Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobb idag. Og hente jentungen kl 13 etter skolen da hun skal på samvær. Har prioritert husvask idag da mine foreldre kommer senere på helgebesøk. Har trent tre dager på rad nå. Så skriver samboern; blir det trening idag? Meg: tror ikke det blir tid.

Han: ta deg tid. Godt for kroppen.

 

Hva i helvete, insinuerer han jeg er feit?! Har noen få kilo til overs men det har jeg alltid hatt. Fikk barn for litt over 1 år siden. Jeg jobber med og bli sunnere, men han skal pokker ikke bestemme når jeg skal trene!! Vask av to etasjer blir man svett av. Hilsen Pms heksa!!

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vel hårsår ja!

Muligens. Men jeg forteller ikke han når han skal trene

 

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Skrevet

Ja du er hårsår, hva med og si "elskling jeg har vasket hus i dag så jeg er helt tom, tar det imorgen ☺"

Skrevet

I morgen og søndag jobber jeg 13 timers skift, så tviler

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Skrevet

Nå lete du etter unnskyldninger! Du finner tid til litt trening om du vill!

Skrevet

Såklart finner jeg det. Kanskje før jobb da.

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Skrevet

Betyr allikevel ikke at noen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, eller når :-)

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Skrevet

Med akkurat den formuleringen tror jeg ikke at det var vondt ment fra hans side i det hele tatt, så da er du nok litt hårsår. Når det er sagt, hadde jeg også blitt litt irritert, for jeg er også litt hårsår av meg ;)

 

Her tror jeg nok bare samboeren din prøver å oppmuntre deg til å fortsette med noe han ser at du er motivert for og gjerne vil klare, og så formulerer han seg bare litt klønete.



Anonymous poster hash: cde67...6eb
Skrevet

Omg! Du var VELDIG hårsår!



Anonymous poster hash: 59267...a2a
Skrevet

Nå lete du etter unnskyldninger! Du finner tid til litt trening om du vill!

Man trenger ikke en unnskyldning for ikke å trene. Man trener når man selv vil.

 

Hi har uansett trent tre dager på rad, da er det helt innafor med en hviledag. Trening er ikke en plikt.

 

Anonymous poster hash: 25e34...6b6

Skrevet

Tja. Skal han trene i dag siden han slipper vaske hus?

Hvor mye trener han?

 

Jeg hadde nok blitt irritert. Mye trening i husvask.



Anonymous poster hash: e3877...0f5
Skrevet

 

Nå lete du etter unnskyldninger! Du finner tid til litt trening om du vill!

Man trenger ikke en unnskyldning for ikke å trene. Man trener når man selv vil.

 

Hi har uansett trent tre dager på rad, da er det helt innafor med en hviledag. Trening er ikke en plikt.

 

Anonymous poster hash: 25e34...6b6

Altså hun kan ikke trene i dag siden hun har vasket, og hele helgen skal hun jobbe så får hun heller ikke trent, sa er det plutselig 3 dager uten trening

 

Og skal alle bare trene når de vill så hadde det vært glissent på mange studio rundt om kring, trening er en fin ting for selvdisiplin!

Skrevet

 

 

Nå lete du etter unnskyldninger! Du finner tid til litt trening om du vill!

Man trenger ikke en unnskyldning for ikke å trene. Man trener når man selv vil.

 

Hi har uansett trent tre dager på rad, da er det helt innafor med en hviledag. Trening er ikke en plikt.

 

Anonymous poster hash: 25e34...6b6

Altså hun kan ikke trene i dag siden hun har vasket, og hele helgen skal hun jobbe så får hun heller ikke trent, sa er det plutselig 3 dager uten trening

 

Og skal alle bare trene når de vill så hadde det vært glissent på mange studio rundt om kring, trening er en fin ting for selvdisiplin!

 

13 timer jobb er da virkelig trening, samme med husarbeid. Ikke bra å trene for mye heller.

 

Anonymous poster hash: e3877...0f5

Skrevet

Ikke all jobb er trening!

 

Men uansett så virker det som HI finner på unnskyldning forbigående ikke trene samtidig som samboer pushe henne litt og da blir hun sur pga at hun ikke kan forsvare det helt!

Skrevet

Den hadde jeg også tolket i negativ retning. Tenker som deg, jeg bestemmer selv når jeg vil trene, og han skal ikke hinte om når det skal være :)

Skrevet

Ikke all jobb er trening!

 

Men uansett så virker det som HI finner på unnskyldning forbigående ikke trene samtidig som samboer pushe henne litt og da blir hun sur pga at hun ikke kan forsvare det helt!

Tror nok hun er mer irritert over at hun både har vasket hele huset og skal på jobb og han vil hun i tillegg skal trene. Det virker som hun aldri kan gjøre nok.

 

Hadde han vasket hele huset hadde hun sikkert heller dratt på trening. Om kroppen hennes hadde godt av en 4.dag på rad.

Du vet at man skal legge inn pausedager. får ingen ting igjen for det ved å trene for mye.

 

Anonymous poster hash: e3877...0f5

Skrevet

Hårsår ja! Og Hi, man finner alltid tid til trening, om man virkelig vil ;)

Trenger ikke trene i 2 timer, ei heller på treningsstudio, kan trene halv time hjemme, bedre enn ingenting :D

 

Støtter mannen din.

 

Anonymous poster hash: b5467...7ab

Skrevet

Herregud, virker da utifra innlegget at han bare spurte om de skulle trene da! Ikke at han krevde trening selvom HI hadde gjort mye. Snakk om å overanalysere her inne.



Anonymous poster hash: 59267...a2a
Skrevet

 

Herregud, virker da utifra innlegget at han bare spurte om de skulle trene da! Ikke at han krevde trening selvom HI hadde gjort mye. Snakk om å overanalysere her inne.

 

Anonymous poster hash: 59267...a2a

 

Han spurte hi om HUN skulle trene. Han nevnte ikke seg selv.

 

Anonymous poster hash: e3877...0f5

Skrevet

Jeg har en bmi på 21, jeg er ikke feit. Kun litt utrent. Nå fikk jeg dårlig samvittighet grunnet hans kommentar "jaja, du bestemmer selv hva som er viktigst...", og skal ta meg en tur ut. Flink pike syndrom kanskje? Jeg har levert barna i morges, vasket hus i 2 timer, skal hente eldste om en time og deretter jobbe i 7 timer. I min helsejobb går man MASSE! Og som sagt; 26 timer jobb resten Av helga

 

Anonymous poster hash: 92bc9...1b4

Skrevet

Ja du er hårsår, hva med og si "elskling jeg har vasket hus i dag så jeg er helt tom, tar det imorgen ☺"

 

 

Hvorfor skal hun forklare seg for ham? Jeg trener for min egen del, ikke for at mannen skal være fornøyd med kroppen min. Trening holder min kroniske sykdom i sjakk for eksempel. Hadde mannen "oppfordret" meg til å trene hver eneste dag så ville han ha fått beskjed om å passe sine egne saker.

Skrevet

 

 

Ja du er hårsår, hva med og si "elskling jeg har vasket hus i dag så jeg er helt tom, tar det imorgen ☺"

 

Hvorfor skal hun forklare seg for ham? Jeg trener for min egen del, ikke for at mannen skal være fornøyd med kroppen min. Trening holder min kroniske sykdom i sjakk for eksempel. Hadde mannen "oppfordret" meg til å trene hver eneste dag så ville han ha fått beskjed om å passe sine egne saker.

Så om din mann viser deg omsorg og oppfordrer deg til og trene litt hver dag siden han sikkert vet at det hjelper på sykdommen din så ber du han da om og passe sine egne saker?

Skrevet

 

 

Ja du er hårsår, hva med og si "elskling jeg har vasket hus i dag så jeg er helt tom, tar det imorgen ☺"

 

Hvorfor skal hun forklare seg for ham? Jeg trener for min egen del, ikke for at mannen skal være fornøyd med kroppen min. Trening holder min kroniske sykdom i sjakk for eksempel. Hadde mannen "oppfordret" meg til å trene hver eneste dag så ville han ha fått beskjed om å passe sine egne saker.

Så om din mann viser deg omsorg og oppfordrer deg til og trene litt hver dag siden han sikkert vet at det hjelper på sykdommen din så ber du han da om og passe sine egne saker?

 

 

 

Altså, HI er ikke syk. Ingen MÅ trene hver eneste dag. Er man sliten og har styrt med fysiske ting som husarbeid og jobb i helsevesenet, hele dagen, så MÅ man ikke trene akkurat den dagen. Ja, jeg hadde reagert hvis jeg ikke hadde ork eller tid til trening den dagen, mens han ble sur (som han ble i etterfølgende melding om at hun får nå gjøre som hun vil). Virker som at han drømmer om en dame med modellkropp og er redd for at HI ikke blir fin nok hvis hun ikke trener hver dag.

Skrevet

Synes ikke du er det nei😊 du bestemmer selv hva du vil gjøre. Godt mulig det var godt ment men..

 

Jeg hadde svart: får se hva jeg rekker etter husvasken.

 

Anonymous poster hash: 18272...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...