Gå til innhold

Om dere ligger over til venner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt sex hos venner eller søsken når vi har overnattet. 

Hos meg renner det ut uansett hvor mye jeg kniper etterpå så har en dorull ved senga.

Ellers syns jeg du har kjipe venner som ikke tar av sengetøyet og legger det klart for vaskemaskinen når de har vært på besøk.

Det er jeg vant til at både vi og de som er på besøk hos oss gjør.

Anonymous poster hash: 349ef...c6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til deg som mente det ikke var synlig dagen etterpå; Jo, det er det. Ikke nok med det, men har du sett en ronkesokk før? Nei, vel, det er kanskje ikke synlig på en sokk, men tar du i den, er den stiv som en... Ja. Trolig vil vel lakenet også bli noe stivt der det er sølt (uten at jeg vet det sikkert, da vi aldri har sølt).

Anonymous poster hash: 4bbf6...58a
Skrevet

Pleier ikke det, nei, men hvis vi har hatt det så søler vi da ihvertfall ikke. Jeg klarer ALLTID å knipe og går så rett på do. Fatter ikke at folk klarer å søle heller jeg da...?

Anonymous poster hash: 24d55...bfd

*fnis* Du kan jo gjerne leve lykkelig videre i boblen din om at det er mulig å knipe igjen ;) Sæd og sædvæske er ganske tyntflytende og med mindre du klarer å lukke 100% igjen der nede (og da er du en medisinsk sensasjon), vil det renne ut dersom det er snakk om nok sæd. Du kan like lite knipe igjen sæden som du kan holde tilbake mensen. Antagelig har du bare en mann med liten produksjon ;) Jeg har også opplevd noen menn som produserer lite, og da kommer det jo heller ikke noe særlig ut. Han jeg er gift med nå er storprodusent, så vi har alltid håndklær liggende for å tørke bort et verste før jeg løper på toalettet.

Anonymous poster hash: 8aa03...492

Skrevet

#28: Jeg kan fint knipe igjen, gå til do og slippe sæden ned. Null problem. Har da såpass kontroll.

Anonymous poster hash: 93dc1...45a
Gjest Antarctica
Skrevet

Alt jeg listet opp er forbudt ifølge dette forumet, har du ikke fått med deg det?

Ja, du har rett! Alt dette har folk på forumet blitt sjokkert over. "Vil gjerne ha venner, men ikke de ekle kroppsfunksjonene deres", liksom. Noen bør holde seg kun til Facebook-vennskap...

Skrevet

Pleier ikke det, nei, men hvis vi har hatt det så søler vi da ihvertfall ikke. Jeg klarer ALLTID å knipe og går så rett på do. Fatter ikke at folk klarer å søle heller jeg da...?

*fnis* Du kan jo gjerne leve lykkelig videre i boblen din om at det er mulig å knipe igjen ;) Sæd og sædvæske er ganske tyntflytende og med mindre du klarer å lukke 100% igjen der nede (og da er du en medisinsk sensasjon), vil det renne ut dersom det er snakk om nok sæd. Du kan like lite knipe igjen sæden som du kan holde tilbake mensen. Antagelig har du bare en mann med liten produksjon ;) Jeg har også opplevd noen menn som produserer lite, og da kommer det jo heller ikke noe særlig ut. Han jeg er gift med nå er storprodusent, så vi har alltid håndklær liggende for å tørke bort et verste før jeg løper på toalettet.

Det er mulig å knipe igjen! Jeg sier ikke at jeg klarer det hver gang, men før fødsel var det sjeldent noe problem. Men kan også nevne at jeg nesten kun blødde under menstruasjon da jeg var på do, satte meg/reiste meg , gikk tur etc. Blødde lite om jeg ikke var i aktivitet hvor jeg brukte musklene aktivt. Etter to barnefødsler, er problemet noe mindre (det var ganske kjipt å kjenne at "oi, shit, går det utenfor bindet nå?!" fordi det kom så enormt mye hver gang det først kom noe). Er ikke nevneverdig trang (ikke løs heller, bare så det er sagt). 

Kan også legge til at mannen min ikke har små mengder sperm, men han har skikkelig sprut, så kan hende han spruter så langt oppi huttitu at det rett og slett tar tid før det finner veien ut? (det hører med i "historien" at jeg har livmor langt bak, så kan hende jeg er ganske dyp? Har vært noe vanskelig både med stripping i svangerskap og innsett av spiral pga de ikke har rukket helt inn). 

Anonymous poster hash: 4bbf6...58a

Skrevet

Det er mulig å knipe igjen. Selv om du ikke klarer det betyr det ikke at det er umulig.

Grunnen til at mensen renner ut er jo fordi en ikke kniper igjen 24/7. Av samme grunn går jeg på toalettet etter sex for å slippe det ut. Går jo ikke rundt og holder det inne hele dagen. DA ville det rent ut til slutt..

Skrevet

Før fødsel sølte jeg aldri. Skjønte ikke hva folk mente når de måtte ha håndkle eller dorull tilgjengelig. Etter fødsel derimot... Håper det går seg til etterhvert.

Og som svar på HI så avstår vi når vi er på helgebesøk hos venner.

Anonymous poster hash: 667b7...b38

Skrevet

Selvsagt har vi sex når vi ønsker det og er alene i en seng sammen.

Selvsagt kan voksne par som sover her ha sex i huset vårt når de er alene i en seng.

Sex er naturlig, synes det er utrolig rart at folk reagerer på det.

Like underlig som de som reagerer negativt på at folk faktisk bruker toalettet deres eller kaster bind/tamponger i søpla på badet.

Folk har mye rare oppheng og diller!

Anonymous poster hash: 11481...cf9

Skrevet

Selvsagt kan voksne par som sover her ha sex i huset vårt når de er alene i en seng.

Like underlig som de som reagerer negativt på at folk faktisk bruker toalettet deres eller kaster bind/tamponger i søpla på badet.

Folk har mye rare oppheng og diller!Anonymous poster hash: 11481...cf9

tror ikke du tok poenget her!

Ville du hatt deg, latt mannen lagt ladningen i senga, og så latt det ligge for vertskapet å rydde opp?

Da vil jeg si du mangler respekt for dine venner!!

Hi

Anonymous poster hash: f52c4...676

Skrevet

Ville du hatt deg, latt mannen lagt ladningen i senga, og så latt det ligge for vertskapet å rydde opp?

Hi

Vil du si det du!

Kjenner at det bryr meg fint lite om du velger å tro noe som helst om meg etter det korte innlegget jeg skrev.

Derimot tenker jeg at du må ha små problemer i hverdagen som henger deg opp i dette og kobler det opp mot respekt/respektløshet.

Det er vel mer sannsynlig at vennene dine glemte sølet i sengen fremfor at de mangler respekt for deg. Du står selvsagt fritt til å ta griset som en personlig fornærmelse.

Anonymous poster hash: 11481...cf9

Skrevet

Det heter ikke "ligge over til", men "ligge over hos".

Anonymous poster hash: 15a22...909

Gjest Antarctica
Skrevet

Det heter ikke "ligge over til", men "ligge over hos".

Anonymous poster hash: 15a22...909

Hahaha! Denne MÅTTE bare komme!
Skrevet

Det heter ikke "ligge over til", men "ligge over hos".Anonymous poster hash: 15a22...909

spiller ingen rolle, du stryker fortsatt på oppgaven da du ikke evner å svare på hva jeg spør om!

Skrevet

Hi

Jeg tenker som hun over her, HI; dette har ikke med mangel på respekt å gjøre. Sengetøyet skulle vel skiftes uansett? Eller skal neste par på besøk bruke det samme? Snu madrassen og se glad ut, kanskje har de lyktes i å starte en etterlengtet graviditet!

Anonymous poster hash: 46af7...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...