Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #26 Skrevet 17. august 2015 Spydde som en gal. At det går ann å spy så jøvlig og mye uten å dø! Trudde seriøst jeg skulle spy babyen ut av munn. Var så inne hampen kvalm at jeg brakk meg da jeg tok på meg bh'en og mine egne klær - jeg raida mannens klesskap for til og med boxere og sokker for å ikke brekke meg av å kjenne at klær klemte på kroppen min. Brakk meg som en gal av deodoranten til mannen. Til og med gifteringen gav kvalmepress. Og fikk bekkenløsning og en grusom halsbrann. Koste meg ikke, men det var jo så klart verdt det for barnet var veldig ønsket. Skulle ønske jeg bar på to stykker slik at jeg slapp å gå gravid igjen. Men spørs om det blir et barn nr. 2 når jeg var så dårlig med barn nr. 1. Pluss at en fæl exu har satt en støkk i meg. Anonymous poster hash: d3870...93b Og jeg brakk meg når mannen gav meg en klem... Anonymous poster hash: d3870...93b
Virginia. Skrevet 17. august 2015 #27 Skrevet 17. august 2015 (endret) Ja, med unntak av den siste måneden, så likte jeg det veldig godt. Hadde en stund halsbrann fra helvete og nattlige leggkramper, men var i god nok form til å slippe sykefravær, og jeg jobbet litt over 100% frem til jeg gikk ut i permisjon. Endret 17. august 2015 av Virginia.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #28 Skrevet 18. august 2015 Guuud så deilig det er og lese at andre føler det samme som meg! At jeg ikke er en stygg person som synes det er det tyngste i mitt liv er å være gravid..! Gleder meg ekstremt mye til babyen kommer å kunne ikke vært mer takknemmelig for og få være så heldig og være gravid!<3 MEN! Fyyy, får en tid! Er i uke 15, og enda sliter jeg med kvalmen og er svimmel mye.. På toppen av det hele har den kroniske betennelsen i kroppen min blusset opp. Så, hadde det ikke vært for at det ser ut som det blir en gutt<3 tror jeg jaggu det kansje hadde blitt med bare denne. Anonymous poster hash: c9ebd...020
klishe89 Skrevet 18. august 2015 #29 Skrevet 18. august 2015 Både og. Stort sett likte jeg det veldig godt tross kvalme, sv.dia og andre komplikasjoner.
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. august 2015 #30 Skrevet 18. august 2015 Jeg elsker det! Føler meg så fin, viktig, stolt av magen og gleder meg over å se og kjenne at barnet vokser og gror! Nydelig!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #32 Skrevet 18. august 2015 Er halvveis i første svangerskapet og formen er fin. Det værste har vært hormoner og gråting omtrent hver dag. Har vært heldig og sluppet unna de fysiske plagene foreløpig.Gleder meg til magen strutter og kjenne på livet i magen Anonymous poster hash: 4d01f...d4d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #33 Skrevet 18. august 2015 Det finnes koselige øyeblikk når babyen sparker uten at det gjør vondt. Ellers er det bare en etappe som må til for å få et barn Jeg elsker å være ferdig med svangerskapene. Prøver på tredje nå. Orker ikke å tenke på selve graviditeten. Anonymous poster hash: 3f357...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå