hvis det var uklart og har et barn sammen Anonymous poster hash: 0c00e...5fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Hmmmm.... Tre fire stykker, inkludert min mor, vi søsken har fire ulike fedre... Litt uheldige omstendigheter med dødsfall hos far til eldstemann, nummer to stakk til sjøs og så seg aldri tilbake, og et vanlig brudd mellom to yngste. Men vi fire er gode søsken, og aldri tenkt over det, bare sånn det har blitt... Finnes større problemer i verden 😊 Anonymous poster hash: 2eed1...760
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Kjenner utrolig mange flere fedre som har barn med forskjellige mødre... Anonymous poster hash: 2f448...ada
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Naboene har en skikkelig innviklet familiesituasjon. Kaller de Kari og Per. Kari har 4 barn med 4 fedre, yngste barnet har hun med Per. Per har 3 barn med 3 mødre. Kari sitt første barn sin far har fått barn med Per sin eks som er mor til Per sitt barn nr 2. Moren til eldste barnet til Per har fått barn med Kari sin bror. Anonymous poster hash: 0c00e...5fc Kari og Per er samboere hvis det var uklart og har et barn sammen Anonymous poster hash: 0c00e...5fc Minner om familieforholdene som p3 kåret til Norges mest kompliserte familiebusk før sommeren . Man skal ha tunga rett i munnen når man snakker om slektskap da! 😊 Anonymous poster hash: 3022c...056
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #18 Skrevet 25. august 2015 Det er flere i min familie og omgangskrets som har barn med to forskjellige. Det er ikke noe jeg tenker noe på, er ikke det ganske vanlig i dagens samfunn da? Nei det får jeg da inderlig ikke håpe at er vanlig??? Huff, for en moral! Anonymous poster hash: 86898...60a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #19 Skrevet 25. august 2015 Det er flere i min familie og omgangskrets som har barn med to forskjellige. Det er ikke noe jeg tenker noe på, er ikke det ganske vanlig i dagens samfunn da?Nei det får jeg da inderlig ikke håpe at er vanlig??? Huff, for en moral! Anonymous poster hash: 86898...60a Huff og huff, sa tante Pose og smattet med tungen.. Anonymous poster hash: 11de7...542
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 Jeg prøver å få barn nr 2 med samboer. Det blir samboerens første barn ☺ men jeg skal jaggu ikke ha en pappa i hver kommune i trøndelag nei! Jeg skal stereilisere meg etter barn nr 2 ☺ Anonymous poster hash: b6dd9...ead
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #21 Skrevet 25. august 2015 Kjenner flere, men når det begynner å komme oppi 4 forskjellige fedre, da er det lov til å lure. Har en bekjent som har hoppet fra det ene forholdet til det andre, og venter nå sitt 5. barn i en alder av 43 år, med samboer nr. 4. For meg er det sært, men så er den dama sær også... Anonymous poster hash: 160cf...ce1
skjotta Skrevet 25. august 2015 #22 Skrevet 25. august 2015 En barndomsvenninne (ikke venninner nå lengre) har 7 barn fordelt på 3 fedre. Jeg tenker at hun i hvertfall ikke har barnas beste i tankene når hun bestemmer seg for å få en til....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #23 Skrevet 25. august 2015 Mulig det er noe i drikkevannet her jeg bor, men jeg har ikke tall på hvor mange jeg kjenner som har barn med flere, av både kvinner som menn. Har ikke sjanse til å starte og telle engang Jeg har forresten 2 fedre til mine 4 barn (1+3) selv Anonymous poster hash: 3a7ab...886
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #24 Skrevet 25. august 2015 Kjenner/vet om flere, meg selv inkludert. Jeg har 3 barn med 2 ulike fedre. En god venninne har 3 barn med 3 fedre. Anonymous poster hash: f7aac...97a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #25 Skrevet 25. august 2015 Hmm, kjenner to personlig som har barn med to ulike fedre. Men både min far, min stefar og min mann har barn med to ulike mødre. Anonymous poster hash: 5abcd...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå