Gå til innhold

Er dette ok? Ang å sende sms til kontaktlærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten, litt på "tuppa" og litt fraværende hjemme de gangene jeg har begynt i ny jobb. Og det selv om jeg stortrives i jobben og med kolleger. Ungen har vært på skolen i tre (!) dager. Gi det mer tid. Her er jenten min også begynt på skolen og hun er kjempesliten og tårene sitter løst. Hun mener også at alt er ok på skolen.

Anonymous poster hash: c8b79...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn har gått på skole i 3 dager nå. Hun sier han hun liker seg og har lyst tilbake, men hun er annerledes i oppførsel. Hun er mer "sint" hjemme, blir plutselig rasende om hun ikke får det som hun vil. Det er mest sannsynlig at det er veldig mye å ta innover seg på kort tid, så hun blir litt amper, men jeg har veldig lyst å sende en sms til kontaktlærer nå og spørre hvordan det går på skolen, om hun ser ut til å like seg, har noen bekjente der osv..

Anonymous poster hash: 63ac1...c62

Hei, vi opplever akkurat det samme med gutten vår som har begynt på skolen nå, bortsett fra at han gråter/sutrer like mye som han blir sint. Jeg tror dette er helt normalt, det er jo en stor omveltning for barna, og det er hjemme de kan få "tatt ut frustrasjonen og få utløp for alle følelsene".

Ang. å kontakte læreren skal dere vel ha en samtale med dem snart uansett? Hvis dere ikke har fått innkalling, kan du høre om det på foreldremøtet. Med mindre læreren har sagt det er greit, ville jeg uansett ikke benyttet SMS til å kontakte dem, e-post er bedre.

Anonymous poster hash: 70677...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...