Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #26 Skrevet 17. august 2015 At faren min har vært her hjemme og ryddet vekk alt av søppel vi har etter renovering av stuen vår som lå ute.. Han har kjørt det på fyllinga.... Er evig takknemlig for det. Anonymous poster hash: 3d40b...9a2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #27 Skrevet 17. august 2015 Dagen startet med at ungene som har våknet 5 i ukesvis brått sov til halv åtte! Jeg fikk litt dårligere tid på morgenen enn planlagt , men følte meg uthvilt for første gang på lenge. Og etter det har den også vært god. Nytt skoleår med nye elever er alltid spennende . Men det ser bra ut foreløpig . 😊 Anonymous poster hash: 27acb...03a
<3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2015 #28 Skrevet 17. august 2015 Dagens beste: Fått betydelig brunere hud, bare på noen få timer! og jeg bruker ALLTID å bli glorød, så like hvit igjen! Så dette var en herlig dag
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #29 Skrevet 17. august 2015 At operasjonen til jenta mi gikk bra. Ikke noe godt for en mamma å se barnet sitt bli lagt i narkose, men helt fantastisk når alt er overstått. Anonymous poster hash: a1a8b...9a8
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #30 Skrevet 17. august 2015 At sønnen min på 14 mnd helt utav det blå, kavet seg opp i sofaen kun for å gi meg en nuss, etterfulgt av det søteste smil. Han har aldri gjort dette før, og etter alt strevet for å komme seg opp i sofaen kun for å gi mammen sin en nuss så smeltet jeg totalt. Tårene presset på. Gud for en herlig følelse. Den lever jeg lenge på! <3 Anonymous poster hash: ab375...549
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #31 Skrevet 17. august 2015 Sjokkglede her! ordinær UL i dag, ALT bra med mirakelet vårt, umulig å vite kjønn, men hvem bryr seg! Vi skal endelig kunne få barn nr 2! Eldste barnet vårt er 12 år, i 10 år har vi forsøkt å få til en søster/bror, legene "ga opp" til og med.. Men vi ville ikke gi opp, men må si de siste to årene har det blitt helt ufattelig tungt, og motet startet å gi opp i år.. Når jeg fikk positiv test for 16 uker siden, så besvimte jeg rett og slett, mannen kom løpende når han hørte meg falle om på badet vårt.. Han gråt av glede når han endelig fikk liv i meg, og vi begge var ekstremt nervøse for at det skulle gå galt pga fallet mitt (slo meg gul og blå nederst på magen) men jammen meg! I dag er jeg 19+3 uker på vei, lillenurk har det godt der inne, enn så lenge er alt som det skal! <3 Fortsatt ekstremt nervøs for at det skal gå galt, men håper det beste Anonymous poster hash: 88445...45a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #33 Skrevet 17. august 2015 Jeg har fått rydda det siste skapet i denne omgangen, fått opp et skap til og ryddet i håndklejungelen. Nå er det svært mye som er på stell her, nå må vi kunne klare å holde det ryddig. Dessuten satte jeg på og fikk hengt ut en klesvask før jeg dro på jobb i morges. Skikkelige husmorpoeng! Anonymous poster hash: abc9b...766
E.E.E. Skrevet 17. august 2015 #34 Skrevet 17. august 2015 Jeg begynte å trene i Februar og har gått ned 13 kg. Treningen består av 6 til 14 km. gange. Før sommerferien jogget jeg mellom annenhver lyktestolpe innimellom. Trodde jeg skulle dø. 😜😄😄 Etter 4 uker uten en tur var jeg redd formen ikke var så bra. Bestemte meg for å prøve skikkelig!!! Turen ble på 10 km. Av de jogget jeg 6 km.!!!! Og det beste: to av strekningene jeg jogget var på 2 km.! 2 km. uten å gå eller stoppe!!!!! Følte meg i bedre form enn noen gang jeg kan huske!!!!! Dén følelsen!!!!! Tror nesten jeg liker å jogge!!!! Har rundt 30 kg. til som skal vekk, dette var virkelig en opptur jeg trengte for å jobbe videre!!!!! (Litt spent på om jeg klarer å komme ned trappa i morgen tidlig, da. 😜😂😂😂😂 Men det er en god smarte, tross alt. 👍👍👍)
*SommerFrisk* Skrevet 17. august 2015 #35 Skrevet 17. august 2015 Og få se min inderlig kjære nevø for første gang etter en veldig alvorlig MC ulykke for noen uker siden. Hardt skadd, mange operasjoner, og så ille at jeg ikke klarer å sette ord på det. Det må være det beste og vondeste på en gang. Godt fordi alt jeg har drømt om siden ulykken var å få klemme hans myke hud, se hans nydelige øyne. Gi han en klem med varme som forteller hvor uendelig glad tante er i han. Det var en sterk og spesiell opplevelse, som jeg for alltid vil bære med meg <3 Han er bare 19 år </3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #36 Skrevet 17. august 2015 Jeg har ENDELIG fått begynne på skole!! Anonymous poster hash: 36ef5...44c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #37 Skrevet 17. august 2015 Fantastisk flott dag med sønnen min som begynte på skolen i dag. Masse alenetid, bare oss to og mange fine samtaler! Anonymous poster hash: 20385...23c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #38 Skrevet 17. august 2015 Sjokkglede her! ordinær UL i dag, ALT bra med mirakelet vårt, umulig å vite kjønn, men hvem bryr seg! Vi skal endelig kunne få barn nr 2! Eldste barnet vårt er 12 år, i 10 år har vi forsøkt å få til en søster/bror, legene "ga opp" til og med.. Men vi ville ikke gi opp, men må si de siste to årene har det blitt helt ufattelig tungt, og motet startet å gi opp i år.. Når jeg fikk positiv test for 16 uker siden, så besvimte jeg rett og slett, mannen kom løpende når han hørte meg falle om på badet vårt.. Han gråt av glede når han endelig fikk liv i meg, og vi begge var ekstremt nervøse for at det skulle gå galt pga fallet mitt (slo meg gul og blå nederst på magen) men jammen meg! I dag er jeg 19+3 uker på vei, lillenurk har det godt der inne, enn så lenge er alt som det skal! <3 Fortsatt ekstremt nervøs for at det skal gå galt, men håper det beste Anonymous poster hash: 88445...45a Dette gledet meg å lese, som selv fødte for to uker siden etter 10 års prøving. Alt går, om man bare ikke mister troen Masse lykke til videre - dette går veien! Anonymous poster hash: 1dc89...40d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #39 Skrevet 17. august 2015 Barnehagestarten gikk kjempefint😊 Anonymous poster hash: df591...f2c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #40 Skrevet 17. august 2015 Strålende fornøyd liten skolestarter Anonymous poster hash: 00e5e...333
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #41 Skrevet 17. august 2015 I dag har vært en virkelig god dag! Spesielt siden helgen har vært så tung. Det beste med dagen er at en svært erfaren kollega ba meg bistå henne i en sak der hun kunne velge fra øverste hylle av andre kolleger. Jeg er ganske ny i jobben. Ble veldig glad for tilliten hun viser meg. Anonymous poster hash: 2e691...e3b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #42 Skrevet 17. august 2015 Og få se min inderlig kjære nevø for første gang etter en veldig alvorlig MC ulykke for noen uker siden. Hardt skadd, mange operasjoner, og så ille at jeg ikke klarer å sette ord på det. Det må være det beste og vondeste på en gang. Godt fordi alt jeg har drømt om siden ulykken var å få klemme hans myke hud, se hans nydelige øyne. Gi han en klem med varme som forteller hvor uendelig glad tante er i han. Det var en sterk og spesiell opplevelse, som jeg for alltid vil bære med meg <3 Han er bare 19 år </3 Håper han får et godt liv videre, tross tøffe tak og mulig livet snudd på hodet. Godt han har en familie som setter så stor pris på ham og er der for ham <3 Anonymous poster hash: 3635f...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #43 Skrevet 17. august 2015 Å våkne uthvilt med to nydelige barn. Og at det er sol ute ☀️ Anonymous poster hash: ca949...b65
Benevy Skrevet 17. august 2015 #44 Skrevet 17. august 2015 Fikk barna hjem fra faren etter 4 dager uten dem <3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #45 Skrevet 17. august 2015 Vært en veldig fin dag faktisk! I dag har barnet spilt fotball, hoppet i dusjen selv, spist sushi til kvelds og sovnet alene på ti minutter med en liten nattlampe i hånden. O' lykke . Etter lang tid med soveangst og ufattelig mye protester på det meste, så ser det endelig ut til å bedre seg. Ble i tillegg faktisk glad da barnet viste meg at det hadde fått en del hår nedentil i løpet av ferien, hormonene kan forklare alle "Åh, teite mamma!" og all slamringen med dørene... Anonymous poster hash: b83e2...84c
februarprins2013 Skrevet 18. august 2015 #46 Skrevet 18. august 2015 gutten min <3 gjør alltid dagene verdt og leve
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #47 Skrevet 18. august 2015 At det var sol ute og at jeg ble sykemeldt 40 % en stund fremover. Anonymous poster hash: f7bf0...c0c
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. august 2015 #48 Skrevet 18. august 2015 Jeg har flirt skikkelig. Det var lenge siden sist.
Hønemor30 Skrevet 18. august 2015 #49 Skrevet 18. august 2015 Det må være å våkne opp ved siden av kjæresten. Og det første han sier er at han elsker meg. Hadde aldri trodd jeg kunne bli så lykkelig , men han er virkelig det fineste menneske jeg kjenner. Det har vært mye motgang og mange vonde år nå, så jeg nyter hvert øyeblikk og gleder meg til framtida Mye sterke historier i tråden her. De gjør inntrykk.
LivetErEnLek Skrevet 18. august 2015 #50 Skrevet 18. august 2015 Jeg jobber som pedleder på småbarnsavdeling. Har ei lita frøken der som har hatt en tøff start. Men i dag løsnet det. Hennes fantastiske trillende latter som kom da vi lekte "borte titt tei" er desidert dagens beste opplevelse 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå