Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Har dere sex da? Vi hadde overnattingsgjester, et vennepar, her i helgen. Ser nå når jeg skal ta av sengetøyet at det er sølt med sæd i senga, som har gått gjennom lakenet og ned i madrassen... Jævlig grisete! Anonymous poster hash: f52c4...676
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Mener ikke sex med vennene... Men med din partner selvsagt. Er vel best å skrive det her inne, så det ikke kan misforstås.. Hi Anonymous poster hash: f52c4...676
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Æsj så ekkelt. Anonymous poster hash: df56e...776
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Nei overhodet ikke. Har ikke sex hos svigers engang. Æsj! Anonymous poster hash: c7f38...eab
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Ja rett som det er, men vi legger noe under og har ikke for vane å søle.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Nei. Verken hos venner eller familie av noe slag. Får det ikke til. Anonymous poster hash: b2184...de4
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Nei, det er ikke noe jeg har lyst til å utsette vertskapet for. Anonymous poster hash: 9cf45...7ca
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Nei. Det skjer ikke, men har skjedd før. Er derimot alltid påpasselig med å ikke grise (eller lage lyder for den saks skyld). De gangene det skjedde, var det derimot ikke hos venner, men hos min manns bestemor som bor på andre siden av landet (vi hadde sommerferien der, flere uker). Anonymous poster hash: 4bbf6...58a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Vi har heller ikke sex hos andre. Klarer ei natt uten liksom! Synes det er respektløst av noen å gjøre slikt! Godt å høre flere tenker det samme. Hi Anonymous poster hash: f52c4...676
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Det kommer an på.. Er vi borte ei natt, selvfølgelig ikke. Er vi borte i mange netter eller uker, selvfølgelig 😊 men vi ordner det slik at vi ikke griser 😉 Anonymous poster hash: e1f63...1f6
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Nei, jeg synes det er respektløst å ha sex hos andre. Mannen min kunne ikke brydd seg mindre og har null forståelse for problemstillingen. Anonymous poster hash: 6b83c...2cf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Pleier ikke det, nei, men hvis vi har hatt det så søler vi da ihvertfall ikke. Jeg klarer ALLTID å knipe og går så rett på do. Fatter ikke at folk klarer å søle heller jeg da...? Anonymous poster hash: 24d55...bfd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Er vi borte en natt eller maks en uke, så kan vi fint avstå, er ikke SÅ avhengig av sex.. Er vi på besøk lengre enn det, så tyr vi til sex ja, men legger noe under og er stille, så vi ikke utsetter noe som helst ubehag og lignende for de vi besøker. Anonymous poster hash: 59a04...701
snille-nille Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Så man kan ikke ha sex, ikke gå på do og gjøre bomelibom og ikke kaste bind i søppelbøtter når man er borte. Flere ting som er forbudt? Tror jeg holder meg hjemme heretter :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #15 Skrevet 17. august 2015 Så man kan ikke ha sex, ikke gå på do og gjøre bomelibom og ikke kaste bind i søppelbøtter når man er borte. Flere ting som er forbudt? Tror jeg holder meg hjemme heretter :-) Hvordan er dette sammenlignbart, mener du? Bæsjing er livsnødvendig, skifting av bind er et nødvendig onde med mindre vertene ønsker blodig sofa/stoler og bloddrypp over hele gulvet (valget er lett for min del). Anonymous poster hash: 4bbf6...58a
snille-nille Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 Alt jeg listet opp er forbudt ifølge dette forumet, har du ikke fått med deg det?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Så man kan ikke ha sex, ikke gå på do og gjøre bomelibom og ikke kaste bind i søppelbøtter når man er borte. Flere ting som er forbudt? Tror jeg holder meg hjemme heretter :-)gi oss adressen din, så skal jeg sende mannen over så han får lagt en ladning sæd i senga di! Trivsel det ja! Håper virkelig du ikke ser verden så sort-hvitt, da syns jeg synd i deg... Eller sto du langt bak i køen når forståelsen ble utlevert? Anonymous poster hash: f52c4...676
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Alt jeg listet opp er forbudt ifølge dette forumet, har du ikke fått med deg det? Jovisst har jeg det, jeg forstår bare ikke helt hvordan det kan sammenlignes... Men ok. Kan hende jeg er litt kverulant, beklager. Anonymous poster hash: 4bbf6...58a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #19 Skrevet 17. august 2015 Vi kan ha det jo. Men vi sørger for at det ikke blir søl i sengen. Anonymous poster hash: 4a0b0...597
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 Så man kan ikke ha sex, ikke gå på do og gjøre bomelibom og ikke kaste bind i søppelbøtter når man er borte. Flere ting som er forbudt? Tror jeg holder meg hjemme heretter :-) Hvordan er dette sammenlignbart, mener du? Bæsjing er livsnødvendig, skifting av bind er et nødvendig onde med mindre vertene ønsker blodig sofa/stoler og bloddrypp over hele gulvet (valget er lett for min del). Anonymous poster hash: 4bbf6...58a Fordi det har Vært tråder her om hvor respektløs både bæsjing og kaste bind på besøk er. Mye rare folk. Anonymous poster hash: c42c8...c0b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #21 Skrevet 17. august 2015 Skal godt gjøres at slike flekker synes dagen etter prøv å trolle med noe annet. Anonymous poster hash: abffe...af0
LivetErEnLek Skrevet 17. august 2015 #22 Skrevet 17. august 2015 Ja det har vi 😊. Men ikke "svinge seg fra lyskrona-sex" og bruker alltid kondom for å unngå søl.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #23 Skrevet 17. august 2015 Pleier ikke det, nei, men hvis vi har hatt det så søler vi da ihvertfall ikke. Jeg klarer ALLTID å knipe og går så rett på do. Fatter ikke at folk klarer å søle heller jeg da...? Anonymous poster hash: 24d55...bfd Hoppe av i svingen?... *knegg* (men enig med HI) Anonymous poster hash: 95a33...55b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #24 Skrevet 17. august 2015 Skal godt gjøres at slike flekker synes dagen etter prøv å trolle med noe annet.Anonymous poster hash: abffe...af0 Er du veldig svaksynt?? Det er da overhodet ikke LITT vanskelig å se en gang! Ikke hverken dagen etter, eller fire dager etter fir den saks skyld... Anonymous poster hash: 95a33...55b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #25 Skrevet 17. august 2015 Skal godt gjøres at slike flekker synes dagen etter prøv å trolle med noe annet.Anonymous poster hash: abffe...af0 på mørkeblått laken visetes det godt ja! Er du dum? Eller bare later du som du er evneveik? Anonymous poster hash: f52c4...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå