Gå til innhold

Guilty pleasure - MAT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er: pommes frites med masse revet ost oppå, gjerne pølsebiter også hvis jeg har det.

Ingen som vet at jeg kan finne på å spise det! Skjer noen ganger når jeg er alene hjemme og vi har det som fins. Nettopp spist det nå og må rydde fort før mannen kommer hjem og avslører meg :D

Hva er din?

Anonymous poster hash: d5796...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popcorn! (Strengt tatt ikke mat..) og kokt makaroni/spagetti fra Sopps med salt og melange.. Helt teit, men det er skikkelig farlig! Jeg er pastaholiker, og da bare helt enkelt pasta (helst Sopps sin)

Anonymous poster hash: 9fa11...f80

Skrevet

Min er: pommes frites med masse revet ost oppå, gjerne pølsebiter også hvis jeg har det.

Ingen som vet at jeg kan finne på å spise det! Skjer noen ganger når jeg er alene hjemme og vi har det som fins. Nettopp spist det nå og må rydde fort før mannen kommer hjem og avslører meg :D

Hva er din?

Tror du virkelig at mannen ikke kommer til å lukte hva du har laget? Eller sjokklufter du og setter ut skjulte skåler med grønnsåpe? :P

Vet ikke om jeg har noen guilty pleasures når det kommer til mat, kommer ikke på noe i farta.

Anonymous poster hash: efa35...651

Skrevet

Vaniljesaus. Må være Piano, og den skal serveres kald i en til ti spiseskjeer hver gang. Lurt å sette den bakerst i kjøleskapet sånn at ingen kjenner på den, mens man har en gjemt bakerst i skapet som kan erstatte kartongen i kjøleskapet når den går tom igjen. Og sånn går det... 

Anonymous poster hash: 5c434...419
Skrevet

Jeg er veldig glad i søtsaker, men det vet jo mannen så det er ingen hemmelighet... Men av og til når jeg er alene hjemme lager jeg meg innbakte pølser, slik jeg lærte det på skolekjøkkenet en gang i tiden... Med masse ketchup og litt ost... 

Anonymous poster hash: 1c851...13b
Skrevet

Mozarella, tomat, fersk basilikum med masse balsamico😍

Anonymous poster hash: 89f7d...746

Skrevet

Her er det ingen hemmelighet, men min guilty pleasure er pastaskruer med kyllingfilet og cheddarsaus, blandet godt sammen og drysse på litt oregano :P

Anonymous poster hash: 31f46...d78
Skrevet

Min er: pommes frites med masse revet ost oppå, gjerne pølsebiter også hvis jeg har det.Ingen som vet at jeg kan finne på å spise det! Skjer noen ganger når jeg er alene hjemme og vi har det som fins. Nettopp spist det nå og må rydde fort før mannen kommer hjem og avslører meg :biggrin:Hva er din?Anonymous poster hash: d5796...b26

Tror du virkelig at mannen ikke kommer til å lukte hva du har laget? Eller sjokklufter du og setter ut skjulte skåler med grønnsåpe? :P Vet ikke om jeg har noen guilty pleasures når det kommer til mat, kommer ikke på noe i farta. Anonymous poster hash: efa35...651

Haha! Han oppdaga at jeg hadde spist pommes med pølsebiter, men aner ikke noe om osten oppå. Det er den som gjør det forbudt for min del :P

Skrevet

Potetgull.

En annen skikkelig usunn og rar guilty pleasure er sånne billignudler som jeg koker opp og heller av vannet og har krydderet som følger med på og ketchup! Skikkelig trashy mat men syyyykt godt.

Anonymous poster hash: 68d9f...db0

Skrevet

bakt potet :D med rømme og mais 

Skrevet

LSK-ostepop.

LSK er et fotballag som har egen ostepop med bilde av maskoten sin (en kylling) på posen :)

Skrevet

Taco !!! Kunne spist det hver dag 😂

Anonymous poster hash: 067d2...700

Skrevet

Taco !!! Kunne spist det hver dag

Uuh, hva er guilty med taco?! :P

Skrevet

Jeg er gal etter brunost!

Jeg pleier en sjelden gang å ta frem en liten kasserolle og tilsette 10-15 skiver brunost+litt melk+sukker. Varmer dette til det smelter og rører det til det koker inn litt, til det får konsistensen til prim. Smører så dette i tykke lag på godt brød og spiser det med myyye kald melk til :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Anonymous poster hash: 660c4...30d
Skrevet

Banan,majones og havreknekkebrød😆

Anonymous poster hash: d1f49...e54

Skrevet

Jeg er gal etter brunost!Jeg pleier en sjelden gang å ta frem en liten kasserolle og tilsette 10-15 skiver brunost+litt melk+sukker. Varmer dette til det smelter og rører det til det koker inn litt, til det får konsistensen til prim. Smører så dette i tykke lag på godt brød og spiser det med myyye kald melk til :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Anonymous poster hash: 660c4...30d

det kaller vi duppe her jeg bor, brukes som saus til klubb/raspeball/komle (stryk det som ikke passer)

Anonymous poster hash: 06fe8...229

Skrevet

Brødskive/vaffel med nugatti! Tykt lag! Alt kan jeg motstå bortsett fra nugatti! Er kjempestreng med ungene, og de får det kun i moderate mengder når vi er hos bestemor.

Vi har aldri og kommer aldri til å ha nugatti i hus pga både jeg og ungene eeeelsker nugatti!

Har vokst opp med nugatti og spiste det hver eneste dag til jeg var 12-13 år, sikkert..

Anonymous poster hash: 574d5...646

Skrevet

Oreganopizza.

Kun kjøttdeig stekt deluxe og masse oregano. Litt ost og tykk bunn.

Iskald Pepsi Max og i senga.

Da er jeg nummeret inntil å vandre inn i perleporten.

Skrevet

Nugatti på ristet brød/vaffel/pannekake♥

Anonymous poster hash: 04542...e1b

Skrevet

Taco !!! Kunne spist det hver dag

Uuh, hva er guilty med taco?! :P

En haug med ost og rømme ;)

Skrevet

bakt potet :D med rømme og mais 

Bakt potet? Det er jo helt vanlig middagsmat.

Anonymous poster hash: 839d1...0f1

Skrevet

Youghurtnøtter

Anonymous poster hash: 68896...590

Skrevet

Jeg lager det meste fra bunnen av, og liker å lage mat.

Men er alle ute av huset slenger jeg gjerne en grandis i ovnen og tar frem pepsi max.

Jeg kan også finne på å steke en biff/kotelett og pøse over rømme eller fløte når det er ferdigstekt. Ikke tilbehør i det hele tatt, og fortsatt pepsi max.

Anonymous poster hash: 0ca7b...c11

Skrevet

Sjokoladeis med sjokoladesaus

Anonymous poster hash: d7569...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...