Gå til innhold

Til dere som kjøper toro-matvarer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere?

Jeg liker ikke mye, men jegergryteretten synes jeg er god. Og bernaissausen, om jeg har dårlig tid.

Denne tråden er ikke til dere som ikke liker toro eller aldri har kjøpt det. Dere kan drite i å svare!

Anonymous poster hash: abbc3...1c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spagetti/kjøttsaus, italiensk gryte og jegergryta.

Skrevet

En del av bakemiksene er ganske gode ;)

Skrevet

Mexicansk gryte, tomatsuppe, div sauser.

Skrevet

Jegergryten er den beste ja. Ellers kjøper vi tomatsuppe og brun saus. Suppen får jeg bare ikke så god hvis jeg lager selv, og saus er så styrete. Ellers har jeg skuffen full i div gryteretter, men de blir sjelden brukt. Det er nødmat.

Skrevet

Masse supper

Bali kyllinggryte

Jegergryte

Bearnaise

Anonymous poster hash: 056b8...27a
Skrevet

Minestronesuppen er slett ikke ille. Har i kjøtt eller pølser og ekstra grønnsaker.

Har også lagd Toro-lasagne, den er helt ok, og pizzabunn fra Toto-pose.

Bruker ikke så mye Toro-mat, men på tavle dager og på late dager fungerer det helt perfekt. På hytta bruker vi også noe Toro -særlig på vinteren da Toro er lett å bære med seg i sekken.

Anonymous poster hash: 27c95...078
Skrevet

Den kaldrørte bearnaisesausen er vel den eneste jeg kjøper, god til grillmat og ikke minst på pizza!

Ja, og sjokolademousse :-) God å ha på lur i skapet i et knipetak.

Anonymous poster hash: ebc6c...9de

Skrevet

Kjøper supper.

Og tandoripakken. Og kakaoen.

Lager oftest mat fra bunnen av. Men enkelte ganger er det kun toro tomatsuppe det som gjelder. 😊 hjemmelaget tomatsuppe og toro tomatsuppe kan ikke sammenlignes , blir som å sammenligne laks og høne, er to komplett ulike smaker. Noen ganger frister det ene, andre det andre. 😊

Anonymous poster hash: f6ef8...4d6

Skrevet

Kjøper bearnaise, meksikansk tomatsuppe (6-åringen elsker den med revet ost og en klatt rømme i), av og til peppersaus også må jeg kjøpe lasagnen. Jeg og mannen liker hjemmelaget lasagne fra bunnen best, men guttene på 11 og 14 synes toro er best, så jeg lager hjemmelaget og toro annenhver gang ;)

Anonymous poster hash: 16641...a16
Skrevet

Jegergryte/stroganof, lasagne, meksikansk og italiensk gryte. Sikkert mer, men de er de beste.

Skrevet

Takk for tips dere :) jeg glemte tomatsuppa, og når vi spiser spagetti til venner så er det nok torosaus til :)

Hi

Skrevet

Buljong, krydder, sukkerkulør og en del andre ting har vi bestandig. I tilleg kjøper vi nå og da både gratinerte poteter, ristet og pasta de Parma.

På hytta har vi bestandig et utvalg sausen og suppeposer liggende og på tur har vi ofte med oss noe "rett i koppen".

Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

Skrevet

Vi kjøper og bruker:

Jegergryte, blomkål og brokkoli suppe, tomatsuppe,peppersaus, brun saus, vaffel blandingen. Bruker som regel disse som baser å tilsetter mine smaker.

Anonymous poster hash: f339c...a4c

Skrevet

Buljong, krydder, sukkerkulør og en del andre ting har vi bestandig. I tilleg kjøper vi nå og da både gratinerte poteter, ristet og pasta de Parma.

På hytta har vi bestandig et utvalg sausen og suppeposer liggende og på tur har vi ofte med oss noe "rett i koppen".Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

Ristet = risgrøt

Anonymous poster hash: 2bd15...b4d

Skrevet

Alt som er glutenfritt av bakevarer har jeg kjøpt hvert fall én gang. Og er det ikke Toro som har Rett i koppen-suppene? Fine å ha med på jobb når alle andre spiser brødmat. Innrømmer lett at bearnaisesausen er knallgod! 

Da jeg var liten elsket jeg Amerikansk gryte (tror det var den? Noe ris og mais og greier oppi), har de fått den tilbake? Så en Facebook-aksjon for noen år siden, men vet ikke om den hjalp? 

Anonymous poster hash: 61622...cd6
Skrevet

Alt som er glutenfritt av bakevarer har jeg kjøpt hvert fall én gang. Og er det ikke Toro som har Rett i koppen-suppene? Fine å ha med på jobb når alle andre spiser brødmat. Innrømmer lett at bearnaisesausen er knallgod!  Da jeg var liten elsket jeg Amerikansk gryte (tror det var den? Noe ris og mais og greier oppi), har de fått den tilbake? Så en Facebook-aksjon for noen år siden, men vet ikke om den hjalp?  Anonymous poster hash: 61622...cd6

mener å ha sett den i butikken ja :)

Skrevet

Tomatsuppe, blomkålsuppe, pastasaus, pizzafyll, fløtesaus, hvit saus, kjøttkakesaus, lasagne, risgrøt, moussaka og sikkert mye mer! Hilsen en som absolutt ikke er noen mesterkokk! :spise:

Anonymous poster hash: 72162...591
Skrevet

Alt som er glutenfritt av bakevarer har jeg kjøpt hvert fall én gang. Og er det ikke Toro som har Rett i koppen-suppene? Fine å ha med på jobb når alle andre spiser brødmat. Innrømmer lett at bearnaisesausen er knallgod!  Da jeg var liten elsket jeg Amerikansk gryte (tror det var den? Noe ris og mais og greier oppi), har de fått den tilbake? Så en Facebook-aksjon for noen år siden, men vet ikke om den hjalp?  Anonymous poster hash: 61622...cd6

mener å ha sett den i butikken ja :)

Lykke da jeg fant den på linken som ble lagt ut, men så er den ikke glutenfri. Men gjett om jeg skal servere denne i pitabrød til barna! Ååh, barndomsmat :D 

Anonymous poster hash: 61622...cd6

Skrevet

Bali og jegergryte, en gang i blant pizzasaus. Pga fått et barn med div allergier så har vi måttet kutte ut mye sånt og lage mye fra bunnen av.

Anonymous poster hash: d9c98...0a5

Skrevet

Brownies 😍

Anonymous poster hash: b437e...60a

Skrevet

Jeg er en selverklært Toro-mamma, og bruker med ujevne mellomrom både tomatsuppe, tandoori, lasagne, lett-bernaise-, pepper-, kylling bretagne-, karri-, hvit saus, og kjøttdeig-sausene.

Har prøvd å leke flinkis, og lage driten fra scratch, men da grein ungene på nesa, og ville knapt smake, langt mindre ete seg mette.

Så for meg er Toro gull: det er enkelt og greit, og ungene liker det, og eter det.

Skrevet (endret)

Kyllinggryte kjøper jeg Toro etc. Jeg tror faktisk det er like lett å lage fra bunnen, men jeg har faktisk aldri giddet å sjekke. Vi har det kanskje en gang hver 3.mnd.

Endret av Mandala
Skrevet

Kjøper spagettisaus, meksikans gryte og Lofoten fiskesaus. Ingen av dem smaker like godt når jeg lager selv..

Anonymous poster hash: 11b4b...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...