Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #26 Skrevet 11. august 2015 ja, spiser mye grønnsaker. Det har vi til alle måltider i en eller annen form. Grønnsaker er en stor del av kostholdet vårt, barna har fått det siden de var babyer. Eneste grønnsak ingen av oss liker er faktisk Advocado. Ellers liker vi alt. Jeg tenker stakkars kropper som ikke får frukt og grønt i seg... å argumentere at "her er vi alle slanke og friske" bevitner bare hvor lite kunnskap man har om kroppen. Anonymous poster hash: fc209...006
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #27 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri smakt avocado, er det virkelig så snodig altså? Det er mange andre grønnsaker og frukter jeg heller ikke har smakt. Selv om jeg ikke spiser avocado, så spiser jeg alltid grønnsaker/salat til middag. Spiser mye agurk og squash ellers. Anonymous poster hash: 98535...61a Hvorfor har du ikke smakt det, da? Vet du ikke hvor bra det er for deg? Hva annet har du ikke smakt da? Anonymous poster hash: 0fe41...964 Fordi det ikke har fristet å smake på. Har heller ikke smakt aubergin, guacamole, rosenkål, fennikel, gresskar, nepe, kumquat, papaya Anonymous poster hash: 98535...61a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #28 Skrevet 11. august 2015 Vi spiser sikkert mye grønnsaker da sammenlignet med mange andre. Største delen av handlevognen her er alltid frukt/grønsaker. Vi spiser det alle sammen til alle måltider. Trodde det var helt normalt. Anonymous poster hash: 89ce3...5d0 Hvordan inkluderer du grønnsaker i frokosten? Anonymous poster hash: 4987b...dd8 Knekkebrød med litt salat, og paprika og agurk på toppen av osten f.eks? 😊 Anonymous poster hash: c3d89...353 Ok. Jeg regner ikke paprika og agurk direkte som grønnsaker da , i og med at de fleste bruker dette som topping og ingen hovedingrediens. Anonymous poster hash: 4987b...dd8 Spis en hel paprika, en tomat og en halv agurk, så begynner det å ligne noe. 😊 Anonymous poster hash: 0fe41...964
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #29 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri smakt avocado, er det virkelig så snodig altså? Det er mange andre grønnsaker og frukter jeg heller ikke har smakt. Selv om jeg ikke spiser avocado, så spiser jeg alltid grønnsaker/salat til middag. Spiser mye agurk og squash ellers. Anonymous poster hash: 98535...61a Hvorfor har du ikke smakt det, da? Vet du ikke hvor bra det er for deg? Hva annet har du ikke smakt da? Anonymous poster hash: 0fe41...964 Fordi det ikke har fristet å smake på. Har heller ikke smakt aubergin, guacamole, rosenkål, fennikel, gresskar, nepe, kumquat, papaya Anonymous poster hash: 98535...61a Guacamole er ingen grønnsak, da. 😊😊 Anonymous poster hash: 0fe41...964
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #30 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri smakt avocado, er det virkelig så snodig altså? Det er mange andre grønnsaker og frukter jeg heller ikke har smakt. Selv om jeg ikke spiser avocado, så spiser jeg alltid grønnsaker/salat til middag. Spiser mye agurk og squash ellers. Anonymous poster hash: 98535...61a Hvorfor har du ikke smakt det, da? Vet du ikke hvor bra det er for deg? Hva annet har du ikke smakt da? Anonymous poster hash: 0fe41...964 Fordi det ikke har fristet å smake på. Har heller ikke smakt aubergin, guacamole, rosenkål, fennikel, gresskar, nepe, kumquat, papaya Anonymous poster hash: 98535...61a Guacamole er ingen grønnsak, da. Anonymous poster hash: 0fe41...964 Og? Jeg skrev grønnsaker og frukt Anonymous poster hash: 98535...61a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #31 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri smakt avocado, er det virkelig så snodig altså? Det er mange andre grønnsaker og frukter jeg heller ikke har smakt. Selv om jeg ikke spiser avocado, så spiser jeg alltid grønnsaker/salat til middag. Spiser mye agurk og squash ellers. Anonymous poster hash: 98535...61a Hvorfor har du ikke smakt det, da? Vet du ikke hvor bra det er for deg? Hva annet har du ikke smakt da? Anonymous poster hash: 0fe41...964 Fordi det ikke har fristet å smake på. Har heller ikke smakt aubergin, guacamole, rosenkål, fennikel, gresskar, nepe, kumquat, papaya Anonymous poster hash: 98535...61a Guacamole er ingen grønnsak, da. Anonymous poster hash: 0fe41...964 Og? Jeg skrev grønnsaker og frukt Anonymous poster hash: 98535...61a Dessueten er ikke avocado en grønnsak heller Anonymous poster hash: 98535...61a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #32 Skrevet 11. august 2015 Vi spiser sikkert mye grønnsaker da sammenlignet med mange andre. Største delen av handlevognen her er alltid frukt/grønsaker. Vi spiser det alle sammen til alle måltider. Trodde det var helt normalt. Anonymous poster hash: 89ce3...5d0 Hvordan inkluderer du grønnsaker i frokosten? Anonymous poster hash: 4987b...dd8 Til frokost spiser jeg en raus porsjon med spinat, en tomat og brokkoli. Lager en rask omelett med spinat og brokkoli. Tomater ved siden av. Eller så lager jeg kanskje en smoothie med spinat, litt grønnkål og blåbær. Anonymous poster hash: 0fe41...964 Nam! Den smoothien må jeg prøve Anonymous poster hash: 4987b...dd8
Jojo x3 Skrevet 11. august 2015 #33 Skrevet 11. august 2015 Vi har alltid salat og eller grønnsaker til middag. Spiser eller frukt og bær hver dag.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #34 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri smakt avocado, er det virkelig så snodig altså? Det er mange andre grønnsaker og frukter jeg heller ikke har smakt. Selv om jeg ikke spiser avocado, så spiser jeg alltid grønnsaker/salat til middag. Spiser mye agurk og squash ellers. Anonymous poster hash: 98535...61a Hvorfor har du ikke smakt det, da? Vet du ikke hvor bra det er for deg? Hva annet har du ikke smakt da? Anonymous poster hash: 0fe41...964 Fordi det ikke har fristet å smake på. Har heller ikke smakt aubergin, guacamole, rosenkål, fennikel, gresskar, nepe, kumquat, papaya Anonymous poster hash: 98535...61a Guacamole er ingen grønnsak, da. Anonymous poster hash: 0fe41...964 Og? Jeg skrev grønnsaker og frukt Anonymous poster hash: 98535...61a Dessueten er ikke avocado en grønnsak heller Anonymous poster hash: 98535...61a Guacamole er jo en "rett"/tilbehør som er laget av hovedsakelig avocado! Anonymous poster hash: 97439...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå