Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #26 Skrevet 13. august 2015 hehehe dette er jo kjempemorsomt Anonymous poster hash: 27639...fb3
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #27 Skrevet 13. august 2015 Jeg mener det. Han har sagt det selv og tanta hans har bekreftet at han er aktiv i alt det politiske. Forøvrig det andre jeg skrev er også sant
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #28 Skrevet 13. august 2015 Jeg vet. Det er morsomt og overhodet ikke kjedelig. Som sagt kvinner er fra Venus og menn er fra mars
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #29 Skrevet 13. august 2015 Hadde han vært forelsket i deg hadde han nok svart deg på sms garantert. Men er dette troll eller? Anonymous poster hash: 7abf4...c12
LeTwinsA Skrevet 13. august 2015 #30 Skrevet 13. august 2015 Jeg tror han er int, men han vil ikke involvere seg med noen fra samme skole desverre.....
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #31 Skrevet 13. august 2015 (endret) Tror dere har rett begge to. Jeg regnet med at jeg hadde skremt han bort for lengst da jeg ga han en klem. Et par uker senere møttes vi på jobben igjen og det var han som startet samtalen for jeg følte meg dum etter at jeg ga han en klem noen uker før han kom tilbake. Jeg regnet ikke med at han ville snakke med meg igjen egentlig. Han snakket blant annet om fagforbundets sommerkonferanse som han hadde vært på. Etterpå så gikk han og plystret nedover gangen Endret 13. august 2015 av keira kneightley
soleia Skrevet 13. august 2015 #32 Skrevet 13. august 2015 Så søtt, to veldig beskjedne folk, som snakkar saman om fagforbundets sommerkonferanse, takkar for kaffi og er forelska
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #33 Skrevet 13. august 2015 Jeg vet. Jeg er beskjeden og det samme er han. Når han får skryt så er han forlegen og ser ned i gulvet. Heldigvis for han så kommer jeg til å jobbe der til april neste år og det vet han fordi han har spurt meg om det ☺
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #34 Skrevet 13. august 2015 Oh lord!!!!!!! Anonymous poster hash: deae9...fef
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #35 Skrevet 13. august 2015 Be ham på kino!! Takker han nei, så er han ikke interessert! Takker han ja, så er han interessert! Det blir ikke kleint, for dere skal sitte stille i mørket, og etterpå har dere alltids filmen og snakke om PS. Å ikke tørre, er IKKE et alternativ!! Da kommer du bare til å overtenke, fantasere og bygge luftslott - helt til han får seg dame og du blir knust! Do it! Lykke til Anonymous poster hash: 3ee70...f2b
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #36 Skrevet 13. august 2015 Takk. Skal fortsette. Må nok be han på kino siden han er så beskjeden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #37 Skrevet 13. august 2015 Jeg mener det. Han har sagt det selv og tanta hans har bekreftet at han er aktiv i alt det politiske. Forøvrig det andre jeg skrev er også sant Ingenting du skriver er noen gang sant, frue. Anonymous poster hash: a21cf...50d
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #38 Skrevet 13. august 2015 Beklager det er sant. Så god fantasi har jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #39 Skrevet 13. august 2015 Trenger ikke så god fantasi for å dikte opp en historie om kaffe og kollegaprat Anonymous poster hash: e9ad2...002
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #40 Skrevet 13. august 2015 Prøvde et eksperiment på han en gang. Jeg satt i sofaen på pauserommet når han skulle ha pause en gang. Jeg klappet på den ledige plassen ved siden av meg og han satte seg ned gitt. Jeg har bare tørt å prøve dette på han. Jeg trodde at lærere på ungdomskolen var litt eldre enn elevene sine jeg.....................så feil kan man ta Anonymous poster hash: 7f53b...1a7
Gjest Sommerfuggel Skrevet 13. august 2015 #41 Skrevet 13. august 2015 Tråden er igjen moderert grunnet personangrep. Ved neste regelbrudd vil tråden bli stengt. Sommerfuggel Brukermoderator
nasse nøffen Skrevet 13. august 2015 #42 Skrevet 13. august 2015 Jeg opplevde noe lignende en gang. jeg jobbet i butikk, og var derfor høflig og hjelpsom som man er som butikkansatt. Jeg er også blid da, veldig blid. Jeg er sånn på ekte, ikke noe påklistret glis, så jeg passet bra bak en disk. Men det var en av kundene som misforstod meg og min måte og være på. " Du er alltid så bli mot meg du" sa han... Jo, jeg tenkte ikke noe mer på det jeg. Helt til han en dag la en lapp i handa mi, med telefonnummeret sitt. Jeg var IKKE intr. Og det ble kleint etter dette for å si det sånn. Dette var før sosiale medier og mobiler også, så det var fasttelefon som gjaldt. Det at han ikke svarte på meldingen din synes jeg virker veldig rart. Han vil nok dessverre holde deg på avstand. Og det at han er blir og hyggelig mot deg kan være at han bare er på den måten... Men jeg ønsker deg lykke til da=)
keira kneightley Skrevet 14. august 2015 Forfatter #43 Skrevet 14. august 2015 Det er ikke bare jeg som har opplevd noe lignende altså. Godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå