Gå til innhold

Er din mann TATTOVØR? Handler om flere menn i grunn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt tåpelig å gå til angrep på HI!!! Er det hun som er billig? Det er jo disse svina av noen mannfolk som er idiotene her.. Jeg er ikke noen ekstrem feminist, men det er liksom alltid sånn at menn som oppsøker damer kun for sex ikke får noe som helst tyn, men dama som ligger med dem, hun er en billig hore eller sædbøtte som noen skrev.. Helt idiotisk!!

Anonymous poster hash: 0508f...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en kompis bruker å kalle sånne damer: sædbøtte

Anonymous poster hash: ac612...630

Det sier vel mer om din kompis enn hi

Anonymous poster hash: f2462...68c

Skrevet

Hvorfor gikk du fra mannen din som på alle måter var så fin?

Anonymous poster hash: d6780...e09

Skrevet

HI

Jeg sier ikke at dere alle skal mistenke mannen deres, og miste all tro på det motsatte kjønn. Innlegget er mer en frustrasjon på hva som kan ( imange tilfeller) skjule seg bak kulissene og ryggen til dama..Er nok mange damer som kjører skittent spill også.

Og til deg her oppe som tror jeg er betatt og nå bitter; absolutt ingenting kunne få meg til å bli betatt av en mann uten moral og verdier. Men, jeg har likt noen av dem kjempegodt, og de virket veldig oppegående ut, til jeg fant ut hva de holdt på med. Men nei dessverre, jeg føler ingen tapt kjærlighet, og hvertfall ikke sjalusi ovenfor damene.

Jeg ser for meg helt tydelig at hvis en av dere arrogante damer som kommenterer her på innlegget mitt, tar mannen deres for utroskap, så kommer dere til å skylde på dama. Dama har da ikke gjort noe galt (med mindre hun visste alt om han, og ønsket å skape drama). Det er jo mannen det er noe galt med, ikke de han sikler etter. Dere kan ikke gjøre yngre og mer attraktive damer til selvutslettende horer, uten selvrespekt, null selvtillit og null verdi, bare fordi mannen deres sikler på dem.

Anonymous poster hash: fdfe4...6cf

Isåfall kan jeg forstå frustrasjonen din. Mange uærlige mennesker der ute. Men du må ikke miste troen på alle fordet.

forøvrig kan jeg love deg at dersom jeg tar mannen i utroskap blir ansvaret plassert der det hører hjemme.

Anonymous poster hash: 620c5...557

Skrevet

Min mann er ingen av de du nevner, men han er sånn han og. Eller, var. Håper jeg

Anonymous poster hash: 127a3...bd2

Gjest Antarctica
Skrevet

Du må nesten være gudommelig du, siden "alle" menn henger etter deg? Eller oser billighet, siden de kun er ute etter sex? Ikke vondt ment, men noe rart må det være.

Ikke enig.

MAAAANGE menn tror faktisk oppriktig at en singel dame, uansett alder og livssituasjon er spinnvill etter å få seg litt k*k.

Det er bare våre sjåvinistiske tradisjoner og fordommer som evig og alltid skal plastre det på dama og gi henne rollen som fristerinnen, selv om hun altså IKKE har meldt sin interesse.

Skrevet

Ikke bare menn som holder på sånn.

Jeg vet om to gifte damer som også har, eller har hatt, profil  på sånne datingsider.

Anonymous poster hash: 58853...33e
Skrevet

Du må nesten være gudommelig du, siden "alle" menn henger etter deg? Eller oser billighet, siden de kun er ute etter sex? Ikke vondt ment, men noe rart må det være.

Ikke enig.

MAAAANGE menn tror faktisk oppriktig at en singel dame, uansett alder og livssituasjon er spinnvill etter å få seg litt k*k.

Det er bare våre sjåvinistiske tradisjoner og fordommer som evig og alltid skal plastre det på dama og gi henne rollen som fristerinnen, selv om hun altså IKKE har meldt sin interesse.

Enig med Pashla! Er man singel kvinne så er det akkurat som om menn mener det er fritt frem fordi man selvfølgelig er desperat etter k*k. Av en eller annen grunn så er det også mange menn som mener at bare de "gir deg" litt sex, så er det ikke så viktig om de forteller slike bagateller som at de er gift/samboer/forlovet/kjæreste/har barn med disse.

Er en grunn til at jeg ikke har hatt sex på to år, holder igjen til jeg er sikker på at mannen faktisk er singel og ute etter et forhold.

Og neida, er ikke bitter.... har truffet mange kjekke menn, men ingen som det har klaffet med for begge, og ons er jeg lei av.

Anonymous poster hash: b6234...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...