Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Ble litt inspirert av et innlegg her inne. Har dere to par vinterdresser og to sett regntøy? Vurderer å kjøpe en vinterdresser til. Sønnen min er så ofte våt i barnehagen og det tar tid å tørke dressen til en ny dag Barnehagen har ikke tørkeskap. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: d5ac4...9e7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Ja, det har jeg. To vinterdresser, to par vintersko. Anonymous poster hash: ee79a...50d
**venter** Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Nei, det har jeg ikke. Men så bor jeg på Vestlandet og vinterdress er ikke det viktigste. Jeg har et sett med regntøy hjemme og et i bhg. I tillegg har jeg dress i bhg som kan brukes som regntøy (10 000vannsøyle). Om vinteren sørger jeg for å ha godt med tykk ull slik at regntøyet + ull kan brukes om dressen blir våt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Jeg bor i Trøndelag,så her er det mye snø,men lite regn. Anonymous poster hash: d5ac4...9e7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Nei. Men fjorårets kan brukes til nøds om vi har glemt det i barnehagen. Ikke opplevd problemer med våt dress, barnehagen har tørkeskap, og evt så tørker den over natta når den henger vrengt i stua. Bor i Stavanger, så har definitivt våte vintre. Anonymous poster hash: ce705...58a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Nei. Men vi har ofte fjorårets/neste års dress/regntøy i reserve om det skulle være behov. Anonymous poster hash: 4d494...6f6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Har to sett regntøy og en dress og en todelt. Mest fordi vi har arvet og fått i gave. Kun 1 par vintersko, men cherrox og dockboots Anonymous poster hash: 3fb9d...b40
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Har to sett regntøy og en dress og en todelt. Mest fordi vi har arvet og fått i gave. Kun 1 par vintersko, men cherrox og dockboots Trøndelag her å. Anonymous poster hash: 3fb9d...b40 Anonymous poster hash: 3fb9d...b40
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Vi bor på vestlandet. Har to dresser. En i bhg. og en hjemme. Ellers har vi godt med ull, votter o.s.v. Anonymous poster hash: bf970...116
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Nei! Det har jeg ikke råd eller lyst til. jeg tar ting hjem, og så tørker det hjemme. Legger det på vaskerom med varmekabler. Har en utebukse til vinter som begge passer, så om den ene har våt dress, så kan han ta med den istede for den dagen. Har heller ikke to av regntøy. Jeg har to par votter da, for ofte så kan jeg glemme de, eller at de blir våte på formiddagen i bhg, også skal de ut en gang til. Anonymous poster hash: f74e3...620
Plutselig_gravid Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Det jeg har to av er tilfeldig. Med fire barn så hadde det blitt rimelig dyrt med to av alt. Men de er tette i alder så de kan låne av hverandre og så arver de jo av hverandre vi har nok av dresser, jakker og regntøy tilgjengelig :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Har ett sett i barnehagen av god kvalitet og ett billig sett i reserve som brukes hjemme og tas med i barnehagen hvis det trengs. Tar med det som er i barnehagen hjem i helgene hvis vi skal være mye ute da. Anonymous poster hash: cd817...db6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Ja, jeg har to sett regntøy,to dresser, 1 par cerrox, 1 par gummistøvler, joggesko, høstsko og vintersko. 5-6 luer og masse vanter og votter.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Ja. Jeg gidder ikke drive og frakte masse tøy frem og tilbake daglig. Anonymous poster hash: f38ca...4a0
trollemor86 Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Jeg har nok to av det meste ja, men har arvet mye. Har også tette barn som til nøds kan låne av hverandre. Hadde nok ikke kjøpt to nye dyre dresser om jeg bare hadde en, men regntøy hadde nok blitt dobbelt uansett.
SuperFries Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Nei. Det har jeg ikke råd til. En liten sekk, så er det enkelt å frakte ting til og fra.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Nei. Det har jeg ikke råd til. En liten sekk, så er det enkelt å frakte ting til og fra.Hehe. Noen dresser koster like mye som en sekk Anonymous poster hash: ee79a...50d
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 6. august 2015 #19 Skrevet 6. august 2015 Nei. 1 vinterdress, regntøy med for, vanlig regntøy og teknisk regntøy holder her. 3 åringen har 2 av noe da han arver litt fra storebror
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #20 Skrevet 6. august 2015 Har bare en vinterdress til de hver. Tørker foran varmepumpa på natten eller tromles om den kan det (de har ulike dresser). Regnsett har vi delvis to av, for å slippe å drasse med det hjem i helgene. Vaskes eller tørkes alt etter som det er skittent eller vått (ranges med innsiden ut, tørker mye fortere da). Anonymous poster hash: ec0b6...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #21 Skrevet 6. august 2015 Nei. Det har jeg ikke råd til. En liten sekk, så er det enkelt å frakte ting til og fra.Hehe. Noen dresser koster like mye som en sekk Anonymous poster hash: ee79a...50d Jepp, men en sekk kan du jo bruke ellers også😉 Anonymous poster hash: 8d476...992
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #22 Skrevet 6. august 2015 Men dersom kun har ett sett. Hva gjør dere dersom dressur noe er til vask? Tar jo ofte litt tid før tykke dresser tørker. Vasker dressen ikke helgene, men upraktisk om vi skal ut da... Anonymous poster hash: d5ac4...9e7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #23 Skrevet 6. august 2015 Ja. Jeg bor også i trøndelag og syns det regner og slapser mye her på vinteren. Anonymous poster hash: a1344...5b1
soleia Skrevet 6. august 2015 #24 Skrevet 6. august 2015 Nei, men kjøper dress og regntøy i kvar størrelse, og så har eg det som er litt lite/litt stort heime i reserve. Hender og vi arvar brukt regntøy eller dress, som kan vere reserve.
Honningmelon Skrevet 6. august 2015 #25 Skrevet 6. august 2015 Har bare en vinterdress. Har aldri opplevd at det har vært behov for en til. Men, har to sett med regntøy og to par støvler. Har en vår/høstdress og en overtrekksbukse med jakke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå