keira kneightley Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 (endret) Hei alle sammen. Jeg liker en på min alder utrolig godt. Men jeg vet ikke om han er interessert eller ikke. Det er vanskelig å bli klok på han egentlig. Det jeg kan si om han er at vi pleier å snakke sammen når vi møtes på jobben. En gang vi snakket sammen startet han samtalen med øh, hvilket klasse trinn jobber du på nå? Litt rart med tanke på at alle sier han er så smart. Men han blir bare forlegen når han hører det Når han ser meg så ser han ikke på meg engang Men han snakker mye om politikken han holder på med. Vi har kjent hverandre i et halvt år nå. Når jeg trenger hjelp så hjelper han meg med en gang uten at jeg behøver å spørre. Hvis han lurer på noe så spør han meg. Pluss at han var interessert i hvor lenge jeg kom til å jobbe på arbeidsplassen med han En gang ga jeg han en kopp kaffe og han sa takk. Jeg lurte på om han kanskje likte meg og sendte han en melding for å ønske han god sommer ferie. Men han har ikke svart meg. Jeg tror ikke han liker meg selv om mange tror det. Har dere opplevd noe lignende? Han virker veldig sjenert. Den siste gangen jeg snakket med han så plystret han nedover gangen. Første gangen jeg har opplevd noe sånt for å være helt ærlig Endret 12. august 2015 av keira kneightley
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Er ikke dette samme mann som sjekket bloggen din hele tiden? Anonymous poster hash: a21cf...50d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Du ga han en kopp kaffe og han sa takk, derfor trodde du han var forelsket I deg? 😂 Anonymous poster hash: 0e4b5...1ba
keira kneightley Skrevet 12. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2015 Han er hyggeligere enn de andre og skiller seg ut. Han virker så usikker når han ser meg liksom. Han ser ned i gulvet når han ser meg
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Nei, han høres ikke mye interessert ut dessverre... Anonymous poster hash: 54f61...22a
overlord Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Dere jobber på en skole og du deler ordet "klassetrinn"? Flott at han takket for kaffen. Da er han sikkert forelsket i deg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Høflig men uinteressert. Anonymous poster hash: 3bbbd...24b
keira kneightley Skrevet 12. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2015 Det er ikke han som sjekker bloggen min forresten
keira kneightley Skrevet 12. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2015 Han smiler mye når han snakker med meg. Han er den blideste jeg vet om
keira kneightley Skrevet 12. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2015 Han tar seg alltid tid til å prate med meg selv om han har dårlig tid. Det er alltid han som starter samtalen for jeg er så sjenert og vet ikke hva jeg skal si
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Uff, høres ut som du er 15 år... Han eeelsker deg sikkert! Anonymous poster hash: 95b3e...cf6
keira kneightley Skrevet 12. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2015 Han pleier å snakke om barndommen sin. Som for.eksempel om lekser og sånt. Det har jeg ikke opplevd at menn har snakket om før sammen med meg
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Dessverre ikke forelska , han er bare sosial og omgås kollegaene sine Anonymous poster hash: 4c437...a05
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Han ser på deg som kollega. Anonymous poster hash: 05941...c91
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Ikke forelska. Anonymous poster hash: cb0c2...430
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Høres ut som fru Å... Anonymous poster hash: f9281...980
Iiiiik Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Tråden er moderert pga brudd på regelen om personangrep. Brukermoderator Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Håper du ikke er lærer... Høres bare ut som en hyggelig fyr. Du legger for mye i handlingene hans! Skulle det være tegn på forelskelse er halve bygda forelska i meg!😂 Anonymous poster hash: 13457...e5b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #19 Skrevet 12. august 2015 Hei alle sammen. Jeg liker en på min alder utrolig godt. Men jeg vet ikke om han er interessert eller ikke. Det er vanskelig å bli klok på han egentlig. Det jeg kan si om han er at vi pleier å snakke sammen når vi møtes på jobben. En gang vi snakket sammen startet han samtalen med øh, hvilket klasse trinn jobber du på nå? Litt rart med tanke på at alle sier han er så smart. Men han blir bare forlegen når han hører det Når han ser meg så ser han ikke på meg engang Men han snakker mye om politikken han holder på med. Vi har kjent hverandre i et halvt år nå. Når jeg trenger hjelp så hjelper han meg med en gang uten at jeg behøver å spørre. Hvis han lurer på noe så spør han meg. Pluss at han var interessert i hvor lenge jeg kom til å jobbe på arbeidsplassen med han En gang ga jeg han en kopp kaffe og han sa takk. Jeg lurte på om han kanskje likte meg og sendte han en melding for å ønske han god sommer ferie. Men han har ikke svart meg. Jeg tror ikke han liker meg selv om mange tror det. Har dere opplevd noe lignende? Han virker veldig sjenert. Den siste gangen jeg snakket med han så plystret han nedover gangen. Første gangen jeg har opplevd noe sånt for å være helt ærlig Typisk DIB DAMER. Elsker og slenge drit på andres innlegg. Det er derfor dei er her inne. Anonymous poster hash: 7f641...6af
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Høres ut som fru Å... Anonymous poster hash: f9281...980 Klart det er. Anonymous poster hash: a21cf...50d
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #21 Skrevet 13. august 2015 Han og jeg har virkelig funnet tonen. Vi kan prate om alt mulig. Til og med om den kalde kaffen på pauserommet. Ingen av oss er kresne egentlig. Han jobber som vikar lærer mens jeg er skoleassistent. Han er aktiv i mye rart. Han er kandidat for Arbeiderpartiet, pluss at han er med i fagforbundet og Lo. Som dere forstår så er han både smart og politisk aktiv. Før så jobbet jeg sammen med tanta hans. Det var ho som fortalte meg at han var singel. Det er han fortsatt selv om han er utrolig kjekk og blid
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #22 Skrevet 13. august 2015 Han høres ikke spesielt forelsker ut dessverre. Anonymous poster hash: e9ad2...002
keira kneightley Skrevet 13. august 2015 Forfatter #23 Skrevet 13. august 2015 Prøvde et eksperiment på han en gang. Jeg satt i sofaen på pauserommet når han skulle ha pause en gang. Jeg klappet på den ledige plassen ved siden av meg og han satte seg ned gitt. Jeg har bare tørt å prøve dette på han.
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2015 #24 Skrevet 13. august 2015 Prøvde et eksperiment på han en gang. Jeg satt i sofaen på pauserommet når han skulle ha pause en gang. Jeg klappet på den ledige plassen ved siden av meg og han satte seg ned gitt. Jeg har bare tørt å prøve dette på han. Hvor gammel er du? Har du hatt kjærester før?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #25 Skrevet 13. august 2015 Han og jeg har virkelig funnet tonen. Vi kan prate om alt mulig. Til og med om den kalde kaffen på pauserommet. Ingen av oss er kresne egentlig. Han jobber som vikar lærer mens jeg er skoleassistent. Han er aktiv i mye rart. Han er kandidat for Arbeiderpartiet, pluss at han er med i fagforbundet og Lo. Som dere forstår så er han både smart og politisk aktiv. Før så jobbet jeg sammen med tanta hans. Det var ho som fortalte meg at han var singel. Det er han fortsatt selv om han er utrolig kjekk og blid ? Mener du det helt alvorlig? Anonymous poster hash: 13457...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå