Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Etter jeg ble nysingel, har jeg mistet all tro på menn..Lurer på om det egentlig finnes noen trofaste der ute, uansett hvor snill og god mannen er. Min eks var ikke utro mot meg (som jeg vet), og var ikke derfor det ble slutt...Han var skikkelig hjemmekjær, hatet festing, og genrelt veldig trofast og god. Og nå er jeg sikker på at jeg aldri finner en mann med slike kvaliteter igjen..Jeg har kommet over mange menn, og flørtet med de, før de selv forteller meg at de er gift/barn/samboer/kjæreste. En av de er en tattovør, med barn og kone. Og jeg vet hvem kona er, selv om jeg ikke kjenner henne. Han ønsker ikke å gå fra henne, men vil bare ha sex med noen andre. Han har indirekte sagt at ungjenter er så mye bedre enn de eldre. Jeg er 25 år, og kona hans tror jeg er i 30-årene...Så, han ville at jeg skulle sende han nakenbilder, mastrubere for han, møte han for sex osv. Dette er en mann som er godt kjent og likt i sitt lokalmiljø, og som man på utsiden ikke kunne TENKE var slik en gang.Så, en annen mann.. Han er i 20-årene, og forlovet. Har dame, og de virker ganske fornøyde og forelsket. Han legger bl.a. ut bilder av henne på instagram/snapchat osv, så man skulle jo tro at ting var greit der. Men, han har også spurt etter å møte meg for å bli faste knullekamerater. Og jeg vet at hans forlovede føler seg ganske trygg på han, de er mye sammen.. Også er han bare nok et svin.Så har vi familiemannen som er 47 år. Barn og kone. Han har jeg hatt sex med før jeg visste noe om kona. Og dagen etterpå forteller han tragiske historier om kona, kroppen hennes, og forholdet deres. Jeg gjorde litt research på facebook, og der ser de nokså lykkelige ut, spør du meg...Så har vi mannen som har vært sammen med kjæresten sin siden de var 18-19 år, og nå er han i starten i 30-årene. Han vil også møtes ofte og knulle, og starte et forhold på siden.Kjenner du igjen beskrivelsen av noen av disse? Jeg gir deg gjerne førstebokstaven i navnet, hvis du har mistanke. Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Altså, nå er jeg singel, så det gjelder ikke meg. Men hva skal du oppnå med dette? Hvis du vil at partneren skal vite det, kontakt dem på Facebook da, siden du allerede har sjekket ut hvem det er. Anonymous poster hash: 07f4e...e4d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Selv om du har mistet troen på menn, behøver du da ikke skape kvalme for andre? Det du sier er ganske vagt, og kan gjelde flere her inne. Hva vil du oppnå med evt. å bekymre mange om kan være i målgruppen? Så lenge du ikke har det bra, skal ikke andre har det? Anonymous poster hash: 30d41...4b1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 HIJeg har også MANGE nakenbilder av alle disse mennene...Og vanlige bilder. Noen er helt vanlige bilder fra når de sitter i stua og ser på TV, til de står å ronker i dusjen. Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Men hva hjelper det deg, og ha et ønske om at konene deres skal finne det ut. Jeg har selv mistet litt troen på menn. Blir kontaktet av så utrolig mange gifte menn, som ønsker en fast elskerinne. Og noen av de utleverer konen alt for mye. Men jeg holder meg langt unna de, ønsker overhodet ikke å rote meg bort i en opptatt mann. Jeg har skaffet meg en pulekompis nå, da jeg orker ikke forhold, da jeg sliter med å stole på de. Men min pulekompis er singel, og vi har våre regler. Utrolig glad for å ha han. Anonymous poster hash: b3fe9...8b3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 HIDet hjelper jo ikke meg at damene finner det ut, det hjelper DE! Er det virkelig greit å være uvitende? Samtidig er jeg for feig til å kontakte de å fortelle..Hvis jeg sier nei til å være deres sexgodteri, så finner de seg en ny. Samtidig som de oppvarter dama hjemme, legger planer for fremtiden osv. Er jo kvalmt! Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Hinting på dib blir for dumt. Send en melding til de det gjelder på facebook eller noe da... Jeg ville visst. Anonymous poster hash: 3eb29...4c4
Gjest Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Du må nesten være gudommelig du, siden "alle" menn henger etter deg? Eller oser billighet, siden de kun er ute etter sex? Ikke vondt ment, men noe rart må det være.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Nysingel og rukket å pule så mange så raskt??? Anonymous poster hash: ac612...630
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Enig med Kelly Taylor Jeg tror ikke på deg jeg HI Synes i grunnen litt synd på deg, for noe sier meg at du har selvtillit på bunn, og du "selger" deg til disse, for å fore selvtilliten din. Hjelper det? tror ikke det nei. Så nå må du finne på noe mer Anonymous poster hash: 7acf7...f15
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Så du "hjelper" desse konene med at mennene holder seg til deg, i stedet for å pule rundt? For det er jo noe heeeeelt annet, eller...eh...nei!! Du er en tømmestasjon, gro deg litt selvrespekt og finn deg en SINGEL mann!! Dersom alle jenter hadde det, så hadde heller ikke desse mennene hatt noen å peise på! Food for thought PS. Når en opptatt mann kontakter deg, så er korrekt svar: "HELL NO!! Hold deg til kona, hører jeg noe annet, så er kona di den neste jeg snakker med!!" Anonymous poster hash: aefef...787
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Som en kompis bruker å kalle sånne damer: sædbøtte Anonymous poster hash: ac612...630
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 HINei, altså..Jeg opprettet meg en konto på et helt vanlig sjekkested for single. Og der kryr det av opptatte menn, tydeligvis. Jeg visste ikke at disse var opptatte før etter en stund..På profilen min har jeg skrevet at jeg ønsker å ta det litt med ro, og bare bli kjent med noen, før jeg stormer inn i et forhold. Og nei, til deg som oser litt bitterhet og forakt; jeg verken er eller ser billig ut. Men at jeg gjør godt for øynene, kan jeg ikke nekte, samtidig som jeg desverre ikke er guddommelig. Og, at det løper menn rundt med tunga siklende etter yngre damer, kan vel ikke jeg noe for. Det gjør vel ikke MEG til en billig, simpel tøs, uten selvrespekt, uansett hva DU måtte mene. Hehe, mye merkelig man skal høre Ikke selger jeg meg selv heller, og ikke er selvtilliten min på bunnen heller. Må skuffe dere der også Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 HIHuff, for noen kompiser du har som har en slik respekt for damer da (sædbøtte). Kanskje du er innenfor deres standard (sædbøtte) da, siden de er dine kompiser? Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 HIHuff, for noen kompiser du har som har en slik respekt for damer da (sædbøtte). Kanskje du er innenfor deres standard (sædbøtte) da, siden de er dine kompiser? Anonymous poster hash: fdfe4...6cf niks, synker ikke til ditt niva... Godt gift på 15 året. Anonymous poster hash: ac612...630
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Han siste du beskriver... Hvor er han fra? Anonymous poster hash: d951e...4ab
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Begynner tattovørens navn på D? Anonymous poster hash: 98d1a...73e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 Etter jeg ble nysingel, har jeg mistet all tro på menn.. Lurer på om det egentlig finnes noen trofaste der ute, uansett hvor snill og god mannen er. Min eks var ikke utro mot meg (som jeg vet), og var ikke derfor det ble slutt...Han var skikkelig hjemmekjær, hatet festing, og genrelt veldig trofast og god. Og nå er jeg sikker på at jeg aldri finner en mann med slike kvaliteter igjen.. Jeg har kommet over mange menn, og flørtet med de, før de selv forteller meg at de er gift/barn/samboer/kjæreste. En av de er en tattovør, med barn og kone. Og jeg vet hvem kona er, selv om jeg ikke kjenner henne. Han ønsker ikke å gå fra henne, men vil bare ha sex med noen andre. Han har indirekte sagt at ungjenter er så mye bedre enn de eldre. Jeg er 25 år, og kona hans tror jeg er i 30-årene... Så, han ville at jeg skulle sende han nakenbilder, mastrubere for han, møte han for sex osv. Dette er en mann som er godt kjent og likt i sitt lokalmiljø, og som man på utsiden ikke kunne TENKE var slik en gang. Så, en annen mann.. Han er i 20-årene, og forlovet. Har dame, og de virker ganske fornøyde og forelsket. Han legger bl.a. ut bilder av henne på instagram/snapchat osv, så man skulle jo tro at ting var greit der. Men, han har også spurt etter å møte meg for å bli faste knullekamerater. Og jeg vet at hans forlovede føler seg ganske trygg på han, de er mye sammen.. Også er han bare nok et svin. Så har vi familiemannen som er 47 år. Barn og kone. Han har jeg hatt sex med før jeg visste noe om kona. Og dagen etterpå forteller han tragiske historier om kona, kroppen hennes, og forholdet deres. Jeg gjorde litt research på facebook, og der ser de nokså lykkelige ut, spør du meg... Så har vi mannen som har vært sammen med kjæresten sin siden de var 18-19 år, og nå er han i starten i 30-årene. Han vil også møtes ofte og knulle, og starte et forhold på siden. Kjenner du igjen beskrivelsen av noen av disse? Jeg gir deg gjerne førstebokstaven i navnet, hvis du har mistanke. Anonymous poster hash: fdfe4...6cf Forbokstaven på sistnevnte? Anonymous poster hash: 4b7ac...587
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 HITattovørens navn begynner ikke på S..Den sistnevnte begynner på E. Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #20 Skrevet 9. august 2015 Makan til svar fra damene, da! Må si at jeg forstår HI godt. Har også opplevd flere ganger å "starte" noe med en mann (har heldigvis ikke hatt sex), for så å finne ut at han har både dame og barn. Og dette er menn som har tatt kontakt via datingsider, der jeg har profil. Ser som HI helt ok ut, uten å være noe bombenedslag av den grunn. Det er helt tydelig at det finnes veldig mange menn der ute som helt bevisst går ut og leter etter noen de kan være utro med. Nå lurer jeg sannerlig på om jeg skal legge ut noen hint, jeg også, så kan kvinner som mistenker at det gjelder deres mann ta kontakt for mer info! Anonymous poster hash: 81b0f...619
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #21 Skrevet 9. august 2015 Tror heller at du HI er betatt av disse mennene jeg, og at du er sjalu på de som har de. Bittert? Anonymous poster hash: 7acf7...f15
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #22 Skrevet 9. august 2015 Hva skal jeg si. Det er mange råtne epler der ute. Heldigvis mange friske også. Når jeg ikke har noen grunn til å mistro mannen min velger jeg heller å være naiv enn paranoid fordi du har dårlig erfaring med menn. Leit å høre, håper du gjenvinner troen på kjærlighet en dag. Anonymous poster hash: 620c5...557
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #23 Skrevet 9. august 2015 HIJeg sier ikke at dere alle skal mistenke mannen deres, og miste all tro på det motsatte kjønn. Innlegget er mer en frustrasjon på hva som kan ( imange tilfeller) skjule seg bak kulissene og ryggen til dama..Er nok mange damer som kjører skittent spill også.Og til deg her oppe som tror jeg er betatt og nå bitter; absolutt ingenting kunne få meg til å bli betatt av en mann uten moral og verdier. Men, jeg har likt noen av dem kjempegodt, og de virket veldig oppegående ut, til jeg fant ut hva de holdt på med. Men nei dessverre, jeg føler ingen tapt kjærlighet, og hvertfall ikke sjalusi ovenfor damene.Jeg ser for meg helt tydelig at hvis en av dere arrogante damer som kommenterer her på innlegget mitt, tar mannen deres for utroskap, så kommer dere til å skylde på dama. Dama har da ikke gjort noe galt (med mindre hun visste alt om han, og ønsket å skape drama). Det er jo mannen det er noe galt med, ikke de han sikler etter. Dere kan ikke gjøre yngre og mer attraktive damer til selvutslettende horer, uten selvrespekt, null selvtillit og null verdi, bare fordi mannen deres sikler på dem. Anonymous poster hash: fdfe4...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #24 Skrevet 9. august 2015 Slapp av hi og ikke hør på disse damene her som går rett i forsvar Jeg er selv singel på 3,5 år, og det letteste i verden er å få seg noe med en opptatt mann. Ikke at jeg gjør det, men tilbudene er mange flere fra de opptatte enn fra de single. Jeg har selv tidligere skrevet et innlegg her som handler om akkurat det samme, og jeg har lest andres tråder her om samme emne. Men du skjønner det hi, at det er oss single damer som er skumle og farlige for deres uskyldige menn Jeg skriver som jeg gjør fordi jeg blir nesten provosert av hvor blinde mange damer er!! Selv kommer jeg tvilsomt til å gå inn i noe seriøst forhold med en mann igjen. Anonymous poster hash: b63d3...e16
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #25 Skrevet 9. august 2015 Begynner tattovørens kallenavn på i? Har en følelse at det ligger noe å skurrer der. Kjenner til familien og ser for meg han er typen til å ville ha yngre jenter og spenning.... Anonymous poster hash: 41670...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå