Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #26 Skrevet 13. august 2015 Takk for svar alle sammen!:-) jeg heller mot å beholde kjenner jeg, men det er tidlig enda.. Godt å ha ett sted å lufte tankene sine :-) Anonymous poster hash: fa088...825
Roheryn Skrevet 13. august 2015 #27 Skrevet 13. august 2015 Jeg ville beholdt. Hvis hun ikke har vist noen veldig negativ reaksjon på din nye kjæreste og han tar hensyn til henne på en god måte så går det sannsynligvis bra. Og dere har jo mange måneder enda på å ta det rolig i forhold til å flytte sammen. I tillegg er en 11-åring stor nok til at man faktisk kan forklare at det å få barn nå kanskje var litt dårlig timing, men at "dette fikser vi sammen". Forklar at du skjønner at det kan bli mye på en gang og at hun har lov til å synes det er vanskelig. Kommunikasjon er alfa og omega, og det er viktig å bygge en god dialog med henne før det "braker løs" med både stefar og baby. Får du til det vil jeg tro mye er gjort 😊
SuperFries Skrevet 13. august 2015 #28 Skrevet 13. august 2015 Jeg er enig i de som sier at du bør beholde. Også enig med den som fraråder deg å spørre din datter om råd. Din datter er fortsatt et barn. Hun skal ikke ta dine avgjørelser. Du må bestemme deg før du snakker med henne. Etter dette kan hun få delta på ultralyd. Være med og høre hjertelyd. Kanskje til og med få bestemme navn. Planlegge innredning og kjøpe klær. Masse man kan involvere barnet i. Bare ikke avgjørelsen om fosteret skal få leve eller dø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå