MammantilNurket Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 (endret) Har time i morgen formiddag. Har hatt den i to år og vært superfornøyd. Nå skal vi prøve på enda et Nurk Det var ikke vondt å sette den inn, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg. Noen som har (positive) erfaringer å dele? Var det veldig vondt? Blødde du (masse) i etterkant? Når kom du inn i syklus etter at du tok den ut? Når testet du positiv? Beroligende ord? Endret 6. august 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Det gjorde ikke vondt, merket ikke at den ble tatt ut. Spottet den dagen og 2 dager etter fikk jeg mensen og fikk mensen regelmessig som vanlig etter det. Anonymous poster hash: 7d4bb...cc3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Fjernet min for to uker siden. Det var gjort på et øyeblikk, kjente omtrent ingenting. Etter to dager begynte jeg å blø. Store mengder. Det har heldigvis begynt å avta nå. Anonymous poster hash: 7f8c2...824
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Tok min ut i april. Fikk mensen 1-2 dager etter det. Fikk blødningsgreier igjen ca 50 dager etter det. Tok graviditetstest i slutten av juni som var positiv. Regner med å være ca 10 uker på vei. Anonymous poster hash: 99f74...e34
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Helt ok å ta ut. Verre å sette inn syns jeg. Etter kobberspiralen ble jeg gravid et par dager etter, med hormonspiralen tok det 3mnd. Lykke til! Anonymous poster hash: df087...b31
Fullrulle86 Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Gjorde ikke vondt😊 normal syklus kom ganske kjapt!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Skulle ta den ut selv, men legen klarte ikke å få tak i tråden. Så skal bestille time hos gynekolog. Anonymous poster hash: c4a50...e03
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Null vondt å ta den ut. Jeg fikk også vondt da den ble satt inn. Ingenting å grue seg for! Lykke til med nurkelaging Anonymous poster hash: 3cfae...f59
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Ikke vondt å ta den ut. Blei gravid dagen etter av alle ting med kobberspiral. Var en lykke å få den ut. Skal ha bebbs i januar:) Anonymous poster hash: a0ac4...2d2
C&M&H Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Fjernet to kobberspiraler. Ikke vondt, blødde ikke og ble gravid rett etterpå.. så dette går bra, ingenting å grue seg for!
MammantilNurket Skrevet 6. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2015 Tuuuusen takk for svar, snille dere Klem, MTN <3
Ronja80.mor til 2 Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Fjernet spiral i juni. Sa faktisk til gynokologen at jeg var nesten litt skuffa, jeg hadde gruet meg så enormt mye, men kjente ingenting. Trådene mine var "borte" så han gikk inn med "pinsett" for å få tak i den. Null stress.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Vil du bare ha positive svar? 😁😉 Jeg blødde ikke ihvertfall! 😊 Anonymous poster hash: 6902f...264
MammantilNurket Skrevet 6. august 2015 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2015 Vil du bare ha positive svar? 😁😉 Jeg blødde ikke ihvertfall! 😊 Anonymous poster hash: 6902f...264 Ville helst unngå skrekkhistorier med besvimelse, oppkast, litervis med blod og gale gynekologer med tang 😉
Iiiiik Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Jeg syntes det var ubehagelig, på grensen til vondt der og da. Ikke noen store greier, men helt klart ikke lystbetont.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Vil du bare ha positive svar? 😁😉 Jeg blødde ikke ihvertfall! 😊 Anonymous poster hash: 6902f...264 Ville helst unngå skrekkhistorier med besvimelse, oppkast, litervis med blod og gale gynekologer med tang 😉 Neida, det var ikke så ille! Men den hadde flyttet på seg, så den satt litt fast.. Anonymous poster hash: 6902f...264
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Har time i morgen formiddag. Har hatt den i to år og vært superfornøyd. Nå skal vi prøve på enda et Nurk Det var ikke vondt å sette den inn, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg. Noen som har (positive) erfaringer å dele? Var det veldig vondt? Blødde du (masse) i etterkant? Når kom du inn i syklus etter at du tok den ut? Når testet du positiv? Beroligende ord? Har du ett eller to barn fra før? Anonymous poster hash: 1dc6b...a4f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 ta en Paracet på forhånd hvis du er redd for at det skal gjøre vondt! Lykke til! Anonymous poster hash: c608a...eac
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #19 Skrevet 6. august 2015 Tokk en Ibux før jeg dro etter anbefaling men det var strengt tatt ikke nødvendig. Lå og grudde meg på benken og så var den ute uten jeg kjente det minste. Mye værre å ta celleprøve. Blødde litt og hadde litt mensmurringer en dags tid. Og positiv test 1.5 mdr senere 😊 Anonymous poster hash: 711a2...b0c
MammantilNurket Skrevet 6. august 2015 Forfatter #20 Skrevet 6. august 2015 Har time i morgen formiddag. Har hatt den i to år og vært superfornøyd. Nå skal vi prøve på enda et Nurk Det var ikke vondt å sette den inn, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg. Noen som har (positive) erfaringer å dele? Var det veldig vondt? Blødde du (masse) i etterkant? Når kom du inn i syklus etter at du tok den ut? Når testet du positiv? Beroligende ord? Har du ett eller to barn fra før? Anonymous poster hash: 1dc6b...a4f Et barn
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #21 Skrevet 6. august 2015 Jeg nappa den ut selv på badet hjemme. Ikke vondt. Null blødning, ble gravid 2. prøveperiode. PS, anbefaler ingen å ta den ut selv, kunne gått veldig galt. Tenkte ikke på det før etterpå. Ung og dum. Anonymous poster hash: 2e412...efd
MammantilNurket Skrevet 10. august 2015 Forfatter #22 Skrevet 10. august 2015 (endret) Hei igjen Det gikk supergreit å ta ut spiralen på fredag! Tante Rød har nå meldt sin ankomst og hun er böse 😱 Har såååå vondt i mage og rygg, litt feber (!), fryser, kaldsvetter og føler at hele kroppen min er "feil", øm og hoven. Er i tillegg hissig og amper, sur, engstelig og litt lei meg. Har ikke hatt "ordentlig" menstruasjon siden jeg begynte med P-piller for 16 (?) år siden og hadde glemt hvordan det var. Du store min! Dette er jo pyton! Gode tips for lindring og plager og bedring av humør mottas med takk Hva gjør dere for å skjemme dere selv bort når "Tanten" er i byen? xxx, MTN Endret 10. august 2015 av MammantilNurket
anonomous Skrevet 10. august 2015 #23 Skrevet 10. august 2015 Hei igjen Det gikk supergreit å ta ut spiralen på fredag! Tante Rød har nå meldt sin ankomst og hun er böse 😱 Har såååå vondt i mage og rygg, litt feber (!), fryser, kaldsvetter og føler at hele kroppen min er "feil", øm og hoven. Er i tillegg hissig og amper, sur, engstelig og litt lei meg. Har ikke hatt "ordentlig" menstruasjon siden jeg begynte med P-piller for 16 (?) år siden og hadde glemt hvordan det var. Du store min! Dette er jo pyton! Gode tips for lindring og plager og bedring av humør mottas med takk Hva gjør dere for å skjemme dere selv bort når "Tanten" er i byen? xxx, MTN Sjokolade, sofa og tv! Synes synd på meg selv og får være i fred 😊
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #24 Skrevet 10. august 2015 Var en grusom opplevelse. Ble gjort på Volvat. Besvimte nesten og fikk inn ny etter en stund. Vondt det også. Gynekolog var varsom og kjent for å være flink. Vet ikke hva som feilte meg akkurat da,for tåler mye smerte . Men nå er det et år siden og gruer meg til å ta den ut igjen og det er fire år til. Anonymous poster hash: a8d3a...29a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #25 Skrevet 10. august 2015 Beklager å måtte si det, men legen fant ikke min og jeg ble henvist til sykehuset. For å få den ut måtte de åpne livmoren og det var som sterke rier. Men dette er jo ikke vanlig. Lykke til! Anonymous poster hash: e2c1d...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå