Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 På fredag var jeg på standup show noe som lenge var veldig koselig. Men når siste komiker skal på så blir det veldig tydlig at hun ene på fremste rad er ganske full. Hun snakker ved venninen sin gjennom showet å det ble vanskelig å få med seg hva komiker sier. Komiker skriker HOLD KJEFT til hun å ,også klikker han totalt på hun! Hangår til personangrep mot hun å sa mye stygt til hun.Syns det var helt unødvendig å syns han overreagerer KRAFTIG! Er noen for fulle så si ifra til vakten,du trenger ikke såre en gjest. Hva tenker dere? Er det greit av komikeren å gå til personangrep å komme med direkte drittslenging om henne? Eller burde han takle dette på en bedre måte? Det er greit at du må tåle litt som gjest når du sitter på første rad,men han var jo overhodet ikke morsom det var drittslening! Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 opp Anonymous poster hash: 012de...2f6
☆☆☆ Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få.
Serepta Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Ikke greit. Her er det vaktene som ikke har gjort jobben sin og fjernet damen fra salen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Gå til avisa Jeg er veldig kjent i komiker miljøet så har ikke så lyst å så frem med navn og bildet,men lokalavisen har en side der folk kan si meningene sine å tenkte å skrive inn der hva jeg mener om måten komikeren taklet denne situasjonen på. Komikerene oppfordrer hele tiden til at publikum skal sitte på første rad,men når sånne situasjoner som dette oppstår så er det ikke rart at folk trekker seg unna å setter seg andre steder. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Helt greit. Folk som ødelegger for andre fortjener å bli skjelt ut i plenum. Anonymous poster hash: db027...a99
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Vel, kanskje i overkant. Men eg synes folk som gjer sitt beste for å ødelegge kvelden for mange andre, som attpåtil har betalt mykje for showet fortjenar så mykje tyn dei kan få. Er helt enig at personen burde bli kastet uten men reagerer på måten de gjør det på. Syns det var helt unødvendig å være så slem mot henne. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Henne! Anonymous poster hash: 0f2c6...460
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #10 Skrevet 23. august 2015 Ikke greit. Her er det vaktene som ikke har gjort jobben sin og fjernet damen fra salen. Tror vaktene står i døren så de fikk det nok ikke med seg,men da kunne heller komikeren bare sagt at vaktene må komme pga det er en gjest som er for full ikke begynne å være ufin. Syns komikeren bør være litt proffesjonell. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #11 Skrevet 23. august 2015 Damen burde vært fjernet, det er del av vaktenes jobb. Scenekunstneren reagerer svært uprofft. Anonymous poster hash: 23f7c...12a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Jeg synes komikeren burde holdt seg for god for å gå til angrep på denne personen. Det må jo ha ødelagt hele showet, ikke minst stemningen? Komikeren kunne kanskje istedet funnet ut noe humor å lage rundt det? Satt denne personen litt ut? Hintet til vaktene litt indirekte..? Høres lite profesjonelt ut. Men, på samme tid er vi bare mennesker. Han har vel fått helt nok. Og angrer kanskje på det i dag? Anonymous poster hash: ec695...5b7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #13 Skrevet 23. august 2015 Jeg synes komikeren burde holdt seg for god for å gå til angrep på denne personen. Det må jo ha ødelagt hele showet, ikke minst stemningen? Komikeren kunne kanskje istedet funnet ut noe humor å lage rundt det? Satt denne personen litt ut? Hintet til vaktene litt indirekte..? Høres lite profesjonelt ut. Men, på samme tid er vi bare mennesker. Han har vel fått helt nok. Og angrer kanskje på det i dag? Anonymous poster hash: ec695...5b7 Jeg var i veldig godt i humør ettersom showet hadde vært bra,men ble veldig dårlig stemning for min del hvertfall når han er så direkte stygg mot henne! Syns det ødelagte showet ja. Jeg tenkte også at han kunne jo sagt noe morsomt rundt det uten å være stygg. Uskyldig tulling med personer syns jeg er helt greit,men dette var langt over streken for min del. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 Da har jeg skrevet innlegg i lokalavisen men det blir vel sikkert ikke godkjent ettersom jeg skriver noe negativt om en navngitt person. Har også skrevet en kort liten melding på facebooksiden til de som satt opp dette showet. Håper de kan fortelle komikeren at han gikk langt over grensen her. Vil bare ikke at denne oppførselen skal gjenta seg. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #15 Skrevet 23. august 2015 Et velment råd, dersom du skal skrive et leserinnlegg om dette slik du nevnte, la noen lese korrektur på det først. Anonymous poster hash: fa3df...ba0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #17 Skrevet 23. august 2015 Synes du gjorde rett. Dersom du er et kjent navn selv er det ikke bare å gå direkte til angrep mot personen. Du får frem poenget. Håper avisen legger det på trykk. Det er ikke slik en profesjonell skal oppføre seg. Anonymous poster hash: ec695...5b7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #18 Skrevet 23. august 2015 Hadde skrevet det på fb siden til vedkommende! Om han har en offentlig fan page? Om han skjemmer ut gjester offentlig, fortjener han det samme selv. Anonymous poster hash: 4254f...16e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #20 Skrevet 23. august 2015 Ikke greit i det hele tatt, og forferdelig uproft av komikeren! Å si at personen ville bli geleidet ut om hun ikke kunne sitte stille, det hadde vært greit. Men å gå til personangrep er på ingen måte ok. Veldig pinlig uproft! Anonymous poster hash: f0d54...049
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #21 Skrevet 23. august 2015 Idioter fortjener tyn. Alle kan bli for full en gang så er ikke hun jeg dømmer. Dømmer heller han som skal være en proff komiker også slenger han dritt til en betalende gjest. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #22 Skrevet 23. august 2015 Hadde skrevet det på fb siden til vedkommende! Om han har en offentlig fan page? Om han skjemmer ut gjester offentlig, fortjener han det samme selv. Anonymous poster hash: 4254f...16e Han har kun vanlig privat facebookside,ingen fanside. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #23 Skrevet 23. august 2015 Idioter fortjener tyn. Alle kan bli for full en gang så er ikke hun jeg dømmer. Dømmer heller han som skal være en proff komiker også slenger han dritt til en betalende gjest. Anonymous poster hash: 012de...2f6 Ville du vært like forståelsesfull overfor en fyllik på din arbeidsplass? Som satt rett foran deg og gjorde jobben din umulig? Anonymous poster hash: a5ff4...e8d
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2015 #24 Skrevet 23. august 2015 Det er del av "spillet". Plager du en standup, får du det du ber om. We all know the drill.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #25 Skrevet 23. august 2015 Det er del av "spillet". Plager du en standup, får du det du ber om. We all know the drill.Jeg er ikke enig! Uskyldig spøking er hel greit men personangrep er langt over streken! Er en grunn til at publikum ikke lo. Anonymous poster hash: 012de...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå