Gå til innhold

Hente/bringe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du skal være forsiktig med å kreve at far skal ta all kjøringen. Dere skal tross alt samarbeide i mange år.

Er det så stort offer for deg å hente barnet ved endt samvær? (Evt levere?)

Anonymous poster hash: 7a062...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kom for all del dragende med krav og lov tekst! Det blir koselig 😳

Ja vel, så flytta han en time unna. Veldig mange kjører en time til og fra jobb. Det er faktisk ikke såååå langt.

Var det han som sto for bruddet? Eller var det deg?

Det er jo den som brøt opp som bør ta jobben som følger med.

Anonymous poster hash: 5f7a6...866

Skrevet

Synes du skal være forsiktig med å kreve at far skal ta all kjøringen. Dere skal tross alt samarbeide i mange år.

Er det så stort offer for deg å hente barnet ved endt samvær? (Evt levere?)Anonymous poster hash: 7a062...fba

Hva har jeg krevd og hvor står det at dette er et stort offer?? Kjære vene, jeg stilte et spørsmål på hva andre gjør og hva som er "normalen".

Anonymous poster hash: dd543...e5d

Skrevet

Ja, kom for all del dragende med krav og lov tekst! Det blir koselig

Ja vel, så flytta han en time unna. Veldig mange kjører en time til og fra jobb. Det er faktisk ikke såååå langt.

Var det han som sto for bruddet? Eller var det deg?

Det er jo den som brøt opp som bør ta jobben som følger med. Anonymous poster hash: 5f7a6...866

Vet ikke om du blander meg og andre ab her nå, men jeg har ikke dratt inn noe lovtekst. Han flyttet, men jeg mener jo ikke dermed at det er han som må kjøre. Vil bare vite hva som er vanlig jeg.

Anonymous poster hash: dd543...e5d

Skrevet

Ok, det mest vanlige er å kjøre en vei hver.

Anonymous poster hash: 7a062...fba

Skrevet

Vi har ikke noe fast. Noen ganger kjører han hele veien, noen ganger kjører jeg hele veien, noen ganger møtes vi halvveis og noen ganger reiser barna dit direkte etter skolen.

Skrevet

Far flyttet og måtte hente og bringe barna til og fra samvær, til de kunne ta tog alene. Det er rett og rimelig synes jeg.

Anonymous poster hash: 049fd...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...