Gå til innhold

Gravid med gammel mann..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 18 år mellom meg og kjæresten også og vi ønsker barn men ikke før om et par år (da er han 48-49) vil ikke si det er uansvarlig på noen måte?

 

Anonymous poster hash: 6fcde...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel? Hæ? Jøss, når ble 48 år synonymt med gammel? Ok, da kan vel jeg bare si opp jobben og sette meg i gyngestolen, jeg da.

 

At du betrakter en person som ikke engang har fylt 50, som gammel, det sier veldig mye mer om deg enn om han. Trist.

 

Anonymous poster hash: 83254...c80

Skrevet

Gammel? Hæ? Jøss, når ble 48 år synonymt med gammel? Ok, da kan vel jeg bare si opp jobben og sette meg i gyngestolen, jeg da.

 

At du betrakter en person som ikke engang har fylt 50, som gammel, det sier veldig mye mer om deg enn om han. Trist.

 

Anonymous poster hash: 83254...c80

Hvis du leser litt nøyere etter, så ser du at det jeg refererer til er at han er gammel til å bli far.. Jeg velger da ikke å dele seng og livet mitt med en jeg betrakter som en gammel mann..

 

 

Anonymous poster hash: 864ba...219

Skrevet

Det som teller er om dere som par ønsker å få barn og føler dere klare for det.

 

Anonymous poster hash: 8d1c1...1b6

Skrevet

Jeg symes ikke 48 er gammelt. Det er helt vanlig at menn (og i en viss grad kvinner) får barn i 40 årene. Særlig om det er andre runde for mannen.

Skrevet

48 år er ikke gammelt. Barnet kommer helt sikkert ikke til å bli mobbet pga faren sin. Jeg mener du ikke skal bekymre deg over pappaens alder - det er slett ikke uvanslig for menn å få barn i den alderen,

Dere elsker hverandre og vil ha et barn sammen, og det er det som teller.

 

Gratulerer og lykke til!



Anonymous poster hash: 04ef7...80f
Skrevet

Tjah,spørsmålet er om DU vil fortsette med graviditet. Når det er sagt alle aldersgrupper byr på sine problemer. Venninna mi var gift med mann som er 17 år eldre enn henne og de har to døtre på 17 og 15år eller så. Da han ble pensjonert,skilte de lag. Hun var i sin beste alder til å lære,reise,barna var store nok til det,hun ble sjef i jobben sin,tjente penger,hadde overskudd mens han gikk i en rolig fase av sitt liv og kunne ikke følge etter.

 

Anonymous poster hash: bf008...3b2

Skrevet

Ditt valg. Spiller vell ingen rolle hva andre mener om det? Skal folk her inne stemme over om du skal drepe ditt eget barn fordi far er gammel?

 

Anonymous poster hash: 7b314...2e8

Herre for et ordvalg. Du høres rimelig pubertal ut.

 

HI. Bare det at du spør her sier meg at du er for umoden til å ta ansvaret for et barn.

 

Anonymous poster hash: dfb31...248

Skrevet

48 er jo ingen alder... sitter her med min to dager gamle sønn i armkroken, og faren hans er 61. Verdens beste pappa for alle mine/dine/våre, og slett ikke gammel.

 

 

Joda, han blir sikkert gammel i løpet av oppveksten til ungene - men jeg er jo ung og sprek. Og jeg tror ikke noen av barna ville vært ham foruten ❤

61 år? Hvor gammel er du da?

 

Anonymous poster hash: bfe03...a2e

Skrevet

 

48 er jo ingen alder... sitter her med min to dager gamle sønn i armkroken, og faren hans er 61. Verdens beste pappa for alle mine/dine/våre, og slett ikke gammel.

 

 

Joda, han blir sikkert gammel i løpet av oppveksten til ungene - men jeg er jo ung og sprek. Og jeg tror ikke noen av barna ville vært ham foruten ❤

61 år? Hvor gammel er du da?

 

Anonymous poster hash: bfe03...a2e

32 😊
Skrevet

 

Ditt valg. Spiller vell ingen rolle hva andre mener om det? Skal folk her inne stemme over om du skal drepe ditt eget barn fordi far er gammel?

 

Anonymous poster hash: 7b314...2e8

Herre for et ordvalg. Du høres rimelig pubertal ut.

 

HI. Bare det at du spør her sier meg at du er for umoden til å ta ansvaret for et barn.

 

Anonymous poster hash: dfb31...248

At man spør om et spørsmål for å høre hva andre syntes en sak, kan jeg ikke fatte og begripe at skal være så umodent at man ikke er i stand til å ta vare på et barn. Ville heller hatt en mor som tenker over eventuelle konsekvenser, enn en så fordomsfull mor som deg. I din verden er nok de fleste uegnet som foreldre. Utenom deg da selvsagt!

 

Anonymous poster hash: 864ba...219

Skrevet

Man vet aldri fra fremtiden bringer, men det å bli far i moden alder motiverer jo gjerne til å ta vare på helsa si og holde seg frisk da...

 

Jeg personlig ble alvorlig syk og etterhvert ufør da jeg var 35 år, mens nabodama her fikk sitt første barn som 42 åring og er nå som 50-åring en av de sprekeste damene jeg kjenner (hun er full av krutt, jobber fullt, trener hver dag, er klassekontakt, har et par styreverv osv, jeg blir anpusten bare av å tenke på energinivået hennes). Datteren henne spå 8 år lider ingen nød selv om foreldrene hennes er 50 og 58 år ihvertfall, de er blide og sosiale foreldre som er godt likt både i foreldregruppa på skolen og blant vennene til jenta.



Anonymous poster hash: cc8d7...f83
Skrevet

Her i Oslo er det ikke uvanlig med menn som får barn i den alderen, også eldre for den saks skyld. Dette gjelder særlig menn som er i gang med kull 2♻️

 

Anonymous poster hash: d7b77...f74

Skrevet

Sånn bortsett fra at eldre fedre lettere får barn med kromosomfeil og autisme, er det vel helt uproblematisk? 



Anonymous poster hash: 50e4c...22f
Skrevet

Husker at jeg misunte de som hadde voksne og skikkelige foreldre ;) 48 er ingen alder, om han har gode kvaliteter og egenskaper. Han har livserfaring, og det vil komme godt med i farsrollen.



Anonymous poster hash: 65a48...07d
Skrevet

 

 

Ditt valg. Spiller vell ingen rolle hva andre mener om det? Skal folk her inne stemme over om du skal drepe ditt eget barn fordi far er gammel?

 

Anonymous poster hash: 7b314...2e8

Herre for et ordvalg. Du høres rimelig pubertal ut.

 

HI. Bare det at du spør her sier meg at du er for umoden til å ta ansvaret for et barn.

 

Anonymous poster hash: dfb31...248

At man spør om et spørsmål for å høre hva andre syntes en sak, kan jeg ikke fatte og begripe at skal være så umodent at man ikke er i stand til å ta vare på et barn. Ville heller hatt en mor som tenker over eventuelle konsekvenser, enn en så fordomsfull mor som deg. I din verden er nok de fleste uegnet som foreldre. Utenom deg da selvsagt!

 

Anonymous poster hash: 864ba...219

Oi da. Tåler ikke ærlige svar.

Kanskje merke tråden med at du bare vil ha svar som roser deg.

Etter dette svaret virker du enda mer uegnet som mor.

 

Anonymous poster hash: dfb31...248

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...