Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Han er 7 år og kastrert Han har alltid vært skvetten av seg. Nå plutselig kommer han ikke hjem, vil bare være ute under busker og greiner.. Han virker ikke syk og han er ikke skadet... Hva skal jeg gjøre? Kan han ha blitt skremt ? Anonymous poster hash: 61e86...92c
Mamalarma Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Har en 2 år gammel katt som er blitt helt lik. Hun vil bare inn for å spise og så ut igjen, hele dagen. Kan være noen instinkter som er der.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Det var det han gjorde før,kom innom for å spise. Men nå gjør han ikke det lengre. Har vært ute i 6 dager nå... Blir så redd og sliten av det Noen flere som vet noe? Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Det har ikke skjedd noen endringer hos dere innendørs? Kan ha blitt skremt,kommer den inn for å spise da? Vil den få kos av deg? Min ene katt bor frivillig ute hele sommeren, kommer kun inn for å spise.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Vi var på ferie, nærmeste nabo skulle passe. Vi tror den er blitt skremt av noen nye naboer,de har 2 svære hunder og flere katter. Men de bor noen hundre meter fra oss. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Han kommer ikke lengre hit for å spise. Jeg skulle gjerne gitt han kos,men han vil jo ikke nærme seg meg 😢😢😢😢 Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Det er veldig rart. Hvem passet han når dere var på ferie? Noen dere kjenner godt? Er naboen med hunder i et annet hus?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Foreldrene mine i nærmeste nabohuset passet han og har gjort det mange ganger Dette har jeg aldri opplevd før. De nye naboene bor lengre unna. Ca 150 meter... Ts Anonymous poster hash: 61e86...92c
E.E.E. Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Katter har vel lett for å gjemme seg ved smerte og sykdom. De viser veldig ofte ikke om de er syke selv om de er det. Men første tanke er at den kansje kan ha tannverk? Ta en tur til dyrlegen du. Bedre med én gang for mye enn én gang for lite. Lykke til! ☺
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Katter har vel lett for å gjemme seg ved smerte og sykdom. De viser veldig ofte ikke om de er syke selv om de er det. Men første tanke er at den kansje kan ha tannverk? Ta en tur til dyrlegen du. Bedre med én gang for mye enn én gang for lite. Lykke til! ☺ Problemet er jo at jeg ikke får tak i han.... Roper på han,han svarer omtrent ikke. Når jeg ser han så stikker han av til neste gjemmested Blir utslitt av dette... Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Du må nok prøve å lokke og lure han inn. Kan være skadet. Kanskje noen har vært slemme med han. Om du ikke får det til, lån en felle.
E.E.E. Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Ok. Dén er kinkig!!! Kan du lokke med noe da? Mat, leker, noe den er trygg på? Genseren din inne i et bur? Ellers så vet jeg neimen ikke.... Skal prøve å vri hjernen..... kansje noen andre vet? Ringe dyrlegen og spørre i morra? Kansje dem har ett godt råd?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Tusen takk dere. Har ringt 2 dyrleger Ringt mat tilsynet også Jeg har og ropt på han mange mange ganger. Leitet over alt. Prøvd med yngslings maten. Får ikke sove om nettene for tiden Jeg kan vell ikke gjøre mer 😢😢 Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Har to pusekatter, de vil helst være ute på denne tiden av året. Fra midt på sommeren til litt utpå høsten er de såvidt innom huset. Den ene katta har okupert en krukke jeg har med jordbærplanter og en busk i. Eller jordbærplanter er det ikke helt lenger for de er helt flatklemte. Den andre vil helst ligge i drivhuset omdagen. Den klarer å åpne døra, men ikke lukke den opp igjen så jeg vurdererr å sette inn katteluke der. Om en stund kommer de inn igjen. Nytter ikke å mase på de har jeg erfart, de kommer når de er klare for å kose seg på sofaen igjen. Nå har de vært inne litt for å kose med ett sykt barn, virker som de har vaktordning med å passe på. De kommer og avløser hverander etter noen timer. Anonymous poster hash: 61f95...434
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Har to pusekatter, de vil helst være ute på denne tiden av året. Fra midt på sommeren til litt utpå høsten er de såvidt innom huset. Den ene katta har okupert en krukke jeg har med jordbærplanter og en busk i. Eller jordbærplanter er det ikke helt lenger for de er helt flatklemte. Den andre vil helst ligge i drivhuset omdagen. Den klarer å åpne døra, men ikke lukke den opp igjen så jeg vurdererr å sette inn katteluke der. Om en stund kommer de inn igjen. Nytter ikke å mase på de har jeg erfart, de kommer når de er klare for å kose seg på sofaen igjen. Nå har de vært inne litt for å kose med ett sykt barn, virker som de har vaktordning med å passe på. De kommer og avløser hverander etter noen timer. Anonymous poster hash: 61f95...434 Min katt har aldri oppført seg sånn som jeg skriver om i tråden... Merkelig 😢😢😢 Hi Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Du må ikke gi deg... det er tydelig noe som har skjedd, og han trenger hjelp. Hva sa dyrlegen da?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Du må ikke gi deg... det er tydelig noe som har skjedd, og han trenger hjelp. Hva sa dyrlegen da? Dyrlegen sier at jeg må få tak i han. Jeg leiter og roper på han. Skal ut igjen snart... Håper jeg finner han Er så glad i han Anonymous poster hash: 61e86...92c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Høres virkelig ut som om noen har vært slemme med han, slik at han er skremt fra kontakt med mennesker! Du MÅ få tak i han stakkar, og steng han inne ii huset ditt til han er fortrolig med deg igjen. Dette er ikke bra. Du får lånt kattefelle hos veterinæren. Anonymous poster hash: 23762...ea4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Høres virkelig ut som om noen har vært slemme med han, slik at han er skremt fra kontakt med mennesker! Du MÅ få tak i han stakkar, og steng han inne ii huset ditt til han er fortrolig med deg igjen. Dette er ikke bra. Du får lånt kattefelle hos veterinæren. Anonymous poster hash: 23762...ea4 Ingen som kunne låne meg kattefelle 😢 Skal prøve dyrebeskyttelsen i dag,selv om dyrlegen sa at de ikke kunne hjelpe Takk for alle svar 😚 Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Lykke til. Han trenger å få hjelp til å bli trygg igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #21 Skrevet 19. august 2015 I dag kom han hjem i huset sitt som han har stående rett utenfor inngangs døren 💙💙💙💙 Men han tørr ikke å gå ut av det. Jeg sitter med han og har funnet mat og drikke til han Er vell ikke mer jeg kan gjøre? Ts 💙💙💟💟💟 Anonymous poster hash: 61e86...92c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. august 2015 #22 Skrevet 19. august 2015 I dag kom han hjem i huset sitt som han har stående rett utenfor inngangs døren Men han tørr ikke å gå ut av det. Jeg sitter med han og har funnet mat og drikke til han Er vell ikke mer jeg kan gjøre? Ts Anonymous poster hash: 61e86...92c Da får du ham inn i et bur og får ham til dyrlegen for en fullsjekk.
Pjuskesnusken Skrevet 19. august 2015 #23 Skrevet 19. august 2015 Ja da må du få fanget han og tatt han med inn. Få han inn i ett bur så fort som mulig å kjøre til veterinær for en sjekk. Evnt om du får vet til å komme hjem til deg. Men han må ikke få komme ut igjen om du får han innendørs nå.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #24 Skrevet 19. august 2015 Nå gikk han frivillig inn i huset. Nå skal jeg prøve å få den inn i et bur. Vet ikke om jeg klarer det Anonymous poster hash: 61e86...92c
Pjuskesnusken Skrevet 19. august 2015 #25 Skrevet 19. august 2015 Det klarer du. Hold han mellom bena dine og rygg han inn i buret, funker alltid veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå