Gå til innhold

Til dere som kjøper toro-matvarer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper en del av det glutenfrie til Toro, spesielt muffins og Sjokoladekaken er barnas favoritter. Kjøper også den glutenfrie tomatsuppen og kremet kyllinggryte om vi skal ha noe raskt:)

Anonymous poster hash: 3bc6c...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muffins-miksen, både fordi den er lettvindt og grei og ganske god og fordi vi har cøliaki i nær familie så da er det en enkel måte å bake på.  Tomatsuppe fordi ungene liker det.  Litt rett-i-koppen til tur- og hyttebruk.  Bearnaisesaus fordi jeg vanligvis ikke gidder å lage den selv.  Ellers er vi ikke glad i Toro-mat fordi vi synes at det smaker altfor salt.  Men ingen regel uten unntak og en travel dag, på hyttetur eller ferie er det greitt å gripe til av og til.  Da bruker vi først og fremst Mexicansk gryte, eh - egentlig er det vel bare den vi bruker.  Og så hender det at jeg kjøper en av kyllingsausene eller fiskesausene eller fiskesuppe når jeg har det travelt.  Men det er sjelden, ikke fordi det ikke er bra nok for meg å bruke det, men rett og slett fordi vi egentlig ikke synes at det er godt til annet enn nødbruk.

Skrevet

Kjøper kun Jegergryte. Alt annet smaker forjævlig.

Anonymous poster hash: 1ae6b...3f1

Skrevet

Buljongterningar og diverse sausar. Av og til jegergryte/viltgryte.

Skrevet

Stakkars unger...

Anonymous poster hash: a6d23...228

Skrevet

Stakkars unger...

Hvem?

De som får mat med krydder eller buljong fra Toro i?

Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

Skrevet

Tomatsuppe

Meksikansk gryterett

Amerikansk gryterett

Bolognese gryterett

Kremet blokåmsuppe

Brun saus

Kremet kyllingsaus

Muffins

Det var de jeg kom på nå. Selv om det sikkert ikke ser slik ut utfra opplistingen, lager jeg faktisk det meste av mat mer eller mindre fra grunnen av, men dette er ting vi kjøper av og til. Spesielt Bolognese-gryten er veldig grei til busdager når vi er 25 stykker, for den like alle så godt, og såhar jeg hjemmeaget foccaciabrød og salat til :)

Anonymous poster hash: dc925...f9b
Skrevet

Stakkars unger...

Hvem?

De som får mat med krydder eller buljong fra Toro i?

Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

De som ikke får skikkelig mat. Posesupper, toro gryteretter etc.....ikke skikkelig mat.

Regnet med at det ikke var forståelig

Skrevet

Jegergryte, Bali kyllinggryte, buljong, tomatsuppe, Bernaise og peppersaus.

Skrevet

Stakkars unger...Anonymous poster hash: a6d23...228

Hvem?

De som får mat med krydder eller buljong fra Toro i?Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

De som ikke får skikkelig mat. Posesupper, toro gryteretter etc.....ikke skikkelig mat.

Regnet med at det ikke var forståeligAnonymous poster hash: a6d23...228

stakkars deg, som ikke kan å lese!!

For hadde du det, hadde du gitt faen i å svare, siden det står i hovedinnlegget at du ikke trenger å kommentere!

Stakkar, stakkar deg!! Kan ikke være lett å eksistere sånn som du tenker og prioriterer...

Anonymous poster hash: abbc3...1c7

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Sjokoladekaka (den langpannevarianeten) bruker jeg ofte! Har i et halvt glass appelsinmarmelade, en teskje bakepulver og en spiseskje kakao, den blir så saftig og god!! Lager glasuren selv av fløte og kokesjokolade :)

Ellers bruker jeg lasagnen, peppersausen, en gryte her og der osv. Vi er nok ikke aleine om det. Hadde verden vært slik som det blir fremstilt her inne ville ikke disse ferdigproduktene vært i hylla fordi ingen kjøper de ;)

Skrevet

Toro mat smaker jo dritt, sann som det meste av halvfabrikat mat.

Skjønner ikke hvordan folk kan lage dette dag etter dag. At man lager det en dag man har dårlig tid er en ting, men å servere barna sine dette hele tiden forstår jeg meg ikke på.

Det er jo så mye bedre å lage maten selv fra bunnen av og ofte tar det ikke særlig langt tid heller

Anonymous poster hash: 72ef6...d2b

Skrevet

Har smakt hundrevis av brownies, INGEN slår Toro sine :P

Langpannesjokoladekaka er også god! Noen ganger finrasper jeg et par gulrøtter og har i røren, sammen med litt kanel. Nydelig :)

Bruker også noen ferdigretter, tilsetter ofte litt selv. Toro lys kjøttbuljong er et 'must' :)

Anonymous poster hash: 0777a...f85

Skrevet

Tomatsuppe, blomkålsuppe, brun saus, tomat saus og hvit saus.

I tillegg tyr jeg til langpannesjokoladekaken og glasuren til barnebursdager (den er jo knallgod!), brownies når jeg vil ha noe lettvindt å lage når vi plutselig får besøk i tillegg til vafler og brownie-cookiesene. Syns Toro har mye bra bakevarer, enkle og veldig gode.

Skrevet

Hvem?

De som får mat med krydder eller buljong fra Toro i?Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

For hadde du det, hadde du gitt faen i å svare, siden det står i hovedinnlegget at du ikke trenger å kommentere!

Stakkar, stakkar deg!! Kan ikke være lett å eksistere sånn som du tenker og prioriterer...

Sant det. Ikke lett å leve med prioriteringer som sunn og skikkelig mat!!

Skrevet

Hvem?

Sant det. Ikke lett å leve

med prioriteringer som sunn og skikkelig mat!!

Unger har bare godt av posemat innimellom

Anonymous poster hash: 47b82...001

Skrevet

Her spiser vi lasagne, tandoori chicken (favoritt blant ungene), rett i koppen suppene og kakao, buljong, pizzafyll, mix for ivnsgratinert kylling og laks, raspeball mixen, hollandaise saus og bretagne kyllingsaus

Anonymous poster hash: 1ab83...fdd
Skrevet

Hvem?

Sant det. Ikke lett å leve

med prioriteringer som sunn og skikkelig mat!!

Unger har bare godt av posemat innimellom

Anonymous poster hash: 47b82...001

Ikke farlig...men hvorfor "har de godt av det?"

Mange barn som kun får toro

Skrevet

Orker ikke lese gjennom, og ser at "vi som bare MÅ kuppe tråder med krangling og vas" er innom her også, men det jeg ville si er at Coop Extra har 30% på Toro denne uken.

Sånn hvis det ikke allerede er nevnt.

Sånn...continue arguing.

Anonymous poster hash: 6610c...3e5

Skrevet

Hvem?

Stakkar, stakkar deg!! Kan ikke være lett å eksistere sånn som du tenker og prioriterer...Anonymous poster hash: abbc3...1c7

Sant det. Ikke lett å leve med prioriteringer som sunn og skikkelig mat!!Anonymous poster hash: a6d23...228

sikker på at du har tid til å lage 'skikkelig' mat sånn som du er her inne å kverulerer?!?

Mangler det deg noe siden du bare er ute etter å forsure tråden? Eller er du bare ei f***e som ikke har fått oppdagelse?

Skrevet

Sjokoladekaka (den langpannevarianeten) bruker jeg ofte! Har i et halvt glass appelsinmarmelade, en teskje bakepulver og en spiseskje kakao, den blir så saftig og god!! Lager glasuren selv av fløte og kokesjokolade :)

Nam! Det hørtes godt ut. Må prøves neste gang :-)

Vi bruker noen av sausene, bakemikser, tomatsuppe, noen gryter og sikkert mer jeg ikke husker i farta.

Skrevet

Hvem?

Stakkar, stakkar deg!! Kan ikke være lett å eksistere sånn som du tenker og prioriterer...Anonymous poster hash: abbc3...1c7

Sant det. Ikke lett å leve med prioriteringer som sunn og skikkelig mat!!Anonymous poster hash: a6d23...228
sikker på at du har tid til å lage 'skikkelig' mat sånn som du er her inne å kverulerer?!?

Mangler det deg noe siden du bare er ute etter å forsure tråden? Eller er du bare ei f***e som ikke har fått oppdagelse?

Du beskylder Anonym for å ha dårlig oppdragelse, men kaller henne f.....?

Skrevet

Hvem?

Mangler det deg noe siden du bare er ute etter å forsure tråden? Eller er du bare ei f***e som ikke har fått oppdagelse?Anonymous poster hash: abbc3...1c7

Du beskylder Anonym for å ha dårlig oppdragelse, men kaller henne f.....?Anonymous poster hash: a6d23...228

jepp, og det er heller ikke et sunnhetstegn å omtale seg selv i tredjeperson. (Shasha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...