Katta82 Skrevet 11. august 2015 #26 Skrevet 11. august 2015 For å utdype: Jeg er på aap, på vei til ufør nå. Hadde før utbetalt nesten 40 tusen i mnd, NAV gir meg nå 19.000... Så er jeg gudsjelov forsikret gjennom jobb, der får jeg 8000,- i mnd, samt at jeg har en privat hvor jeg får 6000,- i mnd. Uten disse ekstra pengene hadde vi slitt fordi vi har utgifter som når jeg jobbet + en hel del andre utgifter til lindrende behandling.... Tenk dere om!Anonymous poster hash: c509c...e74 Heilt enig! Eg tegna uførepensjonsforsikring under et år før eg fekk meg ein skade. Håpe eg klare komma meg i gjenge igjen, men om ikkje så e eg sjeleglad for at eg har den forsikringen!! Ette mi meining bør alle som har lån, og som elles vil slita økonomisk om inntekta dette mykje tegna denna forsikringen. Og jo snarare jo bedre. Plutselig skjer da noko som gjer at du anten ikkje får forsikringen, selskapet ikkje gir deg dekning for alle kriteriene sine eller ein får ein mykje høgare pris. Når lån e nedbetalt og inntekta ikkje e lika viktig kan ein heller vurdera å sei den opp.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #27 Skrevet 11. august 2015 Gruppeliv gjennom jobb Barneforsikring Uføreforsikring på både meg og mann. Anonymous poster hash: 52a2e...09a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #28 Skrevet 11. august 2015 Nei. Velger å ta livet som det kommer;) Anonymous poster hash: 2efc4...f38
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #29 Skrevet 11. august 2015 Livsforsikrng gjennom jobb. Uføreforsikring er etter min mening stort sett bare tull og noe man ikke har bruk for..... Anonymous poster hash: 01de5...d80 Jeg fikk hjernesvulst... syk på 4 året, VELDIG glad for at jobben hadde uføreforsikring dersom jeg aldri kommer meg gjennom etterskadene. Anonymous poster hash: 2c59b...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå