Gå til innhold

Så flott Caroline ble med kort hår!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som rævva, caroline....

Du må ha det vondt som ikke klarer å leve uten bekreftelse fra andre?!

Anonymous poster hash: d579d...f89

Skrevet

Hmm...virkelig? Lite kledelig.

Anonymous poster hash: ec72b...8b4

Skrevet

Hår og hår, fru Blom....er vel uansett lite av det i frisyren som er hennes eget hår ;)

Anonymous poster hash: b6c6d...fae
Skrevet

Ikke var det kort og om 2-3 dager har hun sikkert satt i falskt igjen.

Anonymous poster hash: d41dc...b24
Skrevet

Hun ser så grusom ut etter hun sluttet å retusjere like mye som før. Grøss

Skrevet

Kort?

Anonymous poster hash: da433...b63

Skrevet

Det er sånn man ser ut når man tar ut andres hår.

Anonymous poster hash: ceb1d...429

Skrevet

Er dere helt fjerne? Jeg er ingen fotballfruefan, og leser ikke bloggen hennes, men alle ser vel at hun er over gjennomsnittet pen? Selvfølgelig kan man lett ramse opp flere man synes er penere, men hun har utseendet med seg, og kan sikkert bære de fleste frisyrer.

Anonymous poster hash: e8cbd...f56

Skrevet

Haha. Du når henne nok ikke til anklene en gang 😉

Anonymous poster hash: 38bb2...cad

Skrevet

Haha. Du når henne nok ikke til anklene en gang Anonymous poster hash: 38bb2...cad

Er hun 3,5 m høy?

Anonymous poster hash: ceb1d...429

Skrevet

Lurer virkelig på hvordan du ser ut siden du synes Karoline ser grusom ut!? Jeg er ingen fan av henne, men jeg har da øyne, og hun er langt over snittet pen. I tillegg bruker hun mye tid på å sminke seg, og på klær. Hun ser kanskje oversminket og litt falsk ut, men ikke grusom.

Anonymous poster hash: 4a021...007

Skrevet

Helt ærlig? Dama er pen hun, men håret ser helt pistrete ut!

Skrevet

Jeg er sjokkert over hvor fæle mange av dere er! Missunnelse kalles dere som bare sprer eder og galle! Caroline er en kjempe søt jente! Jeg regner med dere som er så misunnelige bare er noen små barnerumper som ikke skjønner at kommentarene deres faktisk kan såre! Caroline er og blir vakker. Kort eller langt hår!

Anonymous poster hash: def0b...729

Skrevet (endret)

Pen jada. Men kort? Håret hennes er halvlangt, ikke kort. Har likt hår selv. Men hun farger støtt og stadig håret da.

Endret av Eeniemeenie
Skrevet

Jeg er sjokkert over hvor fæle mange av dere er! Missunnelse kalles dere som bare sprer eder og galle! Caroline er en kjempe søt jente! Jeg regner med dere som er så misunnelige bare er noen små barnerumper som ikke skjønner at kommentarene deres faktisk kan såre! Caroline er og blir vakker. Kort eller langt hår!

Anonymous poster hash: def0b...729

Nettopp. Misunnelse og mindreverdighetskomplekser gjør at enkelte koser seg litt for mye med å si stygge ting om henne

Skrevet

Hvorfor gaper hun?

Anonymous poster hash: be7c3...306

Skrevet

Jantelovenogmisunnelsrn lenge leve!

Slitne, blakke husmødre florerer det tydeligvis av her inne.

Anonymous poster hash: 28d3d...fbe

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg synes ikke hun er "langt over gjennomsnittet". På de retusjerte bildene var hun over men nå ser hun ut som ei vanlig gjennomsnittlig søt jente. Jadda, jeg vet, jeg er sikkert dritstygg selv. Men det må da vel være lov å synes at ikke alle andre er smellvakre hvis man selv er stygg.

Skrevet

Hvorfor gaper hun?

Anonymous poster hash: be7c3...306

En vanlig poseringsstil for kvinner. Hvis du bruker fantasien litt kan du sikkert tenke deg hvor den kommer fra. Tror dessuten uttrykket ble kjent med Marilyn Monroe

Skrevet

Er dere helt fjerne? Jeg er ingen fotballfruefan, og leser ikke bloggen hennes, men alle ser vel at hun er over gjennomsnittet pen? Selvfølgelig kan man lett ramse opp flere man synes er penere, men hun har utseendet med seg, og kan sikkert bære de fleste frisyrer.

Hun ser ikke pen ut på tv iallefall! Beinete ansikt og noe hekseaktig med haka.

Anonymous poster hash: 5a33e...e86

Skrevet

Hun ser ikke pen ut på tv iallefall! Beinete ansikt og noe hekseaktig med haka.

Anonymous poster hash: 5a33e...e86

Hvordan ser du ut egentlig?

Skrevet

Hun gaper fordi hun poserer at noen pirker borti brunøyet.

Hun er pen. Ikke WOW-pen, men normal-pen. Jeg er mindre-pen på den skalaen.Gerhard Butler er WOW-pen på den skalaen.

Anonymous poster hash: e37da...568
Skrevet

Jeg tror nok at hun ødela håret litt da hun bleket det for ikke så lenge siden, for det såg slitt og pjusket ut. Det ble bedre med denne frisyren, men syns hun kler bedre å være mørkere.

Jeg følger bloggen med skrekkblandet fryd og lurer litt på hvordan det kan føles å leve livet sitt i et utstillingsvindu. Det er ikke rom for drittdager og hun må finne noe å skrive om minst en gang pr dag ellers er hylekoret i gang.

Men at hun er en pen dame er det vel ingen tvil om samme hvilke preferanser man har? Voksne damer som kaller andre for grusom og stygg viser nok mer av sitt sanne sinn enn de ønsker.

Anonymous poster hash: 5756e...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...