Gå til innhold

Grunn til å bli sur/skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dump han? Revurdere forholdet ? Etter en liten blemme?? Skal det virkelig så lite til for folk her inne? Nei HI, er dette ellers en snill og god mann som er glad i deg og ellers prioriterer deg, så se på det som en tabbe, tilgi han og legg det bak deg. Herlighet, SÅ ekstremt er det vel ikke det han har gjort? Hadde det skjedd gang på gang er det en helt annen sak, men er han en god mann så legg det bak deg.

Anonymous poster hash: 9f9c8...976

Hahahaha! Morsomt når HI svarer seg selv i sin egen tråd... 😆😆😆
Ja jeg gjorde det.. Syntes det var så mange ekstremt negative svar (som sikkert har rett). Trengte litt motvekt for å se om det virkelig er så galt.. Men har jo skjønt at det tydeligvis er det..:-(

Da leser du bare det du vil lese. Er flere her som skriver at det kommer an på om dette er første gangen eller ikke og at flere overdriver med å rope "dump han".

Anonymous poster hash: 43c01...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han? Revurdere forholdet ? Etter en liten blemme?? Skal det virkelig så lite til for folk her inne? Nei HI, er dette ellers en snill og god mann som er glad i deg og ellers prioriterer deg, så se på det som en tabbe, tilgi han og legg det bak deg. Herlighet, SÅ ekstremt er det vel ikke det han har gjort? Hadde det skjedd gang på gang er det en helt annen sak, men er han en god mann så legg det bak deg.

Ja jeg gjorde det.. Syntes det var så mange ekstremt negative svar (som sikkert har rett). Trengte litt motvekt for å se om det virkelig er så galt.. Men har jo skjønt at det tydeligvis er det..:-(

Hvilket resonnement! Motvekt faktisk.

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Da burde du gjort det med nick eller annen bruker. Hjelper ikke når anonymkoden følger deg.

Skrevet

Nå vet jeg det til en annen gang :-)

Skrevet

Jeg synes det å dumpe ham høres veldig ekstremt ut. Men dere bør ta en skikeklig prat. Forklar ham hvordan du opplevde det, og at det er helt uakseptabelt for deg å bryte en avtale fordi noe annet dukker opp. Jeg ville bedt ham om å forklare hvordan han egentlig tenkte. 

Man skal ikke finne seg i alt. Men man må gi folk en sjanse til å endre seg. 

Anonymous poster hash: 1648a...5ac
Skrevet

Hahahaha! Morsomt når HI svarer seg selv i sin egen tråd...

Men du forstår vel at dette forumet ikke skal være bestemmende for hvordan du takler forholdet ditt og eventuelle problemer knyttet til det? Dette betyr at du ikke trenger å prøve å snu stemningen i tråden og legge inn en motvekt. Du kan fint innrømme at du er hi (vi skjønner det uansett). Synes du svarene er i overkant negative kan du jo bare skrive det,og også stå for at du ikke synes at det var SÅ ille. Det er en ærlig sak, det.

Folk her inne svarer ut i fra de opplysningene hi velger å gi. I ditt tilfelle ville jeg blitt såret, men min reaksjon ville vært avhengig av hvorvidt dette var en enkeltstående episode, noe som har hendt denne ene gangen på tre år, eller om det var nok en hendelse i rekken av nedprioriteringer.

Jeg liker ikke å bli slengt unna i siste liten, men en gang i blant er det tilgivelig. Skjer det stadig vekk ville jeg sett det som en grunn til å revurdere forholdet. Enten det er slik eller sånn ville jeg startet med å SNAKKE med fyren. Kommunikasjon er en fin ting, og det er lurt å si fra om hva man mener, sånn at den andre får en sjanse til å endre seg hvis han har gjort noe dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...