Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig hatt en flott dag, men føler at dette ikke har vært noen stor høydare. Kanskje jeg bare er for sliten til å kjenne etter Hva som var best...

Anonymous poster hash: 082bd...e90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært som i dag og har har fått solt meg! Lykke lykke lykke!!!!

Anonymous poster hash: c60dd...d4f

Skrevet

Det har vært som i dag og har har fått solt meg! Lykke lykke lykke!!!!

sol i dag..

Skrevet

Klina med en kollega. Fnis... Spennende mandag!! :)

Anonymous poster hash: d94bf...178

Skrevet

At 2. klassingen gikk fornøyd til skolen og kom fornøyd tilbake!

Anonymous poster hash: 6dd67...111
Skrevet

Det beste med dagen var leggetid av jentungen :-) Vanligvis liker hun ikke at mamma legger hun og gråter hysterisk om jeg gjør det. Pga sykdom har pappaen tatt hovedansvar for alt, men plutselig i dag når pappaen skulle legge henne og jeg skulle gi nattakos så ville hun heller til meg og holdt hardt rundt meg og ville jeg skulle legge. Verdens deiligste følelse! Har vært mye bedre de siste par månedene, så kontakten vår er endelig nesten tilbake til sånn det var før <3

Anonymous poster hash: 22186...c5d

Skrevet

At jenta mi på 10 mnd hadde gått fint opp i vekt da vi veide henne på helsestasjonen i dag. Det hadde hun ikke gjort sist.

Anonymous poster hash: 8e6c3...f87

Skrevet

Å sykle hjem fra jobb i solvarmen og kjenne at det er sommer ute!

Skrevet

Jeg har bursdag idag, og det beste var å bli vekket av datteren min (4 år)som hadde vært med bestemor å handlet gave til meg når hun var hos de på lørdag uten at jeg visste dey. Fikk verdens fineste gullhjerte/medaljong med bilde av henne i 😍 Verdens fineste overraskelse fra verdens fineste jente 😊

Anonymous poster hash: b9106...3a7

Skrevet

Å hvile i sengen med yngste på 1,5 år. Vi er begge syke så det var koselig. Ikke ofte hun har tid til sånt lenger :-)

Anonymous poster hash: d6dbb...637

Skrevet

At tredjeklassingen, som "hater skolen", har lærevansker og angst, var blid og fornøyd da jeg hentet henne idag. Hun har gruet seg nesten hele ferien.

Anonymous poster hash: 96907...ffc

Skrevet

Sol :) fikk vasket huset før jobb, herlig lukt :) ett åringen var smørblid i bhg når far hentet (4 dagen i bhg) størstejenta starter 1 klasse i morgen. Ferdig på jobb om 1,5 time og har fri til fredag ;) små ting altså!

Anonymous poster hash: 988ff...c77

Skrevet

At både barn og bonusbarn har hatt det bra idag!

Anonymous poster hash: fb38e...f12

Skrevet

At både barn og bonusbarn har hatt det bra idag!

På skolen altså. For meg personlig... Tja.. Jo, jeg får innvilget aap.

Skrevet

Første dag alene hjemme i permisjon med mitt lille mirakel. Jeg har ikke gjort en pøkk, foruten å amme, og ligge med lille på brystet - himmelen!

Anonymous poster hash: 1dc89...40d

Skrevet

At sjefen min var forståelsesfull 😊

Skrevet

Bestilt time hos frisøren for å donere bort nesten 30 cm av håret mitt.

Anonymous poster hash: 51fc5...e70

Skrevet

Fulgt en spent 1.klassing til skolen 💙

Anonymous poster hash: a8dcc...323

Skrevet

At kjæresten min kom opp og gav meg hadet-kyss og sa han heller ville ligge hos meg enn å dra på jobb før han dro på jobb :) 

Skrevet

Minstemann har begynt på skolen💙

Anonymous poster hash: aaaf3...792

Skrevet

Jeg har bursdag idag, og det beste var å bli vekket av datteren min (4 år)som hadde vært med bestemor å handlet gave til meg når hun var hos de på lørdag uten at jeg visste dey. Fikk verdens fineste gullhjerte/medaljong med bilde av henne i 😍 Verdens fineste overraskelse fra verdens fineste jente 😊

Anonymous poster hash: b9106...3a7

Gratulerer med dagen :) Så koselig gjort av jenta di og bestemoren!

Skrevet

Hele dagen har egentlig vært veldig fin :) Jeg svever på en rosa sky om dagen og elsker livet som mamma. Det beste med hver dag er de herlige smilene og pludringen fra datteren min.

Skrevet

Kost meg masse med fineste gutten min på 18 mnd. Hentet tidlig i barnehagen, og var på lekeplassen i flere timer bare oss to 💙

Anonymous poster hash: 44b69...d54

Skrevet

Hadde en helt nydelig start på dagen! Alle måtte avgårde mye tidligere enn vanlig, men ting gikk på skinner hele morgenen. 😊 og levering i bhg gikk også strålende, etter masse motvilje forrige uke💜

Skrevet

At eldstemann kom hjem fra den nye skolen han har begynt på og fortalte at han hadde hatt en super dag :) Det fortjente han virkelig etter to grusomme år med mobbing på skolen han gikk på tidligere....

Anonymous poster hash: 48ad7...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...