Gå til innhold

Hvor vondt hadde dere etter keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mitt første keisersnitt (akutt ks veldig sent i fødselsforløpet) fikk jeg spinalhodepine, noe som gjorde djevelsk vondt, rett og slett. Hadde så vondt, døgnet rundt i en uke, at jeg bare ville dø. Selve såret gjorde ca like vondt begge ganger (planlagt ks med andremann), men sårsmertene druknet jo selvsagt i spinalhodepinen med førstemann. Jeg fikk bedre smertelindring med førstemann mtp såret. 

Jeg synes det er vanskelig å sammenligne smerte. Jeg vet at noen er oppe og spretter få timer etter keisersnitt, tar to paracet og sier de ikke har vondt. Det blir vel som at noen, helt ærlig, sier det ikke gjør vondt å føde vaginalt. Realiteten er nok at de fleste har skikkelig vondt etter et keisersnitt, og for de fleste gjør det skikkelig vondt å føde vaginalt.  

Anonymous poster hash: 8e860...7a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke vondt etter ks i det hele tatt- var oppe og gikk med en gang bedøvelsen var ute av bena og dro hjem på dag 2. Det jeg fikk smertestillende for første dag var etterriene. De var et helvette på jord. Men når de ga seg så var det ikke vondt noen plass lenger. Vet ikke med smerteterskel, hadde iallefall ikke høy smerteterskel under fødselen når jeg fødte vanlig og lå i et smertehelvette i 50 timer.

Anonymous poster hash: a92b4...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...