Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #26 Skrevet 7. august 2015 Tja... Det kommer så veldig an på folka. Kan beskrive de vi har hatt: Student med hund - Hunden var stille og rolig og vi merket ikker at personen var der engang. Renslig og ryddig, minimal slitasje på leiligheten. Alltid leia inn til tiden. Ungt par med hund (en student og en som jobbet)- mye festing, myyyyyyye slitasje og møkk. Hundehår festet i veggen av møkk. Skylder fremdeles ca 20 000 kr i husleie (3 år siden de flyttet). Naboklager pga hunden. Ungt par nr 2, med hund (igjen, en student + en arbeider) - de la nytt gulv selv, byttet lamper, malte osv. Holdt leiligheten fin og merket ikke hunden. Kalget aldri (meget høylytt her) og betalte alltid leia før tiden. Pensjonist, bestemor. Stelte med hagen, stille og rolig. Perfekt. Uføretrygdet dame med 2 hunder. Åpnet hundefrisørsalong i stua uten å si ifra. Betalte ikke til tiden. Røyket inne. Diverse mannfolk til rare tider. Brukte adressen vår til trydesvindel i minst 6 år etter at hun flyttet... Par som fikk barn. Stelte fint med hagen og betalte, men kom med krav etter krav om ting som måtte gjøres, når vi kunne gå over gulvet (de var i kjelleren), at vi måtte pusse opp fordi fargevalgene i leiligheten deres var "grusomme" osv.. Eldre, enslig herremann. Forferdelig. Snakket dritt om alt og alle og snoket på oss. Alt var "feil" og vi var udugelige. Skikkelig klyse som kunne finne på å sole seg i hagen i tangaen. Felles, liten hage... Familie på 4 fra Polen; de hadde plutselig 3 ekstra mennesker som bodde i madrasser i stua, ungene hadde tegnet med tusj og penn på gulv, møbler, vegger og tak(!). Etter megden møkk de etterlot antar jeg atr de aldri vasket. Måtte pusse opp hele leiligheten og kjøpe nye møbler. Ikke betalte de heller... Min erfaring; følg magefølelsen og IKKE hjelp de som har problemer. Har slitt mye med at vi har vært snille med folk som trenger litt hjelp og det har vi tapt flere hundre tusen på. Overdriver ikke.... Anonymous poster hash: f73ad...a71
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #27 Skrevet 7. august 2015 Jeg leier leilighet, er alene med ett barn. Har leid i seks år nå, og har alltid betalt leien til tiden. Leier nå for tredje gang og har aldri fått klager på bråk, skitt eller noe annet. Min tante har leid ut til mange rare folk. Hun er dessverre dumsnill og tror gjør lurt i å hjelpe folk i vanskelige situasjoner. Det har uten unntak endt med problemer for henne. Det har vært folk i alle kategorier: ungt par uten jobb, voksent par med jobb (med kredittkortgjeld), alenemor fra Somalia, gravid storrøykende alenemor, og så videre. Tipper hun har tapt 150.000 på de som har leid hos henne. Men ikke ville hun leie ut til meg haha.. Jeg tror dere bør følge magefølelsen og be om referanser. Anonymous poster hash: ff2c4...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå