Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #26 Skrevet 23. august 2015 Idioter fortjener tyn.Alle kan bli for full en gang så er ikke hun jeg dømmer.Dømmer heller han som skal være en proff komiker også slenger han dritt til en betalende gjest. Anonymous poster hash: 012de...2f6 Er ikke noe "kunden har alltid rett" i scenekunsten, altså. Tror du det, er du for sjelden ute! Anonymous poster hash: cf58d...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #27 Skrevet 23. august 2015 Idioter fortjener tyn.Alle kan bli for full en gang så er ikke hun jeg dømmer.Dømmer heller han som skal være en proff komiker også slenger han dritt til en betalende gjest.Anonymous poster hash: 012de...2f6 Er ikke noe "kunden har alltid rett" i scenekunsten, altså. Tror du det, er du for sjelden ute!Anonymous poster hash: cf58d...5c9 Jeg er omtrent hver helg på standup show å dette er første gang jeg reagerer på at komikeren er direkte stygg mot en av kundene.Hun burde absolutt bli kastet ut ja,men det burde skje på en skikkelig måte. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #28 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få. Var jo ikke akkurat sånn at hun gikk inn å for ødelegge kvelden for noen,hun var bare for full rett og slett. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #29 Skrevet 23. august 2015 Opplevde det samme i Bergen en gang. Den kvinnelig komikeren fra Oslo, godt kjent fra TV, ble sinna på en full fyr på første rad og dreit ham grundig ut før han ble geleidet ut av vaktene. Ikke moro, og siden det har jeg unngått alle sendinger og show med henne. Visste at hun vare frekk, men å gå til personangrep med fraser om gjestens utseende osv var virkelig, virkelig tarvelig. Anonymous poster hash: e6f71...a8f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #30 Skrevet 23. august 2015 Opplevde det samme i Bergen en gang. Den kvinnelig komikeren fra Oslo, godt kjent fra TV, ble sinna på en full fyr på første rad og dreit ham grundig ut før han ble geleidet ut av vaktene. Ikke moro, og siden det har jeg unngått alle sendinger og show med henne. Visste at hun vare frekk, men å gå til personangrep med fraser om gjestens utseende osv var virkelig, virkelig tarvelig. Anonymous poster hash: e6f71...a8f Dette var faktisk i Bergen dette også,men som sagt var dette en mann. Men han også gikk på utseende hennes å alt mulig unødvendige kommentarer. Dette er en komiker jeg alltid har likt før,men nå fikk jeg skikkelig avsmak fra han! Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #31 Skrevet 23. august 2015 avsmak av han* Anonymous poster hash: 012de...2f6 Anonymous poster hash: 012de...2f6
☆☆☆ Skrevet 23. august 2015 #32 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få. Var jo ikke akkurat sånn at hun gikk inn å for ødelegge kvelden for noen,hun var bare for full rett og slett. Anonymous poster hash: 012de...2f6 Same difference. Sjølvpåført rus er ikkje formildande.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #33 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få.Var jo ikke akkurat sånn at hun gikk inn å for ødelegge kvelden for noen,hun var bare for full rett og slett.Anonymous poster hash: 012de...2f6 Same difference. Sjølvpåført rus er ikkje formildande. Ikke enig. Hun gikk trolig ikke inn for å være plagsom. Du har sikkert drukket et eller annet som førte til en annen fysisk respons og atferd enn du hadde trodd på forhånd. Anonymous poster hash: e6f71...a8f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #34 Skrevet 23. august 2015 Opplevde det samme i Bergen en gang. Den kvinnelig komikeren fra Oslo, godt kjent fra TV, ble sinna på en full fyr på første rad og dreit ham grundig ut før han ble geleidet ut av vaktene. Ikke moro, og siden det har jeg unngått alle sendinger og show med henne. Visste at hun vare frekk, men å gå til personangrep med fraser om gjestens utseende osv var virkelig, virkelig tarvelig.Anonymous poster hash: e6f71...a8f Dette var faktisk i Bergen dette også,men som sagt var dette en mann.Men han også gikk på utseende hennes å alt mulig unødvendige kommentarer.Dette er en komiker jeg alltid har likt før,men nå fikk jeg skikkelig avsmak fra han! Anonymous poster hash: 012de...2f6 Jeg tenker at de må være temmelig uprofesjonelt som gjør slikt, ev litt lavpannede. Går iallefall ikke på flere show med denne klovnen iallefall. Dette var på Ole Bull, forresten. Anonymous poster hash: e6f71...a8f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #35 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få.Var jo ikke akkurat sånn at hun gikk inn å for ødelegge kvelden for noen,hun var bare for full rett og slett. Anonymous poster hash: 012de...2f6 Same difference. Sjølvpåført rus er ikkje formildande. Mens det er selvsagt helt greit at en kjent komiker sier sårende ting ,å slenger dritt til en betalende kunde bare fordi noen hun var litt full? Syns ikke det finnes noen gode grunner til sånn oppførsel fra scenen! Er det en gjest som ødelegger for de andre gjestene så burde komikeren bedt vaktene fjerne henne,å heller brukt energien på å underholde publikum. I stedet når han å bruker masse tid på å være rasende og slenge dritt til en betalende kunde. Har fått helt avsmak av denne komikeren! Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #36 Skrevet 23. august 2015 Opplevde det samme i Bergen en gang. Den kvinnelig komikeren fra Oslo, godt kjent fra TV, ble sinna på en full fyr på første rad og dreit ham grundig ut før han ble geleidet ut av vaktene. Ikke moro, og siden det har jeg unngått alle sendinger og show med henne. Visste at hun vare frekk, men å gå til personangrep med fraser om gjestens utseende osv var virkelig, virkelig tarvelig.Anonymous poster hash: e6f71...a8f Dette var faktisk i Bergen dette også,men som sagt var dette en mann.Men han også gikk på utseende hennes å alt mulig unødvendige kommentarer.Dette er en komiker jeg alltid har likt før,men nå fikk jeg skikkelig avsmak fra han! Anonymous poster hash: 012de...2f6 Jeg tenker at de må være temmelig uprofesjonelt som gjør slikt, ev litt lavpannede. Går iallefall ikke på flere show med denne klovnen iallefall. Dette var på Ole Bull, forresten. Anonymous poster hash: e6f71...a8f Dette var på Ricks å de har jo show hver helg. Heldigvis er det ikke så ofte denne komikeren er på scenen. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #37 Skrevet 23. august 2015 Fikk ikke skrevet på siden til komikeren ettersom jeg ikke er venn med han på facebook,sikkert like greit egentlig Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #38 Skrevet 24. august 2015 Snakket med en annen komiker som også var på dette showet å hørte dermed alt som ble sagt. Han sa også at dette hører overhodet ikke hjemme på scene å at den komikeren overreagerte kraftig. Han mente at hun som var full burde blitt kastet ut allerede i pausen å jeg er helt enig for hun var ganske full allerede da. Godt å høre at det ikke bare er jeg som syns denne oppførselen på scenen var helt feil. Var litt spent på å høre en annen komiker sin mening om de syns dette var helt okey eller ikke,å han var helt klar i talen om at dette skulle aldri skjedd. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #39 Skrevet 24. august 2015 Snakket med en annen komiker som også var på dette showet å hørte dermed alt som ble sagt. Han sa også at dette hører overhodet ikke hjemme på scene å at den komikeren overreagerte kraftig. Han mente at hun som var full burde blitt kastet ut allerede i pausen å jeg er helt enig for hun var ganske full allerede da. Godt å høre at det ikke bare er jeg som syns denne oppførselen på scenen var helt feil. Var litt spent på å høre en annen komiker sin mening om de syns dette var helt okey eller ikke,å han var helt klar i talen om at dette skulle aldri skjedd. Anonymous poster hash: 012de...2f6 Hvorfor driver du og spør oss, da. Hvis du bare søker bekreftelse. Du er enig, han er enig. Da er jo vår mening irrelevant. Anonymous poster hash: cf58d...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå