Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Meg og kjæresten hadde planlagt en etterlengtet kveld sammen ikveld. Han har jobbet mye i det siste og skal reise i morgen tidlig på en 2 ukers lang tur. Så ringer han meg for litt siden og sier han ble opptatt med noen venner, men skulle ringe meg snart. En time etterpå ringer han å sier at de vennene blir værende og de skulle en liten båttur etc, jeg kunne jo selvfølgelig blir med. Jeg sa nei.. Og han ble sur:-/ så da sitter jeg her da, pyntet meg og ryddet og styrt hjemme for en koselig kveld, mens han er sammen med venner. Jeg kunne selvsagt blitt med, men jeg ble litt sta siden dette er siste kvelden vi får sammen på lenge! Og det er lenge siden sist vi hadde alenetid.. Føler meg litt som en sutrete unge, men kan ikke hjelpe for at jeg ble så skuffet... Kommer han sent ikveld vet jeg ikke om jeg klarer å kose meg sammen med han likevel.. Og når det er sagt; disse vennene brukte han hele gårsdagen sammen med, på fest lang ut på natten. Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Dra ut på byen og kos deg,og la han seile sin egen sjø. Han virker ikke mye interessert synes jeg. Anonymous poster hash: 51a34...173
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Ja lurer på å gjøre det faktisk. Interessert er han, tror jeg. Vi skal flytte sammen når jeg har begynt i ny jobb nå i oktober og ønsker barn sammen etterhvert, hans forslag begge deler. Men dette liker jeg ikke! Og vet at han kommer til å si at jeg hadde valget om å bli med.. Nei og nei for en dust!! Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Tror jeg hadde utsatt å flytte sammen med han der... Hvis jeg i det hele tatt hadde gjort det. Han må lære seg å prioritere synes nå jeg da... Det blir det samme hvis dere får barn også. Du sitter hjemme med barn, mens han drar ut med venner... Anonymous poster hash: afed8...96f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Ja.. Mulig du har rett!! Er dårlig på konfrontasjoner også, så hva skal jeg si til han når jeg snakker med han, evt treffer han før han drar? Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Jeg liker dårlig folk som avlyser avtaler fordi noe "bedre har dukket opp". En avtale er en avtale, hvis ikke det er noe HELT spesielt. Han kommer du til å bli saftig irritert på i årevis... Anonymous poster hash: 1f96d...02c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Oj, det samboerskapet hadde jeg utsatt! Anonymous poster hash: e050f...cd5
Gjest Antarctica Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Spiller ingen rolle om han tilbød deg å bli med, vel. Han brøt en avtale og avlyste en date med deg. Ta deg en tur på byen da vel!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Ikke inngå samboerskap med den mannen, og for all del - ikke bli gravid med ham! Han prioriterer ikke deg og forholdet. Det er ikke en slik mann du ønsker å dele livet med. Gå heller ut på byen og ha det moro i kveld Og du... ang. det å være dårlig på konfrontasjoner... det er akkurat det kjæresten din har forstått. Han har forstått at han kan gjøre som han vil når han vil, bryte avtaler med deg, leve sitt eget liv uavhengig av deg, og bare gjøre plass til deg når det passer ham selv - for du vil jo ikke krangle med ham.... Se helt saklig på dette. Tror du et forhold er liv laga når mannen ikke prioriterer deg en gang når dere fremdeles er kjærester (og burde være ganske forelsket fremdeles)? Tror du virkelig at han vil prioritere deg noe mer når dere flytter sammen når han ikke prioriterer deg nå? Jeg tror motsatt! Hvis dere flytter sammen så er han jo så mye sammen med deg likevel (dere deler jo seng og ser kanskje hverandre rett etter dere står opp og kanskje, men bare kanskje (hvis han ikke er opptatt med andre ting), før dere legger dere). Da får du sikkert høre at du er sykelig sjalu, at du ikke unner ham å ha det godt og ha det moro osv. osv.... og så finner du deg i litt mer og litt mer inntil selvtilliten din er brutt helt ned og du er enig i at det er du som er den vanskelige, for du kunne jo forstått ham litt bedre, du kunne gjort mer for at han skal trives med deg... Nei, dropp det samboerskapet! Gå ut i kveld og kom sent hjem. Blir han sur så ser du jo at det gjelder ulike regler for dere. Anonymous poster hash: 44e2e...854
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Jeg beklager og si det. Men dette har jeg vært igjennom så mange ganger med eksen. Vi var sammen i 10 år. Det blir ikke bedre. Tenk på den følelsen du sitter med nå. Vil du ha den ofte fremover? Du vil miste deg selv og føle deg sååå verdiløs etterhvert. Alle er verdt mer en deg i hans hode. Dette er ikke en god situasjon... Ikke flytt sammen med han. Anonymous poster hash: f9541...b6b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Det samme gjorde kjæresten min i tiden før han gjorde det slutt. Anonymous poster hash: 6b364...cb8
Gjest Darwinia:-) Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Når du ikke er førsteprioritert helt i begynnelsen av forholdet, hvordan tror du det blir etter 5 år og 2-3 barn? Et lite hint: det blir ihvertfall ikke bedre!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #14 Skrevet 15. august 2015 Skjønner godt at du er skuffa. Jeg hadde ikke bare blitt skuffa, jeg hadde blitt forbanna også!!!! Anonymous poster hash: fcd96...58c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #15 Skrevet 15. august 2015 Tok ett kraftig oppgjør med han og han angret veldig...dette er første gang han gjør noe sånt på de 3 årene vi har vært sammen. Men jeg ser jo hva dere sier.. Vurderer nå om forholdet er liv laga..:-/ Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Dump han? Revurdere forholdet ? Etter en liten blemme?? Skal det virkelig så lite til for folk her inne? Nei HI, er dette ellers en snill og god mann som er glad i deg og ellers prioriterer deg, så se på det som en tabbe, tilgi han og legg det bak deg. Herlighet, SÅ ekstremt er det vel ikke det han har gjort? Hadde det skjedd gang på gang er det en helt annen sak, men er han en god mann så legg det bak deg. Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Hoppetau Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Har han ikke gjort noe værre enn dette på 3 år? Da er jo mannen gull vært!!!
soleia Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 Dette synes eg var enorm krisemaksimering ut frå ein enkeltståande episode.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Dette synes eg var enorm krisemaksimering ut frå ein enkeltståande episode. Etter å ha lest om menn som gjør som de vil og går ut når det passer dem også etter at de har fått barn, så har jeg blitt veldig skeptisk til denne typen oppførsel. Jeg ville ihvertfall vært på vakt og hatt en samtale med kjæresten hvis jeg var HI. Anonymous poster hash: 34901...fce
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #20 Skrevet 16. august 2015 Jeg hadde ikke dumpet han, men sett det an en god stund videre. Ikke til oktober, men kanskje et år til. Hvis han sier han angrer, så må han jo bevise det. Ikke de neste ukene, men om han er en mann du vil bo med. Som andre sier her, er dette eneste gangen han har gjort dette, er jo dette bare en filleting. Er det derimot noe han pleier å gjøre, kommer det an på hvor ofte han gjør slikt. Det kommer også an på følelsene dine for han. Anonymous poster hash: 43c01...d68
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #21 Skrevet 16. august 2015 Dette synes eg var enorm krisemaksimering ut frå ein enkeltståande episode. Helt enig!:-) lurer på hvordan mennene til enkelte her inne egentlig er? Må sikkert be om unnskyldning for å slippe en fis og gå på eggeskal hele tiden..;-) Anonymous poster hash: 9f9c8...976
SickMyDuck Skrevet 16. august 2015 #22 Skrevet 16. august 2015 Dump han? Revurdere forholdet ? Etter en liten blemme?? Skal det virkelig så lite til for folk her inne? Nei HI, er dette ellers en snill og god mann som er glad i deg og ellers prioriterer deg, så se på det som en tabbe, tilgi han og legg det bak deg. Herlighet, SÅ ekstremt er det vel ikke det han har gjort? Hadde det skjedd gang på gang er det en helt annen sak, men er han en god mann så legg det bak deg. Anonymous poster hash: 9f9c8...976 Hahahaha! Morsomt når HI svarer seg selv i sin egen tråd... 😆😆😆
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #23 Skrevet 16. august 2015 Jeg har sagt at jeg vil ha en tenkepause... Han ble knust. Men er jo redd dette er noe som ligger i hans personlighet.. Han er ekstremt utadvendt og glad i vennene sine. Og det er jo positivt det, men fortsetter det slik vil jeg ikke mer. Han reiser og jeg skal bruke tiden min godt og kjenne etter hva jeg vil. Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #24 Skrevet 16. august 2015 Dette synes eg var enorm krisemaksimering ut frå ein enkeltståande episode. Helt enig!:-) lurer på hvordan mennene til enkelte her inne egentlig er? Må sikkert be om unnskyldning for å slippe en fis og gå på eggeskal hele tiden..;-) Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #25 Skrevet 16. august 2015 Dump han? Revurdere forholdet ? Etter en liten blemme?? Skal det virkelig så lite til for folk her inne? Nei HI, er dette ellers en snill og god mann som er glad i deg og ellers prioriterer deg, så se på det som en tabbe, tilgi han og legg det bak deg. Herlighet, SÅ ekstremt er det vel ikke det han har gjort? Hadde det skjedd gang på gang er det en helt annen sak, men er han en god mann så legg det bak deg. Anonymous poster hash: 9f9c8...976 Hahahaha! Morsomt når HI svarer seg selv i sin egen tråd... 😆😆😆 Ja jeg gjorde det.. Syntes det var så mange ekstremt negative svar (som sikkert har rett). Trengte litt motvekt for å se om det virkelig er så galt.. Men har jo skjønt at det tydeligvis er det..:-( Anonymous poster hash: 9f9c8...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå