Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #26 Skrevet 19. august 2015 Det var ikke ledig time før i morgen tidlig. Går dette bra ?? Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #27 Skrevet 23. august 2015 Jeg var hos dyrlegen, alt ok sa de. Holdt han inne noen dager.. Han fikk smertestillende Men nå er han borte igjen Dette er svært ulikt han. Hva i alle dager 😨😨😨 Bekymrer meg sånn Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #28 Skrevet 23. august 2015 "Hold ham inne noen dager" fikk du beskjed om... og nå er han borte igjen? Jøjje meg! Hvilke ord i den setningen var det du ikke forstod da? Det er jo klart at katten forsvinner igjen når han har tjangsen. Han dristet seg endelig til å komme hjem igjen og det resulterer i at han blir fanget og kjørt til dyrelegen. Man trenger vel ikke være Einstein for å skjønne at man ikke lar den katten gå ut igjen med det første vel? Lykke til med å vinne tilliten hans på nytt. Anonymous poster hash: 3e599...11f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #29 Skrevet 23. august 2015 "Hold ham inne noen dager" fikk du beskjed om... og nå er han borte igjen? Jøjje meg! Hvilke ord i den setningen var det du ikke forstod da? Det er jo klart at katten forsvinner igjen når han har tjangsen. Han dristet seg endelig til å komme hjem igjen og det resulterer i at han blir fanget og kjørt til dyrelegen. Man trenger vel ikke være Einstein for å skjønne at man ikke lar den katten gå ut igjen med det første vel? Lykke til med å vinne tilliten hans på nytt. Anonymous poster hash: 3e599...11f Leste du ikke alt jeg skrev? Har holdt han inne noen dager. Men hva gjør jeg når han bokstavelig talt går på veggene og hyler pga han vil ut?? Han har aldri likt å være inne i lengre tid.. Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #30 Skrevet 23. august 2015 "Hold ham inne noen dager" fikk du beskjed om... og nå er han borte igjen? Jøjje meg! Hvilke ord i den setningen var det du ikke forstod da? Det er jo klart at katten forsvinner igjen når han har tjangsen. Han dristet seg endelig til å komme hjem igjen og det resulterer i at han blir fanget og kjørt til dyrelegen. Man trenger vel ikke være Einstein for å skjønne at man ikke lar den katten gå ut igjen med det første vel? Lykke til med å vinne tilliten hans på nytt. Anonymous poster hash: 3e599...11f Leste du ikke alt jeg skrev?Har holdt han inne noen dager. Men hva gjør jeg når han bokstavelig talt går på veggene og hyler pga han vil ut?? Han har aldri likt å være inne i lengre tid.. Anonymous poster hash: 61e86...92c Så du mener og at jeg ikke burde ta han til dyrlegen? ? Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #31 Skrevet 23. august 2015 Hi, du gjorde riktig i å ta katten til dyrlegen. Men for katten så "lærte" han dette: kommer hjem igjen, blir fanget i et bur, kjørt til dyrlege, full sjekk, settes i fengsel inne. Derfor han skulle være inne en del dager. Men jeg tenker at katten din har egen fri vilje, om den ønsker å være på farten, da er det ikke noe du kan gjøre for å stoppe den. Katter er frie sjeler. Om han vil så kommer han hjem igjen. Håper han bare har fått en "greie" for seg, vet flere katter som har hatt det slik i perioder innimellom. Håper han kommer hjem igjen og roer seg til sin normale tilværelse igjen Anonymous poster hash: 0e5eb...589
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #32 Skrevet 23. august 2015 Hi, du gjorde riktig i å ta katten til dyrlegen. Men for katten så "lærte" han dette: kommer hjem igjen, blir fanget i et bur, kjørt til dyrlege, full sjekk, settes i fengsel inne. Derfor han skulle være inne en del dager. Men jeg tenker at katten din har egen fri vilje, om den ønsker å være på farten, da er det ikke noe du kan gjøre for å stoppe den. Katter er frie sjeler. Om han vil så kommer han hjem igjen. Håper han bare har fått en "greie" for seg, vet flere katter som har hatt det slik i perioder innimellom. Håper han kommer hjem igjen og roer seg til sin normale tilværelse igjen Anonymous poster hash: 0e5eb...589 Takk for svar 💙 Ja,det er det jeg og mannen min tenker,at han er en fri sjel. Jeg kan ikke holde han i bur mot hans vilje bare pga jeg er glad i han. Ja, håper han kommer hjem igjen og blir seg selv igjen Da han var hjemme disse dagene så var han SVÆRT kosete. Ville ligge inntil meg hele tiden. Helt til han hylte og ville ut.. Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #33 Skrevet 23. august 2015 Jeg tipper at følgende har skjedd her; Katten ble først skremt av noe/noen. Det kan være barn som har plaget den eller andre katter som ferdes rundt. Så tar du ham til dyrlege(skremmende) og sperrer ham inne(enda verre), og nå, når han først er fri, vil han ikke inn igjen , i tilfelle han blir innesperret på nytt. Han trenger nok bare litt tid for seg selv nå. Mitt råd er å ikke jage etter ham. Lokk ham frem med mat(Gjerne mat som lukter sterkt, kattemat med tunfisk el), ikke ta på ham, bare la han spise i fred uten forstyrrelser... Håper det ordner seg, ellers må du fange ham inn med en felle du garantert får låne av dyreskyttelsen. Anonymous poster hash: f962f...f72
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #34 Skrevet 23. august 2015 Jeg tipper at følgende har skjedd her; Katten ble først skremt av noe/noen. Det kan være barn som har plaget den eller andre katter som ferdes rundt. Så tar du ham til dyrlege(skremmende) og sperrer ham inne(enda verre), og nå, når han først er fri, vil han ikke inn igjen , i tilfelle han blir innesperret på nytt. Han trenger nok bare litt tid for seg selv nå. Mitt råd er å ikke jage etter ham. Lokk ham frem med mat(Gjerne mat som lukter sterkt, kattemat med tunfisk el), ikke ta på ham, bare la han spise i fred uten forstyrrelser... Håper det ordner seg, ellers må du fange ham inn med en felle du garantert får låne av dyreskyttelsen. Nå kom han hjem. Han fikk mat på utsiden av huset. Og så gikk han til (tydeligvis) sitt nye gjemmested Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #35 Skrevet 23. august 2015 Hvordan har været vært der du bor? Kattene vi har hatt opp i gjennom årene stikker ofte av når det blir varmt. Da vil de absolutt ikke være inne og finner seg busker og kratt som de ligger i. Ene katten var borte en uke da det var skikkelig tropevarme. Kanskje den kommer mer inn nå som høsten snart står for døren Anonymous poster hash: 5d9d7...912
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #36 Skrevet 23. august 2015 Hvordan har været vært der du bor? Kattene vi har hatt opp i gjennom årene stikker ofte av når det blir varmt. Da vil de absolutt ikke være inne og finner seg busker og kratt som de ligger i. Ene katten var borte en uke da det var skikkelig tropevarme. Kanskje den kommer mer inn nå som høsten snart står for døren Anonymous poster hash: 5d9d7...912 Takk for svar 😃 Det er veldig varmt her,så kanskje det er grunnen 😃😃😃 Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå