Katta82 Skrevet 6. august 2015 #26 Skrevet 6. august 2015 Prompa en venninne rett i ansikter da jeg skulle bøye meg etter noe. Noen uker etter fødsel.. Dødsflaut! Mange andre venner til stede, men de tok det pent. Hvis noen av dem er her inne kjenner de kanskje historien igjen . Promper egentlig veldig mye så kunne vært flaut ifht mannen, men det er ca 100 år siden det var flaut . Har heldigvis ikke promps under sex, men det har vært nære et par ganger. Vanskelig å konse da! Første daten slapp jeg en smyger i kåpa, og det lukta ille da den skulle av rett etter. Satset på at han var for full til å lukte (!) og har ikke tatt det opp siden. Etter jeg fikk førstemann og ble sydd der bak var det umulig å slippe smygere, da kom det en tynn pipelyd titt og ofte.. Drikker en del vann tilsatt kullsyre og den lufta har vist seg å ville ut. Prøver å redusere boblene etter at det gikk opp for meg...Anonymous poster hash: aa03e...1fc Ler så eg grine!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #27 Skrevet 6. august 2015 Hahahah jeg ler så jeg griner. jeg prompa på jobb en dag, da jeg trodde INGEN var der! Og den var stooor med lyyd!!! Så kom en kollega ut av avlukket med kopimaskinene, han hadde hørt alt!! Anonymous poster hash: 86f6e...bbb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #28 Skrevet 6. august 2015 I natt. Jeg sovna før samboer. Jeg våkna av at jeg tar i skikkelig og promper høyt. Hele greia varte i kanskje 10 laange sekunder. Samboer skvatt kg heiv seg rundt for å se hva det var, og der ligger hans feminine kjæreste å promper som en 50 år gammel mann... Han begynte å le og jeg lata som jeg sov.. Anonymous poster hash: 3ff1d...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå