Gå til innhold

Så flott Caroline ble med kort hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niks, klikker ikke inn på bloggen i dag heller. Aldri klikk fra meg. Lever godt med å ikke vite hvordan fruen er på håret eller alt annet i livet hennes. Anbefales!

Anonymous poster hash: 0df0d...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gaper hun?

Anonymous poster hash: be7c3...306

Parodierer Johaug!

Anonymous poster hash: 38bb2...cad

Skrevet

Hvor gamle er dere? Pen dame og fin på håret.

Skrevet

Jeg er heller ingen fan eller hater ;) Men med så mye sminke, så stelt hår, nye klær og en god fotograf som har 100 bilder - så tror jeg ALLE oss kunne funnet et bilde som hadde vært like fint som dette ;) 

Håper aldri mine barn får henne som forbilde og blir anorektisk tynne... men matoppskriftene hennes digger jeg :) Tror neppe hun spiser en hel porsjon av de oppskriftene der :P 

Skrevet

Hvorfor gaper hun?

Anonymous poster hash: be7c3...306

En vanlig poseringsstil for kvinner. Hvis du bruker fantasien litt kan du sikkert tenke deg hvor den kommer fra. Tror dessuten uttrykket ble kjent med Marilyn Monroe

Anonymous poster hash: 4a021...007

Orgamse?

Anonymous poster hash: 9fa60...e2e

Skrevet

Er dere helt fjerne? Jeg er ingen fotballfruefan, og leser ikke bloggen hennes, men alle ser vel at hun er over gjennomsnittet pen? Selvfølgelig kan man lett ramse opp flere man synes er penere, men hun har utseendet med seg, og kan sikkert bære de fleste frisyrer.

Anonymous poster hash: e8cbd...f56

Virkelig. I mine øyne er hun ikke pen. Bare vanlig. Har ikke noe i mot henne. Mammatil Michelle synes jeg er ganske søt derimot.

Anonymous poster hash: fcc01...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...