Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Den ene gangen jeg prompa foran min samboer gjennom 15 år... Etter en dåp med selskap og mye kaker... Og så bare kom den!🙊 Høres kanskje ikke så flaut ut, men jeg ble så flau!!!!😖 Anonymous poster hash: 4113b...10b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Har du? Jeg opplevde det en gang jeg hoppet av bussen. Slapp en kjempe fjert i det dørene lukte. Hørte det var en del som lo. Hadde angst for å ta buss i lang lang tid etterpå. Tok alltid en annen buss og gikk et stykke for å komme meg hjem. Dette er nå 10 år siden. Anonymous poster hash: 3b786...199
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Jeg ble hentet i byen av min far. Jeg slapp en rekke stille og i mine neser ikke luktende promper. Dette er mage år siden han "sveiva" ned vinduene og lo og kjefta om hverandre, og lagte et stort nummer av prompinga mi. Det i seg selv var ikke så veldig pinlig, det skulle jeg fint tåle. Men han henta meg etter en dobbelt kjøre time jepp dødsflaut for heg hadde holdt på likedann i sjåførlæreren sin bil. Anonymous poster hash: 56036...0cd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Ler - Kan forresten ikke komme på noe akkurat nå.- Men prompen er i seg selv en god kilde til latter HI Anonymous poster hash: dfc5d...def
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Slapp en durabelig fjert i gynekolog stolen under 6 ukers kontrollen. Trodde jeg skulle dø! 🙈 Muskulaturen var tydeligvis ikke helt som den skulle enda 😂 Anonymous poster hash: 5fad1...fac
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 En gang jeg hadde sex kom jeg så hardt at jeg prompa... Høyt! Anonymous poster hash: 0b0b1...8c6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Yogatime..... Anonymous poster hash: 8d917...562
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Fikk en skikkelig hostekule under et personalmøte. Måtte gå ut fra rommet, og i det samme jeg åpnet døra hostet jeg så mye at det ble trykk i begge ender. Hørte noen lo og jeg snek meg inn igjen til minutter etterpå, ganske rød i toppen. Anonymous poster hash: 37ca4...d07
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Har prompa under sex et par ganger, ganske så pinlig . Men for ikke så lenge siden nøs jeg skikkelig på et kjøpesenter, og slapp en høylydt en samtidig.. og akkurat da gikk det selvfølgelig to damer forbi.. Jeg kremtet og småhostet og lot som ingenting 😇 Anonymous poster hash: d9793...c86
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 HAHAHAHAHA😂😂😂 keep em commin!! Anonymous poster hash: 773a4...837
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Den ene gangen jeg prompa foran min samboer gjennom 15 år... Etter en dåp med selskap og mye kaker... Og så bare kom den!🙊 Høres kanskje ikke så flaut ut, men jeg ble så flau!!!!😖 Anonymous poster hash: 4113b...10b Jeg har vært med samboer i 5 år og fjerta sikkert 20 ganger foran han. Alle fjerter! Jeg satt en gang på gulvet med ei venninne, vi var begge i 20-årene, jeg reiste meg og ut kom det en fjert. Jeg var flau i kanskje 5 sek. Anonymous poster hash: 1e0ff...3bd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 På jobb foran en kollega, vi lo av noe og jeg lo så jeg proma rett og slett :-O hun er sånn skikkelig fin dame så det var ekstra flaut at det var for an henne.. foran en venninne en gang. hun var på besøk hos meg og jeg måtte på do. skulle bare si noe til henne i døra før jeg gikk men da kom deeeeen prompen. skikkelig "bløt" og varte lenge. fy faen det vr ekkelt.. jeg sa oj unnskyld og fortsatte å snakke. hun lot som ingenting... Anonymous poster hash: d1658...298
Krumelur Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Yogatime..... Anonymous poster hash: 8d917...562 Jepp 😐
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Da jeg skulle sys etter fødsel. Hun som sydde utbrøt "oi.... Anonymous poster hash: f2225...650
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 HAHAHAHA Så mye morsomt å lese her. Jeg kan ikke huske å ha prompet i bevissthet foran noen nei, men kjæresten forteller at jeg promper en god del i søvne Pinlig!! men er ikke der og da heldigvis!! Anonymous poster hash: 2ac18...982
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 For mange år siden jobbet jeg i en eksklusiv møbelforetning. Det kom inn en voksen vestkantfrue, veldig fisefin og overlegen som skulle spesialbestille et dyrt bord. Jeg bøyer meg litt ned for å notere varenummeret og hun slipper en BRAKFIS ca 10 cm fra nesen min 💨😱 Hun blir så flau at hun stormer ut av butikken!!!!! Ha ha ha 😂 Vi lo lenge av det etterpå 😂 Anonymous poster hash: a37f9...5e4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #19 Skrevet 6. august 2015 Jeg prompet kjæresten min i fjeset under oralsex, var første gang etter fødsel og hadde visst ikke helt kontroll enda.. Gikk lang tid før det ble noe hankypanky igjen! Anonymous poster hash: bcd86...b41
Graciegirl Skrevet 6. august 2015 #20 Skrevet 6. august 2015 Prompa skikkelig hos kiropraktoren for et par år siden, da han knakk på plass noe. Dørgende stille i rommet da det skjedde. Han må ha hørt det, men sa ingenting. Jeg var så flau at jeg ville synke gjennom gulvet. Går der ennå og forsøker å prompe fra meg (!) før jeg går inn. Har også prompa på treningstime. Pinlig. Fikk trøst av instruktøren etterpå som sa at det skjer hele tiden når folk trener.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #21 Skrevet 6. august 2015 HAHAHAHA Så mye morsomt å lese her. Jeg kan ikke huske å ha prompet i bevissthet foran noen nei, men kjæresten forteller at jeg promper en god del i søvne Pinlig!! men er ikke der og da heldigvis!! Anonymous poster hash: 2ac18...982 Jeg har latt meg fortelle at alle promper i søvne. Anonymous poster hash: 6452d...a88
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #22 Skrevet 6. august 2015 Jeg slapp en skikkelig en ut av musa (!) under en yogatime. Vi lå på ryggen, med beina bak hodet. Ja kroppen bretta dobbelt. Instruktøren kneler ved siden av meg, og instruerer meg til å løfte beina sakte oppover, for å skulle ende opp flatt på ryggen igjen. Det ble litt mye trykk nedentil, og jeg hadde null kontroll! Anonymous poster hash: 9a0fb...66c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #23 Skrevet 6. august 2015 Hehe Anonymous poster hash: dfc5d...def
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #24 Skrevet 6. august 2015 Jeg var i bryllup da jeg var høygravid med førstemann for over 11 år siden. Jeg hadde null kontroll på musklene der bak, og under mannens tale kom DEN brakfisen! Jeg flyttet litt febrilsk på stolen for å late som det var den som bråka, men det kom ingen lignende lyd av den! Tiltrakk meg bare enda mer oppmerksomhet. Venninnene mine ler fortsatt av dette, og jeg er like skamfull..! Anonymous poster hash: 07b45...b83
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #25 Skrevet 6. august 2015 Prompa en venninne rett i ansikter da jeg skulle bøye meg etter noe. Noen uker etter fødsel.. Dødsflaut! Mange andre venner til stede, men de tok det pent. Hvis noen av dem er her inne kjenner de kanskje historien igjen . Promper egentlig veldig mye så kunne vært flaut ifht mannen, men det er ca 100 år siden det var flaut . Har heldigvis ikke promps under sex, men det har vært nære et par ganger. Vanskelig å konse da! Første daten slapp jeg en smyger i kåpa, og det lukta ille da den skulle av rett etter. Satset på at han var for full til å lukte (!) og har ikke tatt det opp siden. Etter jeg fikk førstemann og ble sydd der bak var det umulig å slippe smygere, da kom det en tynn pipelyd titt og ofte.. Drikker en del vann tilsatt kullsyre og den lufta har vist seg å ville ut. Prøver å redusere boblene etter at det gikk opp for meg... Anonymous poster hash: aa03e...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå