Gå til innhold

Guilty pleasure - MAT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brownies med iiiiiskald melk til 😍

Anonymous poster hash: 9227d...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min guilty pleasure er å spise meg stappmett til alle måltider. For ikke å bli feit må jeg sørge for alltid å ha mye kokte grønnsaker eller salat til maten!

Anonymous poster hash: 1036e...a6e

Skrevet

Min guilty pleasure er å spise meg stappmett til alle måltider. For ikke å bli feit må jeg sørge for alltid å ha mye kokte grønnsaker eller salat til maten!Anonymous poster hash: 1036e...a6e

Liker du virkelig å være stappmett? Det er det verste jeg vet... Jeg bare småspiker jeg. Og er feit :P skulle ha småspist gulrøtter. Ikke pommes og ost.

Anonymous poster hash: d5796...b26

Skrevet

Min guilty pleasure er å spise meg stappmett til alle måltider. For ikke å bli feit må jeg sørge for alltid å ha mye kokte grønnsaker eller salat til maten!Anonymous poster hash: 1036e...a6e

Liker du virkelig å være stappmett? Det er det verste jeg vet... Jeg bare småspiker jeg. Og er feit :P skulle ha småspist gulrøtter. Ikke pommes og ost.

Anonymous poster hash: d5796...b26

Åh, det er deilig å være stappmett! Ja, jeg må. Småspising er bare å erte seg opp, så jeg spiser fire faste måltider, aldri noe mellom, og er alltid skikkelig sulten før jeg spiser. Eller gafler i meg, som noen ville si!

Anonymous poster hash: 1036e...a6e

Skrevet

Chips med holidaydip

Sjokolade

ELSKER BURGERKING og MCDONALDS.

Anonymous poster hash: 8ca35...ce0

Skrevet

Burger! <3 <3 <3 Æsj, nå ble jeg sulten :( 

Anonymous poster hash: a397a...b04
Skrevet

Mac&cheese

Cheeseburger fra BK eller Macdonalds.

Men men, ikke krise om jeg blir sett med noe av dette. Da jeg hadde spiseforstyrrelser lagde jeg en del måltider det var veldig viktig at andre ikke så fordi de var så merkelige. F eks husker jeg jeg pleide å spise banan med en slags saus av skummet melk og krydder til middag... Når man nesten ikke spiser er alt godt...

Anonymous poster hash: ab07a...9c3

Skrevet

Har mange skiver hvitost i ei skål. Koker opp makaroni og har dette oppi skålen. Har enda mer ost på toppen og lar det stå til osten er smelta. Så øsepøser jeg over dungevis av ketchup og rører godt rundt. 

Etter dette er gjort er det bare å plante bena på bordet med ketchupflaska som nærmeste nabo og fjernkontrollen i hånden. Så er det bare å spise til man er urørlig... Og ikke klarer å legge seg i senga den kvelden :P 
Da er livet godt, virkelig godt! <3

Anonymous poster hash: c3009...9bc
Skrevet

Mac&cheese

Men men, ikke krise om jeg blir sett med noe av dette. Da jeg hadde spiseforstyrrelser lagde jeg en del måltider det var veldig viktig at andre ikke så fordi de var så merkelige. F eks husker jeg jeg pleide å spise banan med en slags saus av skummet melk og krydder til middag... Når man nesten ikke spiser er alt godt...

Hadde anoreksi selv, og levde så kalorifattig som mulig. Det "beste" jeg visste var ferdigmoste tomater som jeg kokte opp til en "pasta"saus og hadde mye krydder i. Raspet blomkål og brukte som ris. Dette turte jeg heller ikke vise til noen, men dette var noe jeg virkelig elsket!

Grøsser bare med tanken idag, og er storfornøyd med at ei stor skål makaroni og ost overdoset med ketchup er blitt erstatningen :)

Skrevet

Mac&cheese

Hadde anoreksi selv, og levde så kalorifattig som mulig. Det "beste" jeg visste var ferdigmoste tomater som jeg kokte opp til en "pasta"saus og hadde mye krydder i. Raspet blomkål og brukte som ris. Dette turte jeg heller ikke vise til noen, men dette var noe jeg virkelig elsket!

Grøsser bare med tanken idag, og er storfornøyd med at ei stor skål makaroni og ost overdoset med ketchup er blitt erstatningen :)

Da jeg hadde anoreksi hadde jeg krydder på alt. ALT! Alt det lille jeg puttet i munnen hadde jeg krydder på, en spesiell type krydder. Ble det tomt var det krise! Har brukt 10++ år på bare å kvitte meg med denna uvanen.

Hadde noen andre rare favorittkomboer også, men kan ikke skrive det pga jeg er redd for å bli gjenkjent😂 Så rart var det at folk faktisk husker meg for mine rare matvaner..

Min guilty pleasure må være sjokolade... Smågodt.. Alltid vært alt for svak for det! Og is faktisk. Har vi is så havner det alt for lett i munnen min.

Også elsker jeg bakverk.. Kan gjerne bake noe godt på kvelden om mannen er på jobb. Horn, baguetter, pizzabolle, whatever, elsker det!

Anonymous poster hash: f6dbb...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...