Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Stakkars, hun må selv finne ut hva hun har krav på og sende søknad. Ingen i NAV sier hva hun kan få. Hun må jobbe masse for å fylle ut skjemaer. Seriøst?? http://mobil.rb.no/alenemor-jeg-har-akkurat-sa-jeg-klarer-meg/o/5-43-117454 Anonymous poster hash: 7d0de...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Ok, den dama er jo stokk stein dum. Det hun trykker ut av seg er så latterlig at jeg ikke orker å bli provosert engang. Anonymous poster hash: 4e113...1c9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Huffda...dette må være tull 😳 Anonymous poster hash: 6f627...54f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Lielle? 😂 Anonymous poster hash: 2ff88...228
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 De skal to uker til syden i vinter så da blir det ikke storbyferie på henne og datteren. Huff og huff. Anonymous poster hash: 7d0de...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Å herre min hatt... Sorry ass, men her må det mangle noen antenner... Anonymous poster hash: 9c30b...f0c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Høhø tror ikke hun vet hvor greit hun har det som skal to uker til syden . Eller er det for lite for henne, derfor hun syntes synd på seg selv. Anonymous poster hash: ca0b6...6b5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Det må være tull vel?? Vær så snill å si at det er tull... Anonymous poster hash: 2de06...4a8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 😂😂😂 Anonymous poster hash: bbef0...ca0
*Miss Marple* Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 For ikke å snakke om å måtte ha heltidsjobb for å få råd til ting! Ærlig talt, et sted må da grensen gå.
Leeloo76 Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Jeg er alenemor selv og blir flau av å lese dette, det er slike innlegg som gir oss dårlig rykte. Selvfølgelig må man gjøre en egeninnsats for å få det man riktignok har rett på, men som man også skal være takknemlig over at finnes tilgjengelig. Det er virkelig ikke mye som kreves, og jeg synes det er bra at de strammer inn og setter strengere krav til mottakerne. Jeg har riktignok stor medlidenhet med de som av ulike grunner faller mellom flere stoler, eller av ulike grunner ikke har kommet seg på fote, men du har også en del som setter veldig mange krav uten å være villige til å ofre noe. Greit, det er ikke fett å være alenemor (tydeligvis fett nok til to uker til syden, men har hun bhg.barn kan de jo reise når det er billigst, så greit nok) om man sammenligner med et par med en gjennomsnittlig norsk inntekt, og det meste er både midlertidig og behovsprøvd, men slik skal det jo være, det skal være en støtte til man kommer seg ovenpå igjen, ikke penger som gir samme livsstil som de som jobber 100% og er to. Forhåpentligvis har den lille pustepausen disse stønadene gir ført til at man har funnet en jobb, ev. tatt en utdannelse, om man manglet det, fått bhg. og funnet et greit sted å bo.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Oj... Bare... Oj... Anonymous poster hash: ffe3b...6d6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Som alenemor blir jeg rett og slett dårlig av å lese dette. Det må jo være tull!? Ingen er så dumme som henne? Hun har akkurat så det holder, men sydenferie har hun råd til, og ombre-farget hår... Herregud, det er sånne folk som skulle vært tvangssterilisert og tvunget ut i jobb. Anonymous poster hash: 6d981...94e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Reagerer veldig på at rb trykker dette. De bør vite bedre. Det er regelrett uthenging av denne alenemoren. Selv om hun har skrevet det selv på bloggen sin er det ikke dermed sagt at en relativt stor lokalavis bør publisere det. Anonymous poster hash: 30aa9...ec3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Hun har en vidåpen FB profil. Hun var i syden i juni? Whaaaaaat? Hun har jo ikke råd til DET? Anonymous poster hash: 7d0de...7c8
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2015 #16 Skrevet 18. august 2015 Noen bør beskyttes mot seg selv.
Luksusdyret Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Hun virker stokk dum ja. MEN! Når man først skal snakke om NAV så er det kapittel for seg. Jeg sendte inn 4 papirer i en og samme konvolutt da jeg søkte om permisjonspenger - forsiden, søknaden, bekreftelse på arbeidsforhold og terminbekreftelse. Et par uker etterpå fikk jeg brev fra NAV, datert den 29., som kom frem den 7, og hadde frist den 10. for å ordne opp i at jeg ikke har sendt ved terminbekreftelse! Hvordan i huleste går det an å miste ett papir fra en konvolutt, men lagre alle de andre i datasystemet? For de spurte ikke om bekreftelse på arbeidsforhold eller noe annet som lå i konvolutten. Enda sender de vedtaket som B-post i påska slik at man får kun et par dager på seg med å sende inn på nytt, ellers får man avslag?? Hva hvis man er på ferie et par dager og ikke får brevet før fristdagen? I tillegg får man vanligvis forskjellige svar hos forskjellige saksbehandlere. Ei venninne måtte fylle ut et skjema ikke mindre enn fire ganger fordi hun fikk bit-for-bit-vedtak om at noe manglet. Det stod heller ingenting om hva konkret som skal være der, på nettsiden deres. Har også opplevd at NAV ikke utbetalte barnetrygd til meg, selv om jeg fikk vedtak om det i posten, og da jeg etter 3 måneder med manglende betaling ringte inn, så ba de meg om å sende fødselsattest til dem??? WTF??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Hvorfor i all verden har avisen publisert dette våset av noe rørete tull? Anonymous poster hash: b0cd3...b05
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Dette er dårlig journalistikk! Jentungen bør beskyttes mot seg selv. Hun driter seg ut både med tanke på innhold og rettskriving (jeg blir helt stresset av alle feilene). Anonymous poster hash: 8638e...b3a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #20 Skrevet 18. august 2015 Hoff!!! Kjenner jeg blir flau på hennes vegne Denne dama burde virkelig prøve studenttilværelsen, som enslig forsørger uten rett til OS! (Jeg har ett år igjen av studiene og har brukt opp min rett til OS) Men jeg klager absolutt ikke! Selv med hovedinntekt fra lånekassen klarer jeg og 8-åringen oss fint Ferietur? Pssh.. Masse flott man kan finne på som ikke koster ett øre! Anonymous poster hash: 72447...58c
Mia_73 Skrevet 18. august 2015 #21 Skrevet 18. august 2015 Jeg syntes det var tragisk lesing. Innholdet først og fremst, men det er vanskelig å skjønne at man ikke har redigert bort alle skrivefeil. At hun ikke kan gjøre alt som de med full jobb og 2 voksne i familien er da innlysende? Burde vært innlysende i hvert fall, men tydeligvis ikke.
Yellow Brick Road Skrevet 18. august 2015 #22 Skrevet 18. august 2015 What? Er dette virkelig? Går ikke an, det må være en parodi! Herlighet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #23 Skrevet 18. august 2015 Skulle gjerne sett bloggen hennes Anonymous poster hash: 58703...f70
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #24 Skrevet 19. august 2015 Skulle gjerne sett bloggen hennes Anonymous poster hash: 58703...f70 http://mammatilamalielielle.blogg.no Anonymous poster hash: 7d0de...7c8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #25 Skrevet 19. august 2015 Dette var slett journalistikk. Hun fremstår som svært dum, nesten litt tilbakestående, og det er dårlig gjort å henge ut mennesker som ikke evner å beskytte seg selv. Anonymous poster hash: eefb4...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå