Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #26 Skrevet 6. august 2015 Dere som ikke syns det er greit, hvorfor? Har tenkt mye på det i dag og blitt mer og mer sikker på at det ikke er noe problem! Anonymous poster hash: 36ac0...ce9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #27 Skrevet 6. august 2015 Når det "bare" er snakk om å sjekke et sår (evnt medisiner) så hadde jeg latt ham gå alene. Og særlig om han ønsker det selv også Min datter er 15 år og de gangene det er en "bagatell" hun skal sjekke hos legen, evnt tannlegekontroll, så har hun gått alene fra hun begynte på ungdomsskolen. Skolen ligger 50m unna legen og tannlegen. Men hadde barneskolen ligget der også så hadde hun fint kunne gått alene da hun var 11 år Anonymous poster hash: ac74b...c0a
Pobie Skrevet 7. august 2015 #28 Skrevet 7. august 2015 Hvis han synes selv det er greit og de kun skal sjekke et sår, synes jeg det er helt greit. Bra at han er selvstendig! Veldig rart med 15-åringer som følges til lege. Fra ca 13-14 år ville jeg forventet at de kan gå inn alene, med mindre det er noe alvorlig eller man må forklare symptomer osv.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #29 Skrevet 7. august 2015 Jeg legger merke til atvde som skriver "ikke greit" ikke kommer med noen ytterlige forklaringer, mens de som synes det høres ok ut argumentrrer logisk for det. Min første innskytelse var "nei", rett og slett fordi man har ansvar for barnas helse og kanskje må forklare ting for legen. Men når detver snakk om sårsjekk og evt utskriving av medisin, så er det jo ingenting for deg å forklare, høres det ut som. Jeg ville imidlertid vært i kontakt med legesenteret før og etter konsultasjonen, og ellers vært stolt over å ha en selvstendig og flink unge. Tommel opp! Send han til legen, og fortell han hvor flink han er. Anonymous poster hash: 41126...2bb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #30 Skrevet 7. august 2015 På det lokale legekontoret her hos oss kan der raskt gå 4 timer med er legebesøk. De setter ikke av nok tid til akutt timer, og det er alltid måneder å vente for ordinær time. Det kan raskt gå lang tid. Har ikke så store barn, så vet ikke hva de bør greie og ikke greie. Men tenker i utgangspunktet at dette er greit. Anonymous poster hash: 4a453...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå