nasse nøffen Skrevet 10. august 2015 #26 Skrevet 10. august 2015 Gjorde ikke vondt, litt ubehagelig bare... Ikke noe blod etterpå... Jeg fikk ikke mensen, ble gravid med en gang...=)
Daquiry Skrevet 10. august 2015 #27 Skrevet 10. august 2015 Hei igjen Det gikk supergreit å ta ut spiralen på fredag! Tante Rød har nå meldt sin ankomst og hun er böse 😱 Har såååå vondt i mage og rygg, litt feber (!), fryser, kaldsvetter og føler at hele kroppen min er "feil", øm og hoven. Er i tillegg hissig og amper, sur, engstelig og litt lei meg. Har ikke hatt "ordentlig" menstruasjon siden jeg begynte med P-piller for 16 (?) år siden og hadde glemt hvordan det var. Du store min! Dette er jo pyton! Gode tips for lindring og plager og bedring av humør mottas med takk Hva gjør dere for å skjemme dere selv bort når "Tanten" er i byen? xxx, MTN Naproxen!! God bedring 😊
ma(G)ma med to små :) Skrevet 10. august 2015 #28 Skrevet 10. august 2015 Hei igjen Det gikk supergreit å ta ut spiralen på fredag! Tante Rød har nå meldt sin ankomst og hun er böse 😱 Har såååå vondt i mage og rygg, litt feber (!), fryser, kaldsvetter og føler at hele kroppen min er "feil", øm og hoven. Er i tillegg hissig og amper, sur, engstelig og litt lei meg. Har ikke hatt "ordentlig" menstruasjon siden jeg begynte med P-piller for 16 (?) år siden og hadde glemt hvordan det var. Du store min! Dette er jo pyton! Gode tips for lindring og plager og bedring av humør mottas med takk Hva gjør dere for å skjemme dere selv bort når "Tanten" er i byen? xxx, MTN Hvis du er i dårlig form og i tillegg har feber, ville jeg ha kontaktet legevakt, var jeg deg! Det kan tyde på at du har fått en infeksjon av at de har "rotet der inne". Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå