Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #26 Skrevet 19. august 2015 Synes faktisk rb driver med mobbing ved å publisere dette. Anonymous poster hash: 30aa9...ec3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #27 Skrevet 19. august 2015 Kjenner jeg blir letter over at så mange av dere synes dette er galt, både hva hun sier og hva hun/rb gjorde med å poste dette offentlig. Jeg er også alenemor og kan synes det er tøft økonomisk, Men hvis jeg hadde hatt råd til 2 uker i syden hadde jeg jaggu ikke turt å klage. Det der var bare utrolig pinlig lesing, håper folk ser det og ikke sammenligner andre alenemødre med henne. Anonymous poster hash: b364d...04e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #28 Skrevet 19. august 2015 Jeg er litt fasinert over alle disse bloggerne som ikke kan skrive norsk. Jeg har vært innom et par for å se hva som er så spennende, men blir bare forstyrret av alle skrivefeilene. Hvordan kan de ha så mange lesere? Syns også synd på barna som blir hengt ut på denne måten. Anonymous poster hash: be1f2...4ad
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #29 Skrevet 19. august 2015 Hun virket mye yngre enn sine 21 år. Når det er sagt, så synes jeg at NAV burde informere om rettigheter man har. Anonymous poster hash: 53a04...12d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #30 Skrevet 19. august 2015 Hun skriver i bloggen at sydenturen var sponset av familien. Og at hu snart skal gå læretid, og at hun gjerne heller skulle jobbet ræva av seg isteden for og være avhengig av nav :-) ut i fra det jeg forsto...! Anonymous poster hash: 70aa6...63e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #31 Skrevet 19. august 2015 Kjenner jeg blir letter over at så mange av dere synes dette er galt, både hva hun sier og hva hun/rb gjorde med å poste dette offentlig. Jeg er også alenemor og kan synes det er tøft økonomisk, Men hvis jeg hadde hatt råd til 2 uker i syden hadde jeg jaggu ikke turt å klage. Det der var bare utrolig pinlig lesing, håper folk ser det og ikke sammenligner andre alenemødre med henne. Anonymous poster hash: b364d...04e Det står i kommentarene under artikkelen at hun ikke betalte sydenturen selv Anonymous poster hash: 58703...f70
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #32 Skrevet 19. august 2015 Oh my God! ...bare oh my God! Her burde, for det første avisen som har publisert dette beskytte jenta mot seg selv, og i det minste rettet alle skrivefeilene hennes. Kan være at poenget med det innlegget fra henne var å få frem at alenemødre ikke har det så enkelt og får så mye stønad som enkelte tror, men hun bommer totalt når skriver det på den måten. Det jeg sitter igjen med etter å ha lest det er rett og slett at hun er fryktelig sytete, storforlangende, ekstremt ung og ha en fryktelig dårlig evne til å formidle det hun ønsker å få frem. Anonymous poster hash: befaf...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå